- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Dette dreg ut ser det ut til.
Kanskje vi skulle tinge ei hardinglefse eller to?
No syns eg du rotar og e inkonsekvent... men det e vel ting vi ikkje trengar å rippe opp i som gjør at du sliter litt med hukommelsen...?Audiophile-Arve skrev:For Kompo; det er langt på veg greitt å bruke bergensk av det noverande slaget, men hugs at vi må ha med oss hokjønn. Det er eit must for oss nynorskfolk.
Leiaren må vere samlande, sjølvsagt. Eg var redd for nettopp dette....og trur såleis at sekretær- og leiaroppgåvene må splittast på to personar, all den tid dei er diamentralt motsette. Og eg vil vere sekretær. Eg treng å få ut litt aggresjon innimellom. Vel kan eg kjenne meg litt schizofren sånn frå tid til anna, men det må då vere andre som ynskjer eit såpass ærefullt verv...?OldBoy skrev:OldBoy, som sekretær for "nynorsklauget".....Da hadde nok min gamle mor ledd seg i hjel i graven sin.Parelius skrev:Eg ser for meg Parelius som leiar.
OldBoy kan verta sekretær.
Kompo får raudblyanten.
Ellers vil eg berre seia;
Ich habe Euch gefragt: Ihr habt mir Eure Antwort gegeben. Ihr seid ein
Stück Nynorskingar, durch Euren Mund hat sich damit die Stellungnahme des
Urbanen Tunge manifestiert, Ihr habt unseren Feinden das zugerufen,
was sie wissen müssen, damit sie sich keinen Illusionen und falschen
Vorstellungen hingeben.
;D ;D ;D
R I P.
![]()
![]()
Jeg foreslår at vi stemmer på sekretæren som leiar, altså "strenge-Arve" som leiar, så slipper vi å bekymre oss om hans strenge kustus. Som leiar må han, i sedvanlig myk og føyelig stil, bruke kreftene sine på å samle troppene, og skape forsoning på tvers av minoritetene. Parelius kan være en pennefør sekretær. Når han føler for det. Men OK, blir det kampvotering, er alt åpent.....
![]()
![]()
![]()
Tjukklefse?oddgeir skrev:Dette dreg ut ser det ut til.
1. Inkonsekvent eg? Sjå understrekingane i quoten. Og kva har du gjort med kjønnet ditt?Komponenten skrev:Gjelder ikkje dette lengar...?:
1. No syns eg du rotar og e inkonsekvent... men det e vel ting vi ikkje trengar å rippe opp i som gjør at du sliter litt med hukommelsen...?Audiophile-Arve skrev:For Kompo; det er langt på veg greitt å bruke bergensk av det noverande slaget, men hugs at vi må ha med oss hokjønn. Det er eit must for oss nynorskfolk.
2. Eg stemmer for Parelius som ledar om ikkje Oddgeir vil, Parelius har den verdigheten en leder av vårt kalibar trengar.. Og med Parelius som leder får eg rødblyanten...det ska bli saker det...
Eg fikk i alle fall lov te å dikte.... så da har eg skrevet et dikt. PÅ NYNORSK, så godt som eg kan få det te på nynorsk....
3. Det er skrevet etter inspirasjon fra diktet "Hestene står i regnet" som eg nylig leste om i boken eg ennå holder på med (Francis Meyers lidenskap) hvor rytmen går lett, lett, tung, tung...
Det skal altså leses litt seint.
Nynorsklauget er no skipa.
Me skal jobba, me skal streva,
med å rekkja ut til folket,
slik at språket kan få leva.
Desse orda, som me nyttar,
er så veike, er så vare.
Vi må skydda dei og hugse,
dei kan hende er i fare.
Det moderne, og det nye,
det tek over, og fortrengjar.
Og det gamle, som me tapar
kan ei kjøpast att for pengar.
Nynorskfolket, frykt no ikkje,
HFS er satt på saka.
Og når møtet snart er heva,
skal med kosa oss med kaka.
(som med håpar, rett ut antar,
at han Arve no har baka.
Og me gler oss, alle saman,
me trur dette her skal smaka)
![]()
Vi kan gjøre (gjere) det på én (ein) av to måter:Audiophile-Arve skrev:Leiaren må vere samlande, sjølvsagt. Eg var redd for nettopp dette....og trur såleis at sekretær- og leiaroppgåvene må splittast på to personar, all den tid dei er diamentralt motsette. Og eg vil vere sekretær. Eg treng å få ut litt aggresjon innimellom. Vel kan eg kjenne meg litt schizofren sånn frå tid til anna, men det må då vere andre som ynskjer eit såpass ærefullt verv...?
