You lucky bastard! Jeg grublet mye over om jeg skulle kjøpe disse før jeg gikk for Gradient. Siegfried Linkwitz er en av de ganske få i bransjen jeg kunne kjøpt bruktbil av (Paul Mortensen og Jorma Salmi er to andre). Men det ble ikke noe av, mye på grunn av at jeg er så glad i DP'en min og at jeg måtte byttet den ut med tre stereoforsterkere av langt billigere type, hvis jeg hadde gått den veien.
Hehe. "Luck has nothing to do with it."

Jeg grublet lenge, jeg også. Men etter å ha finlest sidene til Herr Linkwitz, og andres lytteintrykk, ble jeg etterhvert tilstrekkelig overbevist til å ta sjansen på en konstruksjon jeg faktisk ikke har hørt på.

Jeg har lyttet en hel del til venners Magneplanar, Quad, Martin Logan og Apogee og har etterhvert konkludert med at de positive egenskaper som tilskrives elektrostater, ikke først og fremst kommer av at de er elektrostater, men av at de er dipoler.
Jeg kommer nok til å la andre få komme og høre på Orionene, slik at interesserte selvbyggere ikke trenger å gjøre samme "leap of faith" som jeg måtte gjøre.