Takk det samme Finn AudunTakk for hyggelig formiddagssafari karer![]()

Takk det samme Finn AudunTakk for hyggelig formiddagssafari karer![]()
Takk det samme Finn AudunFått spilt The Cult skiva?
![]()
Hyggelig og møte deg FATakk det samme Finn AudunFått spilt The Cult skiva?
![]()
Må innrømme at jeg er helt grønn på utgivelser og jeg sjekker heller aldri DiscogsMorsomt med nye gamle plater.
Hvilken utgave av Made in Japan er det som ble kjøpt inn?
Det er forbløffende store forskjeller på lydkvalitet på ulike pressinger.
Håper det er en god en.![]()
Har det siste albumet:Bare å hive seg rundt å sjekke ut resten av katalogen deres også om den falt i smak
mvh
Du hører vel om det låter bra.Må innrømme at jeg er helt grønn på utgivelser og jeg sjekker heller aldri DiscogsDe hadde to utgivelser inne og jeg tok den som var penest i vinylen og kostet 50,- mer
Skal det verra bra så må det verra dyrt
Kanskje du kjenner til pressingen? Høres helt ok ut (klart og fint), men lydbildet er litt distansert!
Edit: etter det jeg skjønner så har jeg kjøpt en repress ment for det skandinaviske markedet. Hvordan den rangeres i lyd vet jeg ikke.
Vis vedlegget 795360
Hærlig, har jo ligget søvnløs i nattHar rotet litt i hylla her, og det viser seg at jeg har en som er helt lik.
Så vidt jeg husker låter denne veldig bra.
Vis vedlegget 795732
Da kan du sove godt.![]()
Klart det
Du er akkurat som de som drikker kaffe kun for koffeinen…![]()
Der nede er det nok enda mer klart for landeveissesongenJeg satser på ute premiere på racer dekk til helgen, men det blir nere i Grebbestad isf.
Omtrent som Follo og nedover.Der nede er det nok enda mer klart for landeveissesongen![]()
Har gitt den et par runder, men for meg så blir det litt sånn! Ok, fine melodier, men ikke noe som tilfører deres tidligere skiver.Vad med nye Tears f Fears?
Jeg har spilt denne 5-6 ganger nå mens jeg jobber - og synes den blir litt bedre ved hver gjennomspillingHar gitt den et par runder, men for meg så blir det litt sånn! Ok, fine melodier, men ikke noe som tilfører deres tidligere skiver.
Vis vedlegget 799723
Legges til listen over musikk som skal sjekkes ut i helgen
Hm, blir nok friday/saturday whiskyDu har en flaske Thursday Whisky stående/ ventende hos meg![]()