Bil, båt og motorsykkel Nye Top Gear

A

ANM

Gjest
Prøvde å gi slipp på fordommene og se på den nye sesongen som en ny serie, akk det gikk ikke! Etter 2 episoder er jeg redd at Chris Evans ikke er rette mannen til å lede et slikt show. Formatet er ikke hans. Og selv om vi nå har xtra gear med kule Chris Harris, mistenker jeg at hele skipet vil synke i løpet av få år etter mange utskiftninger.

Satse på at den gamle trioen leverer på Amazon.:(

gwikse

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Antall liker
256
Ja vi får håpe det ikke står og faller på Chris Evans (og hans merkelige overdrevne lavskalle-lever-det-med-teskje-humor). Virker rett og slett falskt. Humoren av de andre gutta oppsto jo tross alt på en naturlig måte.

A

ANM

Gjest
Jeg orket knapt å se på, men måtte gi det en sjanse. Er klar over at gamle Top Gear ikke fungerte helt 1. sesong med han tjukkasen og at det krevde nesten hele sesong 2 før trioen var kjørt inn, men allikevel, de startet fra bunnen uten noen å sammenlignes med. Det var formatet deres.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.490
Jeg så på minst to minutter av første Nye Top Gear. Det var to minutter for mye.

gwikse

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Antall liker
256
Jeg håper bare at Chris Evans legger av seg "Come on everybody" tendensen som har vært i de to første episodene. Kommer nok til å fortsette å se på, men har ikke svart over forventningene så langt. Skal jo sies at trio`en som var er umulig å erstatte imo.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Skuffende, enda jeg la godviljen til.. Det er å håpe at kjemi oppstår og magi skje. Sålangt er det ikke noe å glede seg over.. Dessverre.

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.444
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Sovnet på premieren, sovnet jaggu under reprisen også.. Var skuffende ja. MEN prøver igjen i kveld! Varme opp med Gatebil på TV2 Zebra nå :)

T

TT.

Gjest
Et ord, RÆVA! hvor er den finurlige humoren og den lune samhørigheten mellom programlederne, borte! at den nye programlederen har eid x antall Ferrarimodeller, betyr ikke at han er egnet som programleder av den grunn... mao RÆVA!

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.312
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Fikk ikke med meg at de har startet, men gikk ikke glipp av noe forstår jeg. Ser heller gamle repriser på BBC Grip :)

Var det gamle gutta eller de nye som ble stoppet av onkel politi ? Vegvesenen skulle sperre av Atlanterhavsveien og Trollstigen men onkel lot de ikke kjøre fortere enn fartsgrensen - kunne vært kjempe norgesreklame, men den gan ei - tullete.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.846
Å lage et "nytt" Top Gear ved å samle diverse kjendiser er omtrent like håpløst som å danne et nytt The Beatles ved å samle medlemmer fra diverse boyband de siste tiår.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.189
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Iallefall etter Hamburg, der de var gutter på ordentlig.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.640
Torget vurderinger
24
Ingen diskusjon å ta - de femi kladdene VAR de facto det første boybandet. Men langt fra det beste!

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.863
Sted
Sølvbyen
Ingen diskusjon å ta - de femi kladdene VAR de facto det første boybandet. Men langt fra det beste!
Her er hva Lemmy hadde å si om Beatles i White Line Fever:

“...the Beatles were hard men too. Brian Epstein cleaned them up for mass consumption, but they were anything but sissies. They were from Liverpool, which is like Hamburg or Norfolk, Virginia--a hard, sea-farin' town, all these dockers and sailors around all the time who would beat the piss out of you if you so much as winked at them. Ringo's from the Dingle, which is like the f***ing Bronx. The Rolling Stones were the mummy's boys--they were all college students from the outskirts of London. They went to starve in London, but it was by choice, to give themselves some sort of aura of disrespectability. I did like the Stones, but they were never anywhere near the Beatles--not for humour, not for originality, not for songs, not for presentation. All they had was Mick Jagger dancing about. Fair enough, the Stones made great records, but they were always s**t on stage, whereas the Beatles were the gear.”

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.664
Torget vurderinger
12
Nå var ikke jeg TG med Clarkson &co's største fan, og har kun sett McL 675LT testen med Jenson Button. Fant da den både forfriskende og like bra som oldisene.... Kanskje litt mye roping fra Chris Evans og skulle gjerne også sett litt mer endring av konseptet. Gi det litt tid.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.846
Kanskje like greit, det lille jeg har sett av Top Gear 3.0 var bortkastet tid.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Kanskje BBC burde forsøke å kjøpe Tiff Needell fra Channel 5, for å si det på fotballspråk. Da ville det i alle fall blitt faglig bra, både journalistisk og kjøreteknisk.

C

cruiser.tmp

Gjest
Jeg vil ha tilbake "gamle" wheeler dealers.. det har virkelig tapt seg i kvalitet de siste sesongene, de har gått i retning av et amerikansk publikum og kanaler, nesten ingen skruing lenger.. bare fjas

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Så en gorilla i bur en gang. Han så så trist ut at jeg måtte inn i buskene for å spy litt.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.283
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Det er derfor Top Gear er det beste apeburet.

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.511
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Ja, Edd China er rimelig god, for å si det forsiktig. Han har forresten vært med i en episode i Top Gear en gang for lenge siden:

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.664
Torget vurderinger
12
Savner ikke Top Gear, men for all del, de 3 gamle fungerte godt sammen. Problemet er at jeg aldri fikk noe fornuftig ut av programmet, det ble bare sirkus hele tiden. Jeg likte fifth gears tester med Tiff Needell og Vickie Butler Henderson bedre fordi de hadde noe fornuftig å si om bilene de kjørte. Men folk vil vel ha sirkus.

C

cruiser

Gjest
Har sett første episode av nye nye topgear, veldig lovende!

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.664
Torget vurderinger
12
Har tro på nye top gear. Må få med meg det.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.664
Torget vurderinger
12
Dette var ikke verst. Litt mer testing av biler og litt mindre konkurranse så hadde det blitt enda bedre. FXXK var suveren. Og neste uke blir det Giulia. Lovende

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.444
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Bilfolks; sitter her og ser på "Cars that rock" med Brian J. Nye episoder på Discovery. I dag om Dodge. Gått glipp av en episode ser jeg. Og jommen er det ikke nye Top Gear America episoder på BBC Brit kl.22:00 også? Mandag that rocks :)

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.537
Dette må vel være den beste nyheten på bilprogramfronten på lenge! Edd Chinas Garage Revival! ;D

Kenneth Gran skrev:
Heisann, vi har en stund jobbet med et program med Edd China i Norge, der han besøker folk i deres egen garasje, og som av en eller annen grunn står fast i sitt prosjekt. Edd kommer på besøk og hjelper dem med å får bilen tilbake på veien. Vi har spillt inn en pilot episode, dette programmet skal vi nå prøve å selge i Norge og internasjonalt som en serie. I første program har besøkt en garasje i Trøgstad der Stian Jørgensen, pusser opp en Golf GTI mk1. For de som har lyst til å se en liten promo ligger den her: https://youtu.be/xbDSOrl0X0I

Topp Bunn