De snakket om ham på pressekonferansen, så ja. Jeg tror da det. Hvorfor skulle han ellers være tema.Spiller Hallvard Thoresen der fortsatt?

Han har vist en speiderrolle for dem.
Sist redigert:
|
De snakket om ham på pressekonferansen, så ja. Jeg tror da det. Hvorfor skulle han ellers være tema.Spiller Hallvard Thoresen der fortsatt?
Altiboxen min sier at den går på ''TV3+¨ -- som plutselig dukket opp for noen dager sidenHerligheta går på Viasat 4 og Viaplay
Du tar den ikke men det er greit.Aftenbladet vet at det er krig i Europa og vet godt at "moralen" på dette feltet var grenseløs før Russland angrep Ukraina. Nå spør de altså om hvorfor Normann skal hetses for sitt klubbvalg midt under en pågående krig. Det er oppsiktsvekkende. Her bør det være mulig å se tydelige grenser.
At "moralen" på dette feltet var grenseløs før Russland angrep Ukraina er tydelig når man tenker tilbake på den manglende kritikken av spillere som spilte i Russland. Vi hadde et fotball VM i Russland som i stor grad slapp unna kritikk, og vi var på vei mot ett Qatar-VM uten noen form for sanksjoner. Vi husker talen fra den lille jenta som talte til FIFA i Qatar. Fotball-Norge står for noe tros alt.
Da er det i hvert fall ikke arabere.Sikkert eid av noen øl produsenter.
De sliter i de østlige strøk med slike ting, finnes det en oversikt over klubber som har spilt for tomme tribuner i E-cupen de siste årene grunnet rasisme etc.? Synes jeg leser om sånt med ujevne mellomrom.Dinamo Zagrebs supportere i Milano i går kveld. Utrolig triste scener fra Europeisk fotball. La oss håpe vi slipper flere DZ supportere på slike kamper på veldig lenge.
Vis vedlegget 849240
Dinamo Zagreb-fans ble filmet mens de marsjerte, med høyre arm i været, mot San Siro i Milano før oppgjøret mellom AC Milan og Dinamo Zagreb. (dagbladet.no)