Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2022

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Henriksen hadde en gylden mulighet til å vise at han er en sindig person som kaptein og spiller, han kunne gått inn i sitauasjonen med en ro og trygghet som bare en kaptein kan ha. I stede velger også han og miste det totalt. Uproft så det holder.

    Dommer Tore Hansen forklarer til Aftenbladet hvorfor han valgte å gi rødt kort til begge de to spillerne:

    – Tripic utfører et alvorlig brudd på spillereglene med en forferdelig stygg takling. Jeg viser det røde kortet, og deretter kommer Markus Henriksen fra 20 meters avstand og dytter Tripic med full kraft bakfra og ned i bakken. Det er en opptreden vi ikke kan ha på en fotballbane, sier Hansen. Han mener Henriksen burde holdt seg unna.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    ^^ Nåja BT. Tripic har faktisk ikke for vane å pådra seg røde kort. Kanskje litt mye Møllers tran i oljebyen denne sesongen, men må jo innrømme at det får opp temperaturen i Norsk Fotball. På en måte må vi tåle dette for å gjøre godt fra oss også i Europa. Nå er det lite å frykte når vi skal på nye tokt til Italia eller Balkan.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Det er helt greit å kle seg synlig som en refleksvest. Kom å ta meg, her er jeg.....
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Joa det er sant, men det er alt sytet etter at de da er tatt som er litt slitsomt.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Jeg synes man bør berømme hverandre. Dersom noen er helt desperat etter en gul Glimtdrakt, så gi ham den. Zlatko får også skryt. Han ville nok kommet inn på mange teaterskoler med det fallet der i følge Henriksen. :)
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Hvis Brann slår Bryne i kveld så har de 9 poeng ned til Stabæk, jeg regner ikke med Ranheim. Foreløpig så lukter det stø kurs tilbake til eliten for bergenserne. Det er bra.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Brann – Bryne 2–1. Aldri tidligere har de vunnet åtte strake kamper i seriesammenheng.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    I nord så er man veldig begeistret for Gauseth har jeg fått med meg men ikke alle deler denne begeistringen...;

    Sitat;

    Den kjeftesmellende Christian Gauseth. Den såkalte «eksperten» som totalt har glemt egne tåpelige bravader som spiller, kun få måneder etter at forslitte fotballsko ble kastet.

    Det hamres løs på alt og alle konstant med en egenkomponert fasit. Lurer på om det blir mer riktig når det prates ekstra fort, høyt samt skingrende? Slikt går ikke hjem hos denne bloggeren!
     
    Sist redigert:

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Henriksen hadde en gylden mulighet til å vise at han er en sindig person som kaptein og spiller, han kunne gått inn i sitauasjonen med en ro og trygghet som bare en kaptein kan ha. I stede velger også han og miste det totalt. Uproft så det holder.

    Dommer Tore Hansen forklarer til Aftenbladet hvorfor han valgte å gi rødt kort til begge de to spillerne:

    – Tripic utfører et alvorlig brudd på spillereglene med en forferdelig stygg takling. Jeg viser det røde kortet, og deretter kommer Markus Henriksen fra 20 meters avstand og dytter Tripic med full kraft bakfra og ned i bakken. Det er en opptreden vi ikke kan ha på en fotballbane, sier Hansen. Han mener Henriksen burde holdt seg unna.
    Jeg er ganske sikker på at han har mer kraft enn det der.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Henriksen mistet hodet totalt han også, egentlig forståelig men det var det han gjorde. Prøve og fremstlle det som noe annet blir for dumt.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    ^ Du sier det selv Hendriksen. Egentlig forståelig det Henriksen gjorde. Støtte herfra til Henriksen, men ikke til Hendriksen.

