- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 28.567
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Hva´ med den, jeg linkede til??For dyrt. Ser ikke hensikten.
2 x 75 cm med ground-kabel...... 20 Euro??
Hva´ med den, jeg linkede til??For dyrt. Ser ikke hensikten.
Mulig det er den originale kabelen jeg har, har ikke sett noe logo/navn på den. Den er vel i alle fall en meter, kanskje noe mer.^^^ Pro-Ject har (m/jordkabel), men de er lenger - og det bør de vel også være mht kapistans.
Den kan være en aktuell kandidat, kurant pris. Erfaring med den selv?Hva´ med den, jeg linkede til??
2 x 75 cm med ground-kabel...... 20 Euro??
Kan nok hende jeg er litt der. Kan jo bare bruke en strømpe utenpå eller lignende for å "få med" den siste kabelen. Ghent leverer kjapt, og til kurant pris. Har en rimelig kabel derfra som XLR mellom for/effektforsterker, og har brukt det mellom DAC/forforsterker med bra resultat.Slet ikke
Det udvider området betrakteligt![]()
Men kortere kabel vil i tilfelle gi høyere signal til RIAA? Eller er jeg på bærtur?Den samlede kapistansen vil påvirke signalet (spes for MM) og samtidig bør den kabelen du velger være skjermet (riktig og godt).
Det ble noen flere også. Flere Elvis-plater (artist som jeg ikke er kjent med utover det alle har hørt i media), Fleetwood Mac - Future games (ukjent fra før, men liker den), Eric Clapton - Backless som også er et nytt bekjentskap.Bjørnar: Mye bra der, ja...Har alle disse, fordelt på fire formater.
Tenkte jeg skulle kommentere at din slektning tydeligvis hadde god musikksmak, men - så dukket dette Clapton-navnet oppEric Clapton - Backless som også er et nytt bekjentskap.
Hmm liker du ikke Clapton ptb? Har sikkert 20 album på hylla her hos megTenkte jeg skulle kommentere at din slektning tydeligvis hadde god musikksmak, men - så dukket dette Clapton-navnet opp![]()
![]()
Joda, helt frem til han gikk soloHmm liker du ikke Clapton ptb?
Joda, helt frem til han gikk solo
[/QUOT
Jeg tenker motsatt ptbmen slik er det til tider
mvh
Kan ikke øyne Derek & The Dominos ;
Tja... Den kan neppe justeres NED.Kapacitansen er vel ikke så veldig viktig, hvis den kan justeres på riaa ??
Jeg har lite eller ingen erfaring med Elvis, og det er nok heller ikke det jeg har så stor tro på at jeg kommer til å like. Men jeg skal gi det et ærlig forsøk med de platene jeg har her nå. Angående Clapton så har jeg en lille smule erfaring, men kun fra "Unplugged" og "Clapton Chronicles" fra en god stund tilbake avspilt på CD.Bjørnar: Elvis er ikke helt meg. Men Future Games og Backless..vakkert. Erics ALLER beste skive er imo SLOWHAND...Ikke et eneste dårlig spor der. Og med monsterlåter som "Cocaine", "Wonderful Toonight" og "Peaches And DIesel"..Har MASSE av Erics skiver her, jeg...Inkludert en japansk superutgave av Slowhand som blir med meg i graven....
Rumours er verdens beste pop-plate.I kassene med plater jeg hentet i helgen var det noe nytt og ukjent for meg; Fleetwood Mac. Jeg fikk sansen for platen som heter "Future Games", og etter tips fra min vinyl og musikkgale søster ble "Rumours" siste tilskudd etter et besøk hos den lokale Musikkverket.
Vis vedlegget 699506
Holder til på Hamar, jaRumours er verdens beste pop-plate.
Ser ut til at vi handler i samme butikk.
Bor du på Hamar?
Mvh.
Leste litt om det ja. Var visst no poser med melis innblandet i det bandet der også. Ukjent fenomen det virker det somBjørnar: Listen to your sister...Den plata er et resultat av at hele bandet hadde tøffe familiesituasjoner på den tida. Forhold på tvers av bandet var det også. Ekte musikkhistorie, det og..