Og tenk om Parelius skulle verte sekretær. Det skulle biltt målrøkt, det.......
Dette høres veldig bra ut, men er ikke så nøye. Nå gjelder det å komme raskest mulig til saken, nemlig den mye omtalte negative medlemskontingenten.oddgeir skrev:Elles meinar eg, no då sekretæren er fråverande, at folk må få skrive slik dei vil. Alle dialektformer må ynskjast velkomne. Også enkelte utvalde former for nordnorsk, med og utan kjønn.
Eg har ein god latin - nynorsk ordbok einkvan plass, men den er pakka vekk no di eg skal flyta på meg.Valentino skrev:Har språkrøkta gått til Rom?
??? ??? ???Audiophile-Arve skrev:Då ser det ut som styret vert sett saman slik:
- Oddgeir: Leiar
- Parelius: Høgnynorskansvarleg og mediastrateg
- Komponenten: Skald
- Oldboy: Kasserar
- Audiophile-Arve-Sekretær
???
Han Oldboy vil nok verta ein betre kasserar enn meg, og eg har ikkje fått oppretta dei sveisiske kontoane mine nett enno. Eg trur hellar eg skal vera HFS/NN utsending i Tyrkia. So skal eg lera dei å steike vaflar og ete kvastekjøt til jol, mens eg leitar etter høve til å framskaffe godlyd med begrensa midlar i framandland.OldBoy skrev:??? ??? ???Audiophile-Arve skrev:Då ser det ut som styret vert sett saman slik:
???
Nå meldte Gjestemedlem sin interesse for kassererjobben ganske tidlig i denne tråden, jeg siterer:
Eg kan gladeleg vera i lag med dykk, med berre som styttemedlem eller leregut. Og kasserar om de ynskjer...
Jeg synes at vi skal vurdere å gi slik utilslørt entusiasme en sjanse. Jeg vil i hvert ikke fremstå som en maktsyk posisjonsjeger.
![]()
![]()
Edit: PS: Jeg er ellers ganske god til å være nestleder. Bare nevner det når jeg nå ser at den posisjonen mangler på organisasjonskartet.
![]()
![]()
![]()
OK, men det blir en inhabil kasserer. En kasserer som vil stille seg fullstendig passiv til enhver beslutning om å skrive ut og å kreve inn kontingent. Jamfør mine sterke markeringer på dette punkt. Med hensyn til en EVENTUELL negativ kontingent, er det mitt mål å arbeide for at denne blir størst mulig, regnet pr. hode, spesielt mitt hode, ikke totalt sett, jamfør mine sterke markeringer også på dette punkt. Hvis den negative kontingentmaksimeringen for eksempel kan oppnås ved en sterk reduksjon i medlemstallet, vil kassereren aktivt medvirke til dette.Gjestemedlem skrev:Han Oldboy vil nok vera ein betre kasserar enn meg, og eg har ikkje fått oppretta dei sveisiske kontoane mine nett enno. Eg trur hellar eg skal vera HFS/NN utsending i Tyrkia. So skal eg lera dei å steike vaflar og ete kvastekjøt til jol, mens eg leitar etter høve til å framskaffe godlyd med begrensa midlar i framandland.OldBoy skrev:??? ??? ???Audiophile-Arve skrev:Då ser det ut som styret vert sett saman slik:
???
Nå meldte Gjestemedlem sin interesse for kassererjobben ganske tidlig i denne tråden, jeg siterer:
Eg kan gladeleg vera i lag med dykk, med berre som styttemedlem eller leregut. Og kasserar om de ynskjer...
Jeg synes at vi skal vurdere å gi slik utilslørt entusiasme en sjanse. Jeg vil i hvert ikke fremstå som en maktsyk posisjonsjeger.
![]()
![]()
Edit: PS: Jeg er ellers ganske god til å være nestleder. Bare nevner det når jeg nå ser at den posisjonen mangler på organisasjonskartet.
