Ole Paus. Fy faen for en musiker.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Innlegg
2.598
Antall liker
360
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Hva er galt i at Paus er blitt 'litt' allemannseie etter en tur innom kommerskanalen tv2. Han spiller jo rundt i Norge med både Fjeld og Trondheimssolistene fra tid til annen. At artister reklamerer seg selv litt på tv sier meg at de følger med i tiden.
 

FrodeR

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2007
Innlegg
1.149
Antall liker
302
Sted
Trondheim
Hva er galt i at Paus er blitt 'litt' allemannseie etter en tur innom kommerskanalen tv2. Han spiller jo rundt i Norge med både Fjeld og Trondheimssolistene fra tid til annen. At artister reklamerer seg selv litt på tv sier meg at de følger med i tiden.
Du må gjerne mene det. Jeg liker ikke å se Paus i Se og Hør utleverende og angrende som en konsekvens av et show på TV2. For meg har dette noe med troverdighet å gjøre.
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.660
Antall liker
32.643
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Ole Paus sin kveld i kveld.
Ole er en mester men akkurat nå ga Lene Marlin låta "Jeg reiser alene" en ansikt som ikke en gang mesteren klarer...:)
Tørker tårer...:p

gismo
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.269
Antall liker
9.502
Torget vurderinger
2
Hva er galt i at Paus er blitt 'litt' allemannseie etter en tur innom kommerskanalen tv2. Han spiller jo rundt i Norge med både Fjeld og Trondheimssolistene fra tid til annen. At artister reklamerer seg selv litt på tv sier meg at de følger med i tiden.
Du må gjerne mene det. Jeg liker ikke å se Paus i Se og Hør utleverende og angrende som en konsekvens av et show på TV2. For meg har dette noe med troverdighet å gjøre.
For meg har Paus vist seg både nå og tidligere som et ekte og varmt menneske. Ingen mangel på troverdighet her i gården, snarere tvertimot.
Hvorfor en visitt i kommersielle medier skulle være diskvalifiserende ser jeg ikke. Skal kunstere heller sulter ihjel, eventuelt ligge staten til byrde istedet..( ALT FOR MANGE DILLETANTER GJØR DET SISTE OG FOR FÅ DET FØRSTE)
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.269
Antall liker
9.502
Torget vurderinger
2
Ole Paus sin kveld i kveld.
Ole er en mester men akkurat nå ga Lene Marlin låta "Jeg reiser alene" en ansikt som ikke en gang mesteren klarer...:)
Tørker tårer...:p

gismo
overdrevent langsom fremførelse fikk meg til å gjespe...
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Ola Paus viser vel bare det som er en opplest sannhet: Vi blir alle rundere i kantene med årene. Vil tro de aller mest bastante HFS-er også vil rundes av litt når de blir eldre - og da snakker jeg ikke kun om kropsformen. :)
 
Topp Bunn