V
Jeg tror ikke det er solgt flere til Norge foreløpig.Parelius skrev:Har du anskaffet en, Vreden?
Tillegg: Litt sløv av meg; Alabama sin tråd dette, så han er vel den eneste som koser seg med denne foreløpig.
Duevel høyttalerne er meget bra. De står nå hos en fornøyd kamerat, og spiller fortsatt nydelig.Brasse skrev:Har stor sans for besluttsomheten her! Dei ser flotte ut, Faberene. Kunne godt tenkt meg å lytta til dei gamle og, etter å ha fått ein overbevisande rundstråledemo med MBL 8)
Hehehehe.C. Alshus skrev:Flotte saker stjernen!
Den hvile sjenken i midten ser litt feilplassert ut nå og må selvfølgelig byttes ut med noe adskillig lekrere.![]()
"litt laget for hifi....." ? ;-)C. Alshus skrev:Montana kan være noe. Eventuelt Clic. Selges på Kontrapunkt og er litt laget for hifi-bruk.
Dårlig skrevet....Anfield skrev:"litt laget for hifi....." ? ;-)
Takk for tipset! Ser meget interessant ut! Og som du selv sier er det "litt" mer HiFi enn Montana.C. Alshus skrev:Montana kan være noe. Eventuelt Clic. Selges på Kontrapunkt og er litt laget for hifi-bruk.
Hehehe!cybervision_ skrev:Utrolig lekkert, med Devialet-forsterkeren blir det hele understatement-highend, en må liksom ha litt peil for å skjønne hvor "galt" det er.![]()
Alt er på plass! Hansker, kluter, fettfjerningsmiddel og en spray flaske med noe greier fra Sonus Faber.RBN skrev:Hei Alabama
Fantastisk elegant, minimalistisk anlegg som oser kvalitet og eksklusivitet. Ser ut som en vanvittig finish både på forsterker og høyttalere. Kan tenke meg at lyd matcher utseende. Bare en ting. Fingermerker. Har du gått til innkjøp av rosa oppvaskhansker, sprayflaske med eksklusivt fettfjerningsmiddel og ekstra myk støvfille som ikke riper?
Det som er fint å se i dine bilder er alle gitarer, instrumenter og cd/LP plater rundt i leiligheten/huset. Dette må være et hjem hvor det utøves, nytes og åndes musikk. Her "plukkes" ikke låta fra kjøkkenradioen heller.
Nok en gang, gratulerer med et flott oppsett. Stilige møbler også..
Mvh
RBN
Kanskje deres egen høyttalerkabel; Yter?AlabamaRodeoStar skrev:Jeg er skeptisk til kabler, men ser litt på det som "jåleri" eller "smykker/klokker". En luksus man ikke trenger å forsvare annet enn at det gjør oss blide. Så den neste oppgraderingen blir nye kabler
Du vet ikke tilfeldig hva Sonus Faber bruker internt av kabling?
Mvh,
AlabamaRodeoStar skrev:Hehehehe.C. Alshus skrev:Flotte saker stjernen!
Den hvile sjenken i midten ser litt feilplassert ut nå og må selvfølgelig byttes ut med noe adskillig lekrere.![]()
Jeg tenkte akkurat det samme! Kanskje det er Montana som må til?
Mvh,
Olav
Seff...C. Alshus skrev:Dårlig skrevet....Anfield skrev:"litt laget for hifi....." ? ;-)
Regner med du skjønte hva jeg mente?
Mener å ha lest at det for det meste går i Van Den Hul. Usikker på hvilke typer i hvilke høyttalere dog....AlabamaRodeoStar skrev:Du vet ikke tilfeldig hva Sonus Faber bruker internt av kabling?
Mvh,
Fine møbler ja! Takkstejorge skrev:AlabamaRodeoStar skrev:IC. Alshus skrev:Flotte saker stjernen!
Hehehehe.
Jeg tenkte akkurat det samme! Kanskje det er Montana som må til?
Mvh,
Olav
Kan jeg få anbefale Frieslev, selges hos Soundgarden, fåes med stoffdører slik at fjernkontroll virker med dører igjen og kan leveres med vifter integrert, for kjøling av elektronik.
Nydelig oppsett![]()
Har googlet litt. Du har rett! De bruker Yter på både, Guaerni, Amati og Stradivari.Wergeland skrev:Kanskje deres egen høyttalerkabel; Yter?AlabamaRodeoStar skrev:Jeg er skeptisk til kabler, men ser litt på det som "jåleri" eller "smykker/klokker". En luksus man ikke trenger å forsvare annet enn at det gjør oss blide. Så den neste oppgraderingen blir nye kabler
Du vet ikke tilfeldig hva Sonus Faber bruker internt av kabling?
Mvh,
Kult anlegg forresten!