Nytt treff?

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Lite aktivitet i Jæren og Omegn Lydlaug for tiden, så jeg lodder stemningen for et treff snart. Hadde opprinnelig tenkt å ha et treff i januar men grunnet nyanskaffelser i oppsettet mitt har det blitt liggende på is inntil nå.
Jeg ser for meg et treff i slutten av mai/begynnelsen av juni, fortrinnsvis en fredag, da vil det bli muligheter for inntak av div. typer lyttevann.
Så hva sier dere godtfolk - er det liv i lauget enda og hvem er interessert?
 

karo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.06.2012
Innlegg
88
Antall liker
23
Blir gjerne med på treff, håper bare jeg er hjemme fra havet når dato er satt. Er ganske ny på forumet og ser du har ett kjempeanlegg som skulle vært kjekkt og fått sett og hørt på.
 

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
1.071
Antall liker
536
Sted
Jæren
Var hos deg sist og kommer gjerne igjen. Bare få satt en dato så ser vi om det passer. Alltid kjekkt med et treff :)
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Se det ja, det er liv i lauget enda.
31. Mai eller 7. Juni
hvilken av disse passer best?
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Hvor på kloden bor du? 31. mai tror jeg skal passe.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Ah, Stangeland - Vestenfor sol, østenfor måne..
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Da blir det 31. Mai og det ser ut til at vi blir en bra gjeng. Hadde vært fint og få en bekreftelse på hvem som kommer når det nærmer seg. Skulle det ikke passe for noen så er det bare å sende en pm så tar jeg i mot besøk etter avtale.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Sandnes, Stangeland:D
Har du flyttet fra Håbet? Burde vel kanskje utvide horisonten litt. Er det mulig å melde seg inn i denne ekslsusive foreningen?
Hei Per
Har flyttet fra Håbet ja, nå er vi tilbake på Stangeland og da er ringen sluttet siden det var her vi etablerte oss for første gang. Håper du har anledning til å komme, tror ikke det er nødvendig med medlemskort i lauget.:cool:
 

ssnht

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.11.2004
Innlegg
457
Antall liker
52
Torget vurderinger
2
kommer eg , alltid tid til ett treff :p
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Regner med at jeg tar en tur jeg også.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Hvor på Stangeland bor du?
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Treff 31. Mai må dessverre utgå da jeg blir bortreist den helgen.
Prøver å få til et nytt treff senere, kommer tilbake når dette blir aktuelt.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Ah, dumt, men slik er det noen ganger.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
For de som har lyst til å se (og høre) mitt oppsett med nye høyttalere blir det åpent hus førstkommende lørdag, 31.8
Dørene åpnes kl. 1800.
Litt kort varsel men håper noen har lyst og anledning til å nyte bra musikk sammen med en kopp kaffe eller et par pils eller noe annet godt.
Sender adresse på pm til de som vil komme.

mvh
knut
 
  • Liker
Reaksjoner: CLS

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
For de som har lyst til å se (og høre) mitt oppsett med nye høyttalere blir det åpent hus førstkommende lørdag, 31.8
Dørene åpnes kl. 1800.
Litt kort varsel men håper noen har lyst og anledning til å nyte bra musikk sammen med en kopp kaffe eller et par pils eller noe annet godt.
Sender adresse på pm til de som vil komme.

