Ny video fra Kevin Deal Primaluna EVO 400 power

Kommentarer

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.412
Antall liker
7.904
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Han inngir jo ikke veldig til tillit, men fortjente kanskje ikke å bli banket.
 

StefanR

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2020
Innlegg
612
Antall liker
775
Sted
Orkanger
Tviler ikke på at Primaluna lager bra produkter, men for min del hjelper det ikke når man får følelsen av å være på ett vekkelsesmøte når man ser videoene hans.
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.202
Antall liker
8.965
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Tror de fleste vil få et lite vekkelsesmøte i heimen å når de faktisk tester en evo400.. latterlig god forsterker..
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Tviler ikke på at den er bra. Men det er ikke noe mer spesielt med den enn alt annet som er laget på fabrikken til Cayin. Samme komponenter og oppbygging.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.412
Antall liker
7.904
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Og det er vel heller ingen som har nevnt noe om forsterkeren, bare fyren.
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Helt riktig. Det den fyren påstår er enestående med den ampen, er jo bare svada.
Ingenting i mot Primaluna, men markedsføringen til Kevin D er latterlig.
 

Laban MK3

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2016
Innlegg
2.903
Antall liker
1.495
Sted
Plankebyen
Torget vurderinger
2
Tviler ikke på at den er bra. Men det er ikke noe mer spesielt med den enn alt annet som er laget på fabrikken til Cayin. Samme komponenter og oppbygging.
Ikke fult så enkelt kanskje ? PrimaLuna sjef er kompis med Cayin , karosseri design til Cayin har luna adoptert dette har PrimaLuna tidlig vært ærlige om ( utgangstrafoer er designet av Marcel Croese USA men hvem lager Cayin sine ? )
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Cayin lager trafoer selv mener jeg.? Poenget er at markedsføringen er helt feil. Prima Lune er ikke alene om å bygge opp en amp med p2p lodding og forsølvet kobber osv osv. Slik som blir nevnt i filmen over.

Uttalelsene til gubben i filmen jeg reagerer på, ikke P.Luna.
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.827
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Brighten up, guys!

At Kevin Deal er en villmann av en selger etter norsk målestokk, kan det ikke være mye tvil om. Imidlertid er det snakk om betydelige kulturforskjeller her, og jeg tror trauste nordmenn kan streve med å forstå amerikansk humor og ironi. Kevin Deal/Upscale Audio har faktisk bidratt til levedyktig utvikling, produksjon og markedsføring av produkter som hevder seg meget godt mht. pris og kvalitet både i fagpresse og blant entusiaster her på HFS.

Uansett er Deals salgsmetoder et helt annet tema enn spørsmålet om kvalitetsnivået på PrimaLuna-produkter. Det er nok et par forskjeller på Audio Aktøren og Upscale Audio også.

PrimaLuna og Cayin? Det har jeg ikke full oversikt over, og ikke vil jeg bruke særlig mye tid på det heller i min rolle som forbruker. Vi har to greie forhandlere som etter min erfaring yter service og lar deg bli kjent med produktene på en profesjonell måte. Det er bare å ta seg seg en tur eller to.

I grunnen er Norge et fint land for audiofile. Vi har mange muligheter.
 

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Innlegg
391
Antall liker
270
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Brighten up, guys!

At Kevin Deal er en villmann av en selger etter norsk målestokk, kan det ikke være mye tvil om. Imidlertid er det snakk om betydelige kulturforskjeller her, og jeg tror trauste nordmenn kan streve med å forstå amerikansk humor og ironi. Kevin Deal/Upscale Audio har faktisk bidratt til levedyktig utvikling, produksjon og markedsføring av produkter som hevder seg meget godt mht. pris og kvalitet både i fagpresse og blant entusiaster her på HFS.

Uansett er Deals salgsmetoder et helt annet tema enn spørsmålet om kvalitetsnivået på PrimaLuna-produkter. Det er nok et par forskjeller på Audio Aktøren og Upscale Audio også.

PrimaLuna og Cayin? Det har jeg ikke full oversikt over, og ikke vil jeg bruke særlig mye tid på det heller i min rolle som forbruker. Vi har to greie forhandlere som etter min erfaring yter service og lar deg bli kjent med produktene på en profesjonell måte. Det er bare å ta seg seg en tur eller to.

I grunnen er Norge et fint land for audiofile. Vi har mange muligheter.
Sjefen nede på Oslo Hificenter kan jo også bli ganske ivrig til tider :) . Sikkert ikke alle som synes det er riktig salgstaktikk, men de har i hvert fall tjent store penger opp gjennom tiden.

Og selv om Kevin Deal er en klovn, finnes det ikke bedre sider for eiere av Primaluna. Web sidene inkluderer alle (tror jeg) produktene de har eller har hatt siden de startet, med brukermanualer og annen teknisk info. Tror ikke det er mange andre leverandører som har samme kvalitet her.
 

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn