Årsmøtet og julebordet ble like vellykket og smakfullt som tidligere år
HERLIG og takk for godt selskap!
Oppstart på Valka fra kl.16'ish med påfølgende Årsmøte mellom kl. 18:00 og 19:00 hvorpå kulinariske opplevelser, begerswingung og knallprat overtok kvelden og sene nattetimer? Håper at alle nå har kommet seg vel hjem og i egen seng.
For de som ikke fikk nok, kan det minnes om at verdenskjente Sturm und Drang spiller på Valka hver bidige onsdag på langtidskontrakt
Vel... De er observant, herr @Cash 63 - sjekk beskjeden min på det store bildet
Ellers var det en herlig kveld. Maten var aldeles fantastisk, øl'et var ok (ble ihverfall borte) og tilløp til trivelige folk var det også. For å sitere den alltid muntre nyslåtte Il Duce av OVK - @habicht - ingen ting er viktigere enn sosialt samvær med gode og likesinnede venner!
Som alltid en vakker og kunstnerisk foto fremstilling fra Grumpy av svært vellykket og hyggelig seanse.
Til tross for diverse forsøk til oppvigleri ble møtet styrt med stø hånd av den alltid like trygge Bulter, bra med slike folk når røkla blir ustyrlige.
Jeg vil samtidig takke for tilliten og skal gjøre mitt ytterste til å siker "a peaceful transfer of power"
Takk for et strålende hyggelig julebord og årsmøte! Godt og høre at alle kom seg vel hjem. Fosse og jeg skled nedover hellinga fra trikken og var enige om at vi skulle hatt med oss annet enn pensko i den delen av løypa!