![]()
![]()
![]()
Korleis skal vi få krevd inn den negative kontigenten om kasseraren er i ferd med å maksimere dette for seg sjølv?OldBoy skrev:OK, men det blir en inhabil kasserer. En kasserer som vil stille seg fullstendig passiv til enhver beslutning om å skrive ut og å kreve inn kontingent. Jamfør mine sterke markeringer på dette punkt. Med hensyn til en EVENTUELL negativ kontingent, er det mitt mål å arbeide for at denne blir størst mulig, regnet pr. hode, spesielt mitt hode, ikke totalt sett, jamfør mine sterke markeringer også på dette punkt. Hvis den negative kontingentmaksimeringen for eksempel kan oppnås ved en sterk reduksjon i medlemstallet, vil kassereren aktivt medvirke til dette.Gjestemedlem skrev:Han Oldboy vil nok vera ein betre kasserar enn meg, og eg har ikkje fått oppretta dei sveisiske kontoane mine nett enno. Eg trur hellar eg skal vera HFS/NN utsending i Tyrkia. So skal eg lera dei å steike vaflar og ete kvastekjøt til jol, mens eg leitar etter høve til å framskaffe godlyd med begrensa midlar i framandland.OldBoy skrev:??? ??? ???Audiophile-Arve skrev:Då ser det ut som styret vert sett saman slik:
???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bare så alle er advart. Men ellers kan dere regne med meg.
![]()
![]()
![]()
Jau då, Rike-Kjetil dei kallar, spurdes nyleg, og tykkjest ha det godt. Han heve endå til fengje ein pris for ovfram åtgaumeleg dugleik i ein film dei hev laga i Junaiten. Så han hev råd til å kjøpe den dyre drykken han likar.Valentino skrev:Eg vil vere løytnanten som gjeng i filler.
Orsak. Eg meiner: Eg vil vere den fillete løytnanten, sånn som han Kjetil i Dei Rullande Steinane frå Londonbygdi. Dei som driv med song og spel, om de kjem dei i hug.
1. Egentlig ganske enkelt: Den negative kontingenten beregnes basert på et stort antall medlemmer og et veldig kostnadskrevende og tilsvarende samfunnsnyttig formål. Søknad om stor statsstøtte skrives, sendes, hvorpå man venter. Og venter.....Inntil statsstøtten er på laugets konto. Som ved et trylleslag mottar kassereren samtidig utmeldinger fra samtlige medlemmer av lauget, man skulle nesten tro at det var en aksjon på gang. Den eneste som, pussig nok, ikke melder seg ut, er kassereren, som ser sitt snitt til å redusere alle aktiviteter og dermed også alle kostnadsbudsjetter til null. Det er, dessverre, ikke noe annet å gjøre for kassereren enn å putte pengene i egen lomme, slukke lyset og låse døra etter seg.Audiophile-Arve skrev:1. Korleis skal vi få krevd inn den negative kontigenten om kasseraren er i ferd med å maksimere dette for seg sjølv?
2. Då må det bli Gjestemedlem som vert kasserar.
1. Dette var då frykteleg innfløkt, tykkjer eg. Motivasjonen for utmelding vil vere omvendt proporsjonal med den negative statsstøtta. Og du brukte dessutan 9 liner på å forklare dette, utan at eg forstod så mykje.OldBoy skrev:1. Egentlig ganske enkelt: Den negative kontingenten beregnes basert på et stort antall medlemmer og et veldig kostnadskrevende og tilsvarende samfunnsnyttig formål. Søknad om stor statsstøtte skrives, sendes, hvorpå man venter. Og venter.....Inntil statsstøtten er på laugets konto. Som ved et trylleslag mottar kassereren samtidig utmeldinger fra samtlige medlemmer av lauget, man skulle nesten tro at det var en aksjon på gang. Den eneste som, pussig nok, ikke melder seg ut, er kassereren, som ser sitt snitt til å redusere alle aktiviteter og dermed også alle kostnadsbudsjetter til null. Det er, dessverre, ikke noe annet å gjøre for kassereren enn å putte pengene i egen lomme, slukke lyset og låse døra etter seg.
2. Gjestemedlem, mannen med planer om konto i Sveits, har muligens rotet til sine sjanser her. Ikke lurt å ha en kasserer som spiser av lasset, men enda verre å ha en kasserer med planer om spise av lasset, for deretter å sylte ned utbyttet på en hemmelig konto i utlandet.
3. Nei, jeg vet ikke, jeg. Det er mulig at vi må tenke helt nytt her. Ny runde kanskje: finne det éne ærlige OG tallføre mennesket her på HFS som man kan stole på. En som er så dum at han eller hun ikke skjønner hvordan man spiser av lasset. Noe som forøvrig blir enda viktigere hvis vi skal operere med Nynorske Audiofile Vafler som valuta. Da burde vi ha en som manglet tenner og som bare kunne spise grøt.