    Dette er forøvrig den eneste saken jeg kan huske hvor jeg er helt enig med en konstant høyt skingrende Gauseth.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Hvis man ser på den situasjonen så kan man også se at Vevatne dytter Tagseth med minst like mye kraft rett etterpå. Det er tydeligvis ikke verdig et kort.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    ^ Du sier det selv Hendriksen. Egentlig forståelig det Henriksen gjorde. Støtte herfra til Henriksen, men ikke til Hendriksen.
    Forståelig sett på bakgrunn at det kun er mennesker som er på tuppa midt i en fotballkamp, men som kaptein så skal han ikke miste det, det er derfor man er kaptein, fordi man ikke skal miste det.

    At du ikke støtter Hendriksen støtter jeg, da hadde det blitt en kjedelig tråd. :)
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Jeg vet ikke hva han mistet, men han med flere beskyttet lagkameraten mot overfallsmannen, som det forventes av en kaptein.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Mange måter å beskytte lagkameraten sin på, dette var en særdeles amatørmessig måte. Skulle tro han var på torget en lørdagsnatt etter stengetid.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Kristian Thorstvedt skal være nære en overgang til Sassuolo. Samtidig ser Erik Botheim ut til å fortsette karrieren i Salernitana sammen med Emil Bohinen. Solbakken linkes hele tiden til Roma. Han ble hentet i privatfly her om dagen, men ser ut til å bli i Glimt ut året.

    Mange norske i serie A etterhvert. Trenden med landslag fra de største seriene fortsetter. Tyskland, Italia, Frankrike og England (og litt Spania). Om noen fra Eliteserien nå slår seg inn så er det knallsterkt.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Zlatko Tripic må sone to kampers karantene etter utvisningen.

    Det er klart etter at disiplinærutvalget i Norges Fotballforbund møttes tirsdag ettermiddag.

    Ikke sikker men tror Henriksen fikk 3 kamper.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Markus fikk 1 kamp. Det får man jo alltid etter direkte rødt kort, med mindre det trekkes tilbake.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Vet det, bare kødda litt.

    Ellers så synes jeg at 2 kamper til Tripic er greit med bakgrunn i at solstråla Saltenæs også fikk 2 kamper etter å ha boret kneet inn i ryggen på en liggende spiller, da er i det minste NFF konsekvente. Selv om begge gjerne kunne fått 3-4 kamper for min del.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Mye styr med Viking nå.

    -At Tripic bare får to kamper er latterlig. Det han gjør er et griseri ut av en annen verden, mens det andre en soft dytt.
    Reka
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Vel, han fikk jo dobbel så streng straff som Henriksen, det må jo være fair.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Bare husk å gi Lillestrøm en god fight ;)
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Victor Boniface ⚽⚽⚽

    Knutsen med følgende rangering: cl, serie, cup
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Kyllingene fra nord slo the whale killers fra vest, en meget sterk prestasjon av B/G i dag.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Nåja. Det var vell i kategorien: skulle bare mangle selv med Knutsen på tribunen.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    17 toppdommere har kommet med en felles uttalelse gjennom dommer og leder i toppdommerforeningen Kai Erik Steen.

    Han erkjenner at de har bommet for mye så langt i årets sesong.

    Det er godt nok for meg.

    Gauseth sin «motespalte» i programmet Eliteserien Oppsummert har jeg aldri sett eller hørt og kommer ikke til å gjøre det heller. Han bidrar ikke særlig til Norsk Fotball.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Fotball er nuet. I nuet gjør vi alle feil av og til.

    Det er godt nok for meg.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Til og med Glimt og Saltnes gjør feil i nuet noen ganger.
    Forstår det slik at han er tilgitt ;)
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Visst er han det, her nede blir vi ferdige med sakene relativt tidlig etter hendelsen.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.745
    Antall liker
    21.616
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Karoline Graham Hansen. For en fotballspiller.
    Også kult med Ottestads egen Julie Blakstad da. Husker godt tiåringen på treningsfeltet. Det var før guttungen dom er et år yngre fant ut at det var sang som var greia hans.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.128
    Sterk borteseier av Brann i går. Snart halvspilt, 8 poeng nedover og +30 mål, det kan gå bra dette. I praksis 9 poeng da jeg ikke regner med Ranheim.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.668
    Antall liker
    3.366
    Hvorfor regner du ikke med Ranheim?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn