Diverse Off-topic ute!

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Da har Høvdingen (eller tilsvarende) gjort som etterspurt. Off-topic ute av 'nye innlegg' ... Blir det mer eller mindre krangling nå, mon tro? :)
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Litt mer rotete oppsett, synes nå jeg. Mindre krangling? Aldri i verden!!
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.514
Antall liker
6.913
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Umm - man da gikk babyen "Teknikkavdelingen" ut med badevannet...

Johan-Kr
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Umm - man da gikk babyen "Teknikkavdelingen" ut med badevannet...

Johan-Kr
Ja, det var ikke bra. Nå står blant annet 'hjemmekino' igjen, mens 'teknikk/diy' er ute. Har sett ut som trafikken er betraktelig større på sistnevnte undergruppe. Viser vel egentlig bare at vi har litt forskjellige behov også, og at det beste av alt hadde vært en 'skreddersydd' løsning hvor hver og en av oss fikk lov til å bestemme faner selv. Mulig det er vanskelig å få til sånn rent teknisk da ...
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.069
Antall liker
3.750
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
...men jeg finner ikke noe "alt -inkludert- offtopic", slik vi hadde før? Jeg trodde fjerning av offtopic skulle være et ekstratilbud, ikke en erstatning...?
Ikke at det plager meg akkurat... var bare litt overraskende.
 

Hardingfele

Æresmedlem
Ble medlem
25.10.2014
Innlegg
22.652
Antall liker
15.753
Torget vurderinger
2
La nå puristene få det slik de vil, disse skjøre skjønnåndene fortjener å kunne klikke seg tempelrent gjennom forumet. Fordelen for oss andre er kanskje at det blir mer sytefritt her inne, en liten pris å betale for å slippe denne evige remjingen om hva vi andre ikke har godt av.
 

Hardingfele

Æresmedlem
Ble medlem
25.10.2014
Innlegg
22.652
Antall liker
15.753
Torget vurderinger
2
Er det ikke bare å ta bort ordene "uten Off Topic"? Da får man masse plass til Teknikk. Folk finner ut av hva som er hvor, selv om det naturligvis var greit å få alt nytt på samme sted. Men vi må respektere at enkelte ønsker å unngå sjokk på skjøre nerver.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Er det ikke bare å ta bort ordene "uten Off Topic"? Da får man masse plass til Teknikk. Folk finner ut av hva som er hvor, selv om det naturligvis var greit å få alt nytt på samme sted. Men vi må respektere at enkelte ønsker å unngå sjokk på skjøre nerver.
Jeg har ingen respekt for meningstyranner med så skjøre nerver at de må påtvinge alle andre sine egne nevroser og sin perverse sensureringskåthet.

Her skal det krangles. Springskaller skal deles ut, og brostein skal hagle.
 

Hardingfele

Æresmedlem
Ble medlem
25.10.2014
Innlegg
22.652
Antall liker
15.753
Torget vurderinger
2
Er det ikke bare å ta bort ordene "uten Off Topic"? Da får man masse plass til Teknikk. Folk finner ut av hva som er hvor, selv om det naturligvis var greit å få alt nytt på samme sted. Men vi må respektere at enkelte ønsker å unngå sjokk på skjøre nerver.
Jeg har ingen respekt for meningstyranner med så skjøre nerver at de må påtvinge alle andre sine egne nevroser og sin perverse sensureringskåthet.

Her skal det krangles. Springskaller skal deles ut, og brostein skal hagle.
Det gnålet har pågått all den tid jeg har vært her, om enn ineffektivt. Det tok Musicbear å få ønsket innfridd. Det er ikke verdt så mye som en brostein, spør du meg. Men jeg syns ikke det skal gå utover Teknikk, det må vi gjerne få tilbake.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.166
Antall liker
6.853
Torget vurderinger
4
Fantastisk at man fant veien til off topic for å fortelle dette.
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Syns det er blitt mye bedre nå, jeg faktisk. Har denne innleggsboksen stående på off topic hele tiden. Så kan jeg konsentrere meg om de interessante trådene om kattehold og brexit, istedenfor all disse kjedelige og evindelige hi-fi debattene om detaljer som jeg ikke har peiling på. Jeg vet for faen hva en katt er, men ikke en katalysator. Kondens i bilen er grei skuring, men kondensatorer....`har ikke kapasitans til slikt!!
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Fantastisk at man fant veien til off topic for å fortelle dette.
Fortelle hva?
Det må vel du vite som åpnet tråden....
Jo, men jeg skjønte likevel ikke meldinga di. Synes du det er tullete å bruke off-topic til å snakke om dette (altså er du ironisk), eller synes du det er fint at man kan snakke om noe såpass uviktig som hvilke faner som er hvor, i en off-topic tråd? Jeg tror ikke jeg skjønner sarkasmen din her? Eller om det i det hele tatt er sarkasme ... Forøvrig er sarkasme og ironi en skikkelig uting å bruke på et nettforum ... blir alltid så tvetydig liksom ... :)
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
"Musikk" og "Annet" er også ute :-(
Ser også at "Stemningsrapport med bilde" ligger under "Mitt anlegg"
Ja, ting er annerledes nå, men jeg vet ikke hvorfor alle disse tingene ble fjernet fra oversikten. Det var jo ingen som ba om akkurat det? Jeg lurte litt på om det kanskje var bedre å lære seg andre måter å bruke forumet på. Rett og slett overse fanene, og gå rett til forumsidene for hvert enkelt tema? Tar nok litt lengre tid, men da har man ihvertfall full kontroll.
 

gooner4ever

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.02.2008
Innlegg
834
Antall liker
830
Sted
Mysen
Torget vurderinger
1
Er det bare meg som benytter "Nye innlegg" på den sorte menylinjen? Synes det er den desidert enkleste måten finne det som er interessant. Hopper bare rett på de trådene som jeg synes er spennende.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.277
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
49
Tror nesten Høvdingen ble så møkklei all småsutringen at han tenkte, 'greit de ska faen meg få det sånn, he he".
:)
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Alt blir hele tiden bare verre. «Fremskritt» er nytale for at alt går til helvete - tidenes ende/eschaton. Meningen var at vi skulle ha vært der for lenge siden, men er siden bare blitt utsatt mer og mer.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.691
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg synes det var greiere når telefonen var så stor at man visste hvor den befant seg....
 
Topp Bunn