mvh
knut
Det ble kanskje litt kort varsel på denne "innkallingen" men hvis noen har anledning til å komme i morgen så er dørene åpne fra kl. 1800
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.607
Antall liker
3.202
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Det er nok bare litt tidlig på høsten. Ikke alle har kommet inn i rutinen i hverdagen. Når høstmørket senker seg kommer nerdene ut av sommerdvalen!
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.607
Antall liker
3.202
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Takk Dandare!
Jeg fikk bare tid til et kort besøk i dag da jeg har mange munner og mette på hjemmebane. Det er likevel en god følelse å sette seg ned å høre et anlegg hvor "det umiddelbart stemmer". Ikke for mye eller for lite av noe som helst. Jeg tror jeg kunne sittet hele kvelden og kvernet gjennom platebunken uten at det ville blitt slitsomt eller kjedelig!
Karl
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Takk Dandare!
Jeg fikk bare tid til et kort besøk i dag da jeg har mange munner og mette på hjemmebane. Det er likevel en god følelse å sette seg ned å høre et anlegg hvor "det umiddelbart stemmer". Ikke for mye eller for lite av noe som helst. Jeg tror jeg kunne sittet hele kvelden og kvernet gjennom platebunken uten at det ville blitt slitsomt eller kjedelig!
Karl
Takk for besøk selv om det ble kort denne gangen. Du blir nok lenger ved neste anledning.
Ellers må jeg jo være ening i det du opplevde denne korte stunden, dette oppsettet spiller så uanstrengt og behagelig at jeg kan lytte i time etter time uten antydning til lyttetretthet. Oppsettet spiller bra uansett volum, om jeg koser meg på lavt eller moderat volum så er lydbildet komplett over hele registeret. Ellers liker jeg å vri volumet i bånn av og til og det jeg opplever da er at jeg må holde et øye med volumknappen, både for å ta hensyn til naboer og mine egne ører. Men så uanstrengt spiller dette oppsettet, også på høye volumer. På samme måte som BMW M6 eller Posche 911 Turbo er det alltid ekstra krefter tilgjengelig. Og prikken på i-en for meg ble når jeg fikk TAD-høyttalerne på plass.

Så takk nok en gang for besøket, vi får gjenta dette litt senere i høst, da forhåpentligvis med litt bedre oppmøte.

mvh
Knut
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Prøv igjen i høst ja, og gjerne LITT lenger besvarelsestid da det er litt planlegging inni bildet!
Bra tiltak! Jeg inviterer også snart, bare vi får unnagjort September roer det seg
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Prøv igjen i høst ja, og gjerne LITT lenger besvarelsestid da det er litt planlegging inni bildet!
Bra tiltak! Jeg inviterer også snart, bare vi får unnagjort September roer det seg
Det vil absolutt bli nytt møte i høst, ja. Er klar over at gårsdagens treff hadde kort svarfrist, men siden jeg hadde huset for meg selv denne helgen slengte jeg ut et raskt treff og tenkte at de som hadde anledning kunne komme.
så sånn sett er jeg fornøyd med 2 stk., kalle klovn og cls, vi hadde det hyggelig vi...
 

CLS

Medlem
Ble medlem
20.04.2006
Innlegg
44
Antall liker
16
Sted
4355 Kvernaland
Torget vurderinger
2
Hei. Ja vi hadde det kjempe (Jeg fikk spille testplatene mine) Det var hyggelig å få høre på de nye høyt dine. Jeg personlig likte lyden, varm, åpen og bra på høyt og lavt volum :) Takk for at jeg fikk komme :)
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Viss det er interesse for treff så kan jeg prøve og dra i gang ett her, men jeg drar til Gdansk i helga, og de neste to helgene er det påske. Kanskje 12.April?
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Har veldig lyst til å høre ditt anlegg Vermin..
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg har så og si tomt hus førstkommende lørdag, og inviterer til treff fra klokken 19 og utover. Middag må dere ordne selv først, men kaffe og kjeks kan jeg tilby..
På menyen finner dere.
"Talk Electronics Tornado 3.1; Musical Innovation MI15; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio gd nfb-2.32 dac; i5/xmos u8; Luxman PD272/M97xE/MyGroov"

Ikke store kjellerstuen så jeg tror vi helst ikke bør være flere enn syv-åtte personer.

Gi beskjed innen 30/11 klokken 22.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg har så og si tomt hus førstkommende lørdag, og inviterer til treff fra klokken 19 og utover. Middag må dere ordne selv først, men kaffe og kjeks kan jeg tilby..
På menyen finner dere.
"Talk Electronics Tornado 3.1; Musical Innovation MI15; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio gd nfb-2.32 dac; i5/xmos u8; Luxman PD272/M97xE/MyGroov"

Ikke store kjellerstuen så jeg tror vi helst ikke bør være flere enn syv-åtte personer.

Gi beskjed innen 30/11 klokken 22.
Da få har meldt interesse velger i å droppe treffet i morgen, prøver igjen når neste anledning byr seg.
 
U

utgatt30242

Gjest
HoJ , hadde meldt meg på om jeg var klar over det [emoji56]

mvh
 
Topp Bunn