L
Nei ikke jeg heller,vet ikke om det er så fint med 4 armer hellerIkke SÅ begeistret over utseendet på den treklumpen, må jeg innrømme.
LMC sa vel at SL-100R ville koste 180K, og siden SP-10R og SL-1000R koster hhv. $10.000,- og $20.000,- i USA, kan man kanskje anta NOK 90.000,- ?Noen som vet hva SP10R ender på?
Må si at jeg liker utseendet på spilleren. Litt strammere og mer moderne enn originalen. Men det skulle ikke vært lov å ha blått lys i pick-up’enNoen av oss i OVK fikk idag lyttet på nye Technics SL1000R med DS Audio optisk pu, Mange ukjente parameter men helheten var av høy klasse
Vis vedlegget 479778
Stroboskop mangler hva mere ? jo jeg kunne ikke finne spec på opplagring i tonearm noe som hadde hvert helt utenkelig den gangen Technics bygget alt selv , så noen nevnte at det skulle komme en pick-up også men den var en OM sak ? evner Technics ikke lengere bygge pick-up ?Kunne ikke sette fingeren på det ,men det er noe jeg savnet på designet. Så slo det meg. Selvom det selvsagt er helt uvesentlig på en spiller som dette så savner jeg et stroboskop!
Jeg finner heller ikke noen spec på nettet akkurat nå, men synes å huske å ha lest at spec er ABEC 7. Armen skal være bygget av Technics selv, selvfølgelig med nøyaktig innjustering av lagrene. Alle modeller fra 1200GR og opp har godt justerte lagre. Tror du dette er et Haipin-produkt (eller hva Kina-rælet heter)???Stroboskop mangler hva mere ? jo jeg kunne ikke finne spec på opplagring i tonearm noe som hadde hvert helt utenkelig den gangen Technics bygget alt selv , så noen nevnte at det skulle komme en pick-up også men den var en OM sak ? evner Technics ikke lengere bygge pick-up ?Kunne ikke sette fingeren på det ,men det er noe jeg savnet på designet. Så slo det meg. Selvom det selvsagt er helt uvesentlig på en spiller som dette så savner jeg et stroboskop!
Snakket vel ikke akkurat om nytteverdien! Sånn sett er det jo ikke akkurat nødvendig å flashe alle rørene i en rørforsterker! Men nå nå i ettertid leste jeg at stroboskop var mulig å lese på powersuppliet? Noen som kan bekrefte?Stroboskop er nyttig i en del sammenhenger, antageligvis ikke i denne. Pent er det aldri.
Du kan sikkert lese av hastigheten, men det er jo ikke et stroboskop? Sånn sett er ikke strekene på siden av tallerkenen et stroboskop heller.Snakket vel ikke akkurat om nytteverdien! Sånn sett er det jo ikke akkurat nødvendig å flashe alle rørene i en rørforsterker! Men nå nå i ettertid leste jeg at stroboskop var mulig å lese på powersuppliet? Noen som kan bekrefte?Stroboskop er nyttig i en del sammenhenger, antageligvis ikke i denne. Pent er det aldri.
Men uundværligt, når man stiller tænding på sin gamle mc. (ha-ha)