![]()
![]()
![]()
Innfløkt, ja, men bare fordi jeg er så dårlig til å forklare.Audiophile-Arve skrev:1. Dette var då frykteleg innfløkt, tykkjer eg. Motivasjonen for utmelding vil vere omvendt proporsjonal med den negative statsstøtta. Og du brukte dessutan 9 liner på å forklare dette, utan at eg forstod så mykje.OldBoy skrev:1. Egentlig ganske enkelt: Den negative kontingenten beregnes basert på et stort antall medlemmer og et veldig kostnadskrevende og tilsvarende samfunnsnyttig formål. Søknad om stor statsstøtte skrives, sendes, hvorpå man venter. Og venter.....Inntil statsstøtten er på laugets konto. Som ved et trylleslag mottar kassereren samtidig utmeldinger fra samtlige medlemmer av lauget, man skulle nesten tro at det var en aksjon på gang. Den eneste som, pussig nok, ikke melder seg ut, er kassereren, som ser sitt snitt til å redusere alle aktiviteter og dermed også alle kostnadsbudsjetter til null. Det er, dessverre, ikke noe annet å gjøre for kassereren enn å putte pengene i egen lomme, slukke lyset og låse døra etter seg.
Vi nynorskbrukarar er enkle folk, må vite.
Jau, det må det nok vera. Men ikkje uventa vitjing, men ein kjem utkledd og "undercover". Slik kan ein fara fram med mykje sedløyseKomponenten skrev:Tenker du på skotring Parelius?
Tror det e en tradisjon kor de går på uventet besøk i forbindelse med bryllup, noe ala julebukk...
"Lureri à la OldBoy", du liksom. Jeg har vel ikke drevet med lureri, tvert i mot: jeg har vært åpen og ærlig, og dermed forhindret at nynorsklauget fikk en kasserer som ikke kunne gå helhjertet og lojalt inn for oppgaven grunnet mine sterke, er det ikke pekuniære det heter?, personlige interesser i alle retninger.Komponenten skrev:Om dokker trenger en ærlig kasserer så vil eg påstå at eg stiller sterkere enn de kandidatende dokker så langt har oppdrevet. Ikkje stikker eg penger i egen lomme, ikkje driver eg med lureri ala Oldboy og ikkje har eg konto i Sveits....
Men om den negative kontingenten skal utbetales i vafler, då e det ikkje aktuelt, ikkje e eg glad i vafler, og å steke de e no helt pyton, blir jo aldri ferdig...
1. En som hadde vært litt mer PC-før enn jeg er, ville ha kunne legge inn en liten lyd- og billedfil med glade, klappende medlemmer her. Også kalt akklamasjon.Audiophile-Arve skrev:1. Då ser lista slik ut mellombels:
- Gjestemedlem: Kasserar
2. Kanskje vi treng ein paragrafryttar også? Men vi har så få statuttar at det kanskje ikkje trengs?
OldBoy skrev:1. En som hadde vært litt mer PC-før enn jeg er, ville ha kunne legge inn en liten lyd- og billedfil med glade, klappende medlemmer her. Også kalt akklamasjon.Audiophile-Arve skrev:1. Då ser lista slik ut mellombels:
2. Kanskje vi treng ein paragrafryttar også? Men vi har så få statuttar at det kanskje ikkje trengs?
...og så Oldboy som paragrafryttar.Parelius skrev:OldBoy skrev:1. En som hadde vært litt mer PC-før enn jeg er, ville ha kunne legge inn en liten lyd- og billedfil med glade, klappende medlemmer her. Også kalt akklamasjon.Audiophile-Arve skrev:1. Då ser lista slik ut mellombels:
2. Kanskje vi treng ein paragrafryttar også? Men vi har så få statuttar at det kanskje ikkje trengs?![]()
Kan ikke Parelius, vår fantastiske mediastrateg, lage enda et filmklipp, denne gangen et som gir inntrykk av et hardt arbeidende styre? Gjerne med noe nynorsk mumling i bakgrunnen og en flip-over med noen nynorske ord på, så det ser seriøst ut hvis en mediarepresentant skulle slumpe til å forville seg forbi.Audiophile-Arve skrev:Og då, kjære møtelyd, har vi eventuelt....
