Føler med deg.bambadoo skrev:Sitter og ser på Norge Rundt.
Er det et tegn på at jeg har ingen planer idag og muligens kommer til å kjede meg?
Fin!ErosLoveking skrev:Får håpe du ikke har blitt som en av "De"
Ja, de har det så fint
De har det så bra
De har alt som de vil ha
De har nådd sine mål
De har det som grever
De råtner foran TV
og de kaller det å leve
De er maskiner i nirvana
De har fått det som de vil
Når en tenker på hvor mange som sitter foran TV, så skulle det tilsi at Høyre var et stort partiØivind skrev:Oss som stemmer Høyre var det vel dem(Raga) mente at det var?
Det er gjort. Det favner nok AP og resten av dallet også. Inkonsekvens i teksten, men det er lov; vi snakker om kunstnerisk uttrykk her, og da må en være produktiv i tolkningen.Øivind skrev:Les det første verset igjen.
Senere i teksten nevnes det at "de" stemmer Høyre.
DJ, Eros? Hvor?ErosLoveking skrev:Få gå å finne frem singlene for kveldens spilling på by'n. ;D ;D ;D
Nåh,nu må du ikkje få angst for å vise at du ikkje spille hifi-korrekt musikk,koser mæ med alt mulig rart sjøl,spiller nu andre plate med Maiden; nemlig Killers,så blir det kanskje AlphavilleErosLoveking skrev:Litt her og der, residerer to mnd. klubber, i kveld gjest et sted. Sier ikke hvor......![]()
![]()
Endel nyanskaffelser i kassa, så detta kan bli moro! ;D
Er det noe jeg ihvertfall ikke har angst for så er et akkurat det. HiFi-musikk har ingenting i min samling å gjøre.F.E. skrev:Nåh,nu må du ikkje få angst for å vise at du ikkje spille hifi-korrekt musikk,koser mæ med alt mulig rart sjøl,spiller nu andre plate med Maiden; nemlig Killers,så blir det kanskje AlphavilleErosLoveking skrev:Litt her og der, residerer to mnd. klubber, i kveld gjest et sted. Sier ikke hvor......![]()
![]()
Endel nyanskaffelser i kassa, så detta kan bli moro! ;DDriter i sjangere,spiller mye BM også+ gode gamle Raga selvsagt ;D
mvh Filip
Virker ikke fjernisen til tvn?? ;Dbambadoo skrev:Sitter og ser på Norge Rundt.
Er det et tegn på at jeg har ingen planer idag og muligens kommer til å kjede meg?
Ooops ser ut til at tråden har blitt kuppet en stakket stund, beklager til trådstarter.F.E. skrev:Godt,da går det vel i endel Stones,Who++ Uansett,musikken fra den perioden skulle æ likt noen spilte på et utested,da hadde æ kanskje gidda å gå ut![]()
Hm,Stooges? Ja sklei vel litt ut denne tråden,begynte dog med en som kjeda sæ foran tv :ErosLoveking skrev:Ooops ser ut til at tråden har blitt kuppet en stakket stund, beklager til trådstarter.F.E. skrev:Godt,da går det vel i endel Stones,Who++ Uansett,musikken fra den perioden skulle æ likt noen spilte på et utested,da hadde æ kanskje gidda å gå ut![]()
Stones og Who?? nooooooooooo. Stones'slemme småbrødre kanskje??
Regner med at 95% er ukjent for den gemene hop, må nok være "litt" interessert. Det som er morsomt at folk for "fot" på totalt ukjente obskure og ville band. Det er faktisk håp! ;D
Jeg vil ha fot på obskuriteter! Hvor? (Nå må du ikke være hemmelighetsfull, Eros. Belær gammelt lær.)ErosLoveking skrev:Ooops ser ut til at tråden har blitt kuppet en stakket stund, beklager til trådstarter.F.E. skrev:Godt,da går det vel i endel Stones,Who++ Uansett,musikken fra den perioden skulle æ likt noen spilte på et utested,da hadde æ kanskje gidda å gå ut![]()
Regner med at 95% er ukjent for den gemene hop, må nok være "litt" interessert. Det som er morsomt at folk for "fot" på totalt ukjente obskure og ville band. Det er faktisk håp! ;D
Parelius skrev:Jeg vil ha fot på obskuriteter! Hvor? (Nå må du ikke være hemmelighetsfull, Eros. Belær gammelt lær.)ErosLoveking skrev:Ooops ser ut til at tråden har blitt kuppet en stakket stund, beklager til trådstarter.F.E. skrev:Godt,da går det vel i endel Stones,Who++ Uansett,musikken fra den perioden skulle æ likt noen spilte på et utested,da hadde æ kanskje gidda å gå ut![]()
Då er det vel "din" sjanger Zappa drit ut med det teite gitarriffet:ErosLoveking skrev:Sjangeren jeg spiller kalles US 60's Garage
![]()
![]()
Nå må jeg gå........
Dersom du har "disniland i de tusen hjem" med The Aller Værste, får du omtale av "De fornøyde" også. Meir tak i desse, men så absolutt klare for høgre og sofaen, dei også.Parelius skrev:Det er gjort. Det favner nok AP og resten av dallet også. Inkonsekvens i teksten, men det er lov; vi snakker om kunstnerisk uttrykk her, og da må en være produktiv i tolkningen.Øivind skrev:Les det første verset igjen.
Senere i teksten nevnes det at "de" stemmer Høyre.
Kjempebra, Eros. Det svingte. Så da ut som det falt i smak hos "ungdommen".ErosLoveking skrev:Sjangeren jeg spiller kalles US 60's Garage
![]()
![]()
Nå må jeg gå........
Parelius skrev:Kjempebra, Eros. Det svingte. Så da ut som det falt i smak hos "ungdommen".ErosLoveking skrev:Sjangeren jeg spiller kalles US 60's Garage
![]()
![]()
Nå må jeg gå........
Nå måtte jeg riktignok gå litt før halv to, siden dørene på geriatrisk stenger så tidlig, men dette var artig. Kunne du nevne noen av de bandene som du spilte?
Kjente igjen platekoffertene dine!
Er vel litt sånn vi-over-60-program kanskje, men kan være koselig i små doser. Ut i vår hage hadde en bra parodi på det nå nylig...bambadoo skrev:Er ikke folk interessert i Norge Rundt lenger. Skulle ikke mye til for at denne glimrende tråden havnet way OT![]()
Se det... Fant veien. Skulle vel ikke tilfeldigvis ha en vinylplate-patch bak ved høyre skulder på jakka?Parelius skrev:Kjempebra, Eros. Det svingte. Så da ut som det falt i smak hos "ungdommen".ErosLoveking skrev:Sjangeren jeg spiller kalles US 60's Garage
![]()
![]()
Nå må jeg gå........
Nå måtte jeg riktignok gå litt før halv to, siden dørene på geriatrisk stenger så tidlig, men dette var artig. Kunne du nevne noen av de bandene som du spilte?
Kjente igjen platekoffertene dine!
bambadoo skrev:Helvete... Kl er 1930.....
Skal det ikke være surmelk og kavringer til slikt da?Komponenten skrev:Nå må du gjøre deg klar..
Finn frem chips og cola allerede nå, så du ikke går glipp av noe.![]()