Hmmm... jeg vil påstå min kanskje er enklere (ingen lodding) og potensielt mer presis og fleksibel da den kan fintunes til den aktuelle krystallen påmontert Arduino kortet.
Duty cycle endte jeg på var 1/4, men kan også enkelt endres, eller lages variabel. Samt man kan enkelt lage seg presets for ulike strobeskiver, eller tune avspilling i +/- cents avvik om man lyster.
Prosjektet krever kun at man installerer
ArduinoIDE og laster opp den
ferdige koden til et
Arduino Micro eller Nano kort via USB kabel. Sesam sesam så har man fungerende strobelys.

*
Jeg brukte min med den innebygde LED på Nano kortet sammen med en liten powerbank. Men man kan selvsagt forfine med en kraftigere LED og en pen boks med innebygget batteri.
Merk: koden er for 5V versjon. Kortet kan også brukes med 3,3V som kan gjøre det enklere for batteridrift.
CPU går da med annen klokkehastighet og annen klokkedeling og mulig prescala er derfor påkrevd. AI kan trolig hjelpe finne egnet deling.
Rettelse: CPU kjører på 16MHz på 5V, ikke 20MHz som jeg feilaktig sa i en post over.
*)
kjøper man Arduino kort fra Kina er dem som regel utstyrt med CH340G USB interface som på mange datamaskiner krever en dedikert driver i tillegg. Samt dem kan ha en eldre bootloader som manuelt må velges fra listen i Arduino IDE.