Tja...vi kan no alltids dryge ut møtet til over helga eller så. Men då kan vi vel ha andre eventueltsaker i mellomtida?OldBoy skrev:Kan ikke Parelius, vår fantastiske mediastrateg, lage enda et filmklipp, denne gangen et som gir inntrykk av et hardt arbeidende styre? Gjerne med noe nynorsk mumling i bakgrunnen og en flip-over med noen nynorske ord på, så det ser seriøst ut hvis en mediarepresentant skulle slumpe til å forville seg forbi.Audiophile-Arve skrev:Og då, kjære møtelyd, har vi eventuelt....
Så går hele styret ut og tar seg en skikkelig fest!
Sekretæren kan be seg fritatt hvis han føler for det. Jeg har full forståelse for at det kan bli for tett mellom utskeielsene.
![]()
![]()
Så tar vi eventuelt når disse "tre dager til ende" er vel overstått. Det kan da ikke haste sånn.
![]()
![]()
![]()
Som laugets paragrafrytter, kan jeg ikke la dette passere uten kommentarer:oddgeir skrev:Eg har nett kome inn døra, og ser at eg er tildelt den særs ærefulle formannsklubba.
Kva kan ein stakkar seie, anna enn takk. Takk for denne tilliten som er blitt meg til del.
Eg skal gjera mitt beste for ikkje å kaste skugge over lauget.
Så til saka.
1. Eg ynskjer å ha tittelen laugsleiar. Det svingar liksom meir av den, og så trur eg det er meir i Ivar (ære vera han til all tid) sin ande.
2. Eg ynskjer å ha mynde til å leggje nokre av mine oppgåver til andre i Styret når det måtte passe meg.
3. Eg treng no ei tid til å tenkje ut korleis eg best kan skikke meg for å ære Ivar (ære vera han til all tid) sitt minne, så om de ikkje høyrer frå meg på ei tid, er det det eg driv med.
4. Eg tek mottoet "God dag mann, økseskaft".
Nynorsk utan overhangande raudblyant er det noko manglande over. Det blir som ein Grand Prix tevling utan Jan Teigen og transvestitar. Eg ser no også på min misjon i lauget som den som helde den språklege lista lågt nok til at alle som har gjenge ferdig sjuande klasse ser seg skikka som medlemmar.Parelius skrev:Nokon må vel halde raudeblyanten?
Nokre kommentarar frå skrivaren:OldBoy skrev:Som laugets paragrafrytter, kan jeg ikke la dette passere uten kommentarer:oddgeir skrev:Eg har nett kome inn døra, og ser at eg er tildelt den særs ærefulle formannsklubba.
Kva kan ein stakkar seie, anna enn takk. Takk for denne tilliten som er blitt meg til del.
Eg skal gjera mitt beste for ikkje å kaste skugge over lauget.
Så til saka.
1. Eg ynskjer å ha tittelen laugsleiar. Det svingar liksom meir av den, og så trur eg det er meir i Ivar (ære vera han til all tid) sin ande.
2. Eg ynskjer å ha mynde til å leggje nokre av mine oppgåver til andre i Styret når det måtte passe meg.
3. Eg treng no ei tid til å tenkje ut korleis eg best kan skikke meg for å ære Ivar (ære vera han til all tid) sitt minne, så om de ikkje høyrer frå meg på ei tid, er det det eg driv med.
4. Eg tek mottoet "God dag mann, økseskaft".
1. Begrepet "laugsleiar" må vi tenke på. "Leiar" og "laugsleiar" er ikke det samme. "Leiar" er den mer alminnelige formen, som stifterne har brukt. Sikkert ikke uten grunn. Å påberope seg Ivar, kan vise seg å være et tveegget sverd. Av respekt for Ivar, er det viktig at ingen rekker ham lenger enn til skuldrene. Hva blir det neste? "Ivars etterfølger", "Ivars stedfortreder på jord"? Å nei, her må vi gå varsomt frem.
2. Myndighet til å delegere, er strengt tatt også en paragrafsak. Vi kan ikke la dette foregå ukontrollert, men må ha klare retningslinjer. I mangel av slike klare retningslinjer for hva lederen kan delegere og hva han ikke kan delegere, må vi avvente.
3. Dette er ingen paragrafsak, og kan således godkjennes.
4. Goddag selv. Heller ingen paragrafsak. Leiaren hilser på kva måte han sjølv vil. Utvikler dette seg til obligatoriske hilsningsritualer, derimot, må jeg komme tilbake til saken.
5. Men nå er det fest med innlagt eventuelt....Ta frem knivene, dette kan bli tøft.
![]()
![]()
![]()