Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2022

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Når man leser om dette så får man inntrykk av at england hadde gått videre hvis Kane hadde satt inn straffen men de lå da under på det tidspunktet?
    Kanskje England også vinner hvis det blir straffekonk, akkurat som Nederland. Før eller siden vil de jo kanskje vinne en.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Reka vil nok ha med seg seriegullet neste år på CV`en før han reiser ut...igjen...

    Men tipper England som vanlig går for en grå gubbe i sjefsstolen.
     
    Sist redigert:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    #Qatargate er knapt begynt. Største korupsjon skandalen i EU?

    Screenshot_20221212-203640_Chrome.jpg
     
    Sist redigert:

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    EU, var det ikke de som skulle fortelle fotballforbundene at de må holde seg unna det korrupte FIFA?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Forfatter og tidligere toppspiller Michael Stilson (Ranheim, Mjøndalen) møtte Eggen i trenerlegendens hjem i Trøndelag.

    Røttene? Jeg har vært en del av dette ropet lenge, kjent hvordan ekkoet stadig kommer lenger og lenger unna, som om sporene fra storhetstiden sakte blir visket ut, og ingen lenger vet hva vi egentlig roper etter. Jeg undret meg over dette ordet: Røttene. Var det egentlig røttene vi ville tilbake til eller ønsket vi bare en quick fix, en enkel reise tilbake til resultatene og prestasjonene fra storhetstiden? En følelse av det som en gang var normalen. Jeg innså at det var en misforståelse, alt dette snakket om røtter. Egentlig ropte vi etter det som vokste opp fra disse røttene. De synlige resultatene. Det folk kan peke på og si: sånn var det, det er det jeg vil ha.

    Men røtter befinner seg under bakken, ikke synlig for det blotte øye. Den som vil dit, må grave. Da var det bare et sted å dra. Det var til Fannrem i Trøndelag, til mannen med spaden.

    – Veien er målet, vettu, og hvis du ikke klarer å glede deg over veien mot målet, selve prosessen, at den er interessant, så klarer du ikke å glede deg over å ha nådd målene heller, for det har smuldret bort.

    Josimar
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    – Er det fortsatt en debatt? spør tidligere storscorer Gary Lineker om hvem som er tidenes beste fotballspiller.
     
    • Liker
    Reaksjoner: MML

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Erik Niva skriver for aftonbladet:

    Fram till och med den här kvällen hade ju 20-årige Joško Gvardiol varit en av turneringens allra bästa försvarsspelare – ung, stark, snabb – men nu tog 35-årige Leo Messi emot bollen med kroaten i ryggen och virvlade iväg i en dans för gamla tiders skull.

    Han vände bort Gvardiol en gång, han väntade in honom och gjorde det en gång till, och till sist serverade han Julián Álvarez

    De argentinska horderna på läktaren dammade av en av de triumfsånger som de hittills varit lite restriktiva med, men som de nu pumpade fram utan reservationer. ”Que de la mano de Leo Messi, todos la vuelta vamos a dar”. Håller vi bara Leo Messi i handen kommer vi att få springa ärevarv.

    Hela den argentinska avbytarbänken studsade med till sångerna – med armarna om varandra – trots att semifinalen fortfarande pågick.

    VM-final igen då.

    Erik Niva: Det här är Leo Messis VM, Leo Messis värld (aftonbladet.se)
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Greatest of All Time, på klingende skarrende og ekte Bergensk.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Eneste målet Marokko har sluppet inn så langt er et selvmål.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Jeg håper Frankrike slår Marokko men taper for Argentina, så jeg får råd til å betale strømregninga. For da vinner jeg tippekonkurransen på jobben.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Jeg håper Frankrike slår Marokko men taper for Argentina, så jeg får råd til å betale strømregninga. For da vinner jeg tippekonkurransen på jobben.
    Det er jo èn ting men da kunne du endelig også glemt den der skistaven som knakk og bare tenk på hvor du var når Messi løftet pokalen. Det hadde vært et øyeblikk for bøkene.


    Skjermbilde 2022-12-14 kl. 09.58.40.png
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Siste Charlie Hebdo om Qatargate.

    "Lykkelig som en Qatari i Europa, med horer og stedfortredere."


    b.jpg
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Håper det går bra og at vi slipper å se opptøyer på grunn av en fotballkamp. Det er galt nok det Qatar, FIFA og noen av EU politikerne driver på med. Men en kruttønne er en kruttønne. Da trenger man bare en unnskyldning for å fyre av. Vi er heldige som har FIFA til å roe ned ting i verden.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Pipekonserten til supporterne er hvertfall irriterende, aldri skjønt poenget med det - må være bedre å bruke energien på å heie på sine egne enn å pipe på motstanderen.
    Nei nå heier jeg på Frankrike.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Denne fikk jeg ikke sett, men resultatet overrasker ikke.

    Marokko må man kunne lære av uansett.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    En god, gul jul ønskes alle dere, fra meg.
    💛

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    ^ Glimt spilte halve sesongen med gammelt kunstgress. Men det slår nok ikke de gode gressbanen likevel. Briskeby kom dårlig ut.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Beste VM...ever..

    – Fifa-styret hyllet dette mesterskapet og kraften det har vist. Takk til alle involverte, Qatar, alle frivillige og alle som har bidratt til å gjøre dette VM til det beste noensinne, sa Infantino strålende glad fra scenen.

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Vi kommer til å slite med denne mannen og hans korrupte organisasjon i lang tid. Hvor er superhelten?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Viktig å hylle de overlevende.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Messi skal reklamere for et styre, som stod bag mordet og parteringen af systemkritikeren Jamal Khashoggi.

    Et styre, som har ført en beskidt krig i Yemen med tusinder af civile ofre.

    Et styre, som har rekord i henrettelser.

    Et styre, som slår brutalt ned på kvindelige aktivister, kritiske intellektuelle og homoseksuelle.

    Et styre som stadig i høj grad praktiserer kafala-systemet, der binder migrantarbejderne i en slavelignende situation.

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Bare å spørre Viasat (Nent) hva Haaland og City er verd i det norske markedet. Ikke mye (nok) vil de nok si.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    648
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    I starten av VM så jeg ikke fotballkamper, ihvert fall ikke aktivt. Deretter så jeg en og annen kamp i 8. dels- og kvartfinaler, i hovedsak pga det sosiale med kollegaer. Deretter så jeg ikke bronsekampen og ser ikke finalen idag heller.
    Noen prinsipper får man holde ved, jeg aksepterer ikke å se forbi adferd fra fotballedere som er hinsides menneskerespekt og der man hyller "stjerner" som filmer og ramler for ingenting, med det for øye å lure til seg fordeler. Det er sånne holdninger de fleste ikke aksepterer i hverdagen, så hvorfor i fotballen?
    PS! Får ikke til å trykke "Like" på mitt eget innlegg ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn