D
Doffy
Gjest
Føler at jeg trenger litt oppmerksomhet så derfor vil jeg annonsere at jeg har bursdag. 18 år i dag! Kommer snart tilbake med en tråd om mitt nye stereoanlegg og plasma TV
.
Det forklarar mykje.Audiophile-Arve skrev:Du kan ikkje forvente deg kvasomhelst berre fordi du vert myndig. Sjølv vart eg 50 her om dagen, men trur du det vart helsingar og blautkake frå Sentralen? Trass i at Høvding og alle dei andre har hausta meir enn 6000 meldingar med vidd, humor og faktaopplysningar her gjennom fleirfoldige år, er det ikkje eit knyst å høyre. (No kan dette ha samanheng med at eg held kjeft om runde dagar, naturlegvis...). Det hadde nok vorte andre bollar om eg hadde fortalt at eg fekk ei diger flaske singelmalwhisky her om dagen, men det held eg naturlegvis for meg sjølv....
Jeg kjenner følelsen...Audiophile-Arve skrev:Du kan ikkje forvente deg kvasomhelst berre fordi du vert myndig. Sjølv vart eg 50 her om dagen, men trur du det vart helsingar og blautkake frå Sentralen? Trass i at Høvding og alle dei andre har hausta meir enn 6000 meldingar med vidd, humor og faktaopplysningar her gjennom fleirfoldige år, er det ikkje eit knyst å høyre. (No kan dette ha samanheng med at eg held kjeft om runde dagar, naturlegvis...). Det hadde nok vorte andre bollar om eg hadde fortalt at eg fekk ei diger flaske singelmalwhisky her om dagen, men det held eg naturlegvis for meg sjølv....
Korkleis vart det med den drammen du lova meg? Eg har alt sett fram glas.Audiophile-Arve skrev:Takk takk, men de er vel berre ute etter spriten, tenkjer eg....uansett, de kan få ein virtuell dram med meg.
No tømer eg den virtuelle spriten oppi dei virtuelle glasa dine. Kor mange er vi? Eg må kanskje hente ei flaske til?oddgeir skrev:Korkleis vart det med den drammen du lova meg? Eg har alt sett fram glas.Audiophile-Arve skrev:Takk takk, men de er vel berre ute etter spriten, tenkjer eg....uansett, de kan få ein virtuell dram med meg.
Ser for meg den "virituelle" overskriften på denne saken ArveAudiophile-Arve skrev:No tømer eg den virtuelle spriten oppi dei virtuelle glasa dine. Kor mange er vi? Eg må kanskje hente ei flaske til?oddgeir skrev:Korkleis vart det med den drammen du lova meg? Eg har alt sett fram glas.Audiophile-Arve skrev:Takk takk, men de er vel berre ute etter spriten, tenkjer eg....uansett, de kan få ein virtuell dram med meg.
Men Oddgeir er no godt oppi åra.....?FallenA skrev:Gratulerer så mye
Ser for meg den "virituelle" overskriften på denne saken ArveAudiophile-Arve skrev:No tømer eg den virtuelle spriten oppi dei virtuelle glasa dine. Kor mange er vi? Eg må kanskje hente ei flaske til?oddgeir skrev:Korkleis vart det med den drammen du lova meg? Eg har alt sett fram glas.Audiophile-Arve skrev:Takk takk, men de er vel berre ute etter spriten, tenkjer eg....uansett, de kan få ein virtuell dram med meg.
"Lærer sjenket mindreårig gutt" ;D![]()
![]()
Ja trassalderen har vel sin charme.oddgeir skrev:Oddgeir er i sin beste alder.
8)