Nyhet ifra Bladelius!

Kommentarer

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Endelig…nå veit jeg ei jente som blir glad😊👍 Gi beskjed, @nat, når den er i sjappa!
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.571
Antall liker
3.614
Torget vurderinger
6
Litt nøkkelinfo på Ask integrert (y)

2x225w
MQA
32bit 768khz
DSD1024
ROON
wifi
Ethernet
Tidal
etc,etc
 
Sist redigert:

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
NAT: Og strømmen? Ca 2 kVA, vel?
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.571
Antall liker
3.614
Torget vurderinger
6
NAT: Og strømmen? Ca 2 kVA, vel?
Har dessverre ikke mer spec. Den er selvfølgelig ekte balansert fra inn til utgang og med en utgangseffekt på 2x225W så krever det litt VA👍
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
NAT: Det har du rett i. Håper bare tesen min om at alt annet blir lite fortsatt stemmer👍. Den har stemt til nå, i det minste.. Jeg finner fram noe eldre Coltrane, mens jeg antisiperer årets mest spennende forsterkers landing i Oslo, og veit at den også vil være kjempekompis med de californiske eplene❤
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: nat

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
NAT: Får legge til en liten revisjon: Årets aller mest spennende forsterker lytta jeg på for ca 3 uker sia. et absolutt beist, kalt Oden Valhalla…Jeg gleder meg omtrent like mye til Ask kommer som delt sett, da jeg faktisk har savna den klassiske volumkontrollen. Hvis den preampen forbedrer både Idun og Embla, MED innebygget kvalitetsstreamer OG fysisk volum, løser det mye for min del..Såfremt vi da ikke har leilighet med passende kurs til en Valhalla, da..Den vil bli mitt livs siste hovedforsterker, om så skjer. Endel nye tekniske tilpasninger i hverdagen min har blitt bekreftet i uka, så her skjer det mye for tida..Greier knapt å holde følge😊 Men bevegelse over avstand blir noe lettere heretter..ad uventa vei.
 
Sist redigert:
M

MusicBear

Gjest
Syntes det har kommet mange spennende integrerte alternativer siste halvt tiåret fra leverandører verden over
Ikke tvil om at det er oss forbrukere er vinnere - hvis man da ikke må ha et rack med separate komponenter.
Til og med NAD, syntes jeg frister, av deres største integrerte.

Men med denne modellen fra svenske håndbyggede Ask på Bladelius vis - herav iboende Bladelius-kraft og raffinert lydgjengivelse i absolutte toppklasse - kan ikke skjønne annet enn at Ask vil bli regnet som et best buy produkt!
En betegnelse man ikke så ofte ser benyttet innenfor tung hi-fi klasse men "kun" drøyt 60.000 er klart innafor!

Innrømmer det overrasker meg at svensken ikke tar mer betalt (men sett nå for all del ikke opp prisen da, Morten), spesielt så lenge alt Bladelius lager ofte blir produkter som etterspørres høyere enn produksjonstakten...
Samtidig som man i dette tilfelle må ut med kun en drøy håndfull tusenlapper mer enn største NAD'en og tusenlappen over Hegel H390 - ikke tvil om at her befinner lengste strå seg på andre siden av Svinesundbrua.

Blir spennende å høre hva folk med kyndige ører og ikke minst de som allerede har erfaringer med Bladelius sier, svensken har jo nærmest for vane å sjokkere i positiv retning hver gang han har tatt seg tid til å utvikle noe nytt.

Gleder meg på dine vegne, Morten, med agenturet på Bladelius. Og mye annet grumt utstyr. Du fremstår nok som en av de hyggeligste og mest troverdige innenfor bransjen, om du tåler litt skryt (men bli nå ikke høy) :ROFLMAO:
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
MB: Etter det jeg hørte av Oden Valhalla , er den et enda bedre kjøp. Men ja, dersom du vil ha en forsterker som vil alt, kan alt, klarer alt og er alt i et system som ikke har helt så høye effektbehov..gå og prøv Ask..❤ Den vil garantert gjøre det du ber den om..det gjør alltid Mikes amps. Så hvorfor betale mer, all den tid at det ekstra utlegget som regel fører med seg ekstra kompromisser? Nye Ask må være KISS satt i system😊😈
 

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.614
Link til alle artikler
259
nat sine annonser
Bransjenyheter
Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

  • 1
Etter en liten stund på markedet. Så har Bladelius Ask gjort seg sterkt bemerket hvor bra man kan få en alt-i-et forsteker med samme egenskapene som separate løsninger (bokser) Les hele testen på...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

  • 8
Vi må dessverre stenge kl 13.30 i morgen grunnet kundebesøk. Skal kjøre halvveis opp til Trondheim og tilbake igjen i morgen. Er tilgjengelig på telefon. . Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

  • 30
Sofaen er på plass i demorom Nr.1. Fortsatt mye jobb som gjenstår. Men dette blir bra🍾
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk flytter!

Norsk Audio Teknikk flytter!

  • 117
Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool: Trommevirvel! Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

  • 0
I forbindelse med våres 30-års jubileum i år og at vi flytter butikken til større og finere lokaler på Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr rett over påsken. Så vil vi under messen kjøre noe virkelig...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

  • 15
Det var storlansering av PMC sin Twenty5- aktive modul under helgens Bristol Hi-Fi Show. Denne modulen kan etter monteres på alle 2-veis Twenty5 modeller. Både den gamle utgaven og på nåværende...
Fortsett
Topp Bunn