Norge -Danmark

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Drillo sa det blir en kamp med få sjanser og få mål. Jeg tror ballbesittelse blir rundt 60/40 i favør Danmark.
Resultat: uavgjort eller 3-1 til Danmark.
Men siden danskene hater Drillo, håper jeg inderlig Norge vinner. Og at et av måla blir gammaldags langpasning med stuss inn i feltet og pang.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Mener bestemt at Danmark har hjemmebane i denne kampen, altså Danmark-Norge. Drillo har en ufattelig evne til å få de resultatene som trengs, og ikke særlig mer. Kunne derfor satt et laken på uavgjort i morgen.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Norge er jo bedre mot antatt sterkere motstand, så jeg tror norge vinner 0-1 eller 1-2.
Dagens danske lag er vel det dårligste mannskapet de har hatt på mange år, de har storspillere i emning som f.eks. Eriksen som kan bli en storspiller men han er fortsatt ung... De sliter litt nå med det samme som norge har slitt med i mange år at deres utenlandsproffer ikke er klare førstevalg på sine klubblag, altså er det lenge siden norges sjanser har vært større for å komme til em...

R

Roysen

Gjest
Det er uhyre sjelden Drillos lag taper. Samtidig har sjefen sjølv en fantastisk evne til å finne riktig taktikk og kunne motivere i slike viktige kamper mot antatt sterk motstand. Dagens danske utgave er ikke akkurat en av deres beste årganger. Norge har en fantastisk evne til å organisere seg ut av defensive problemer. Dog er jeg litt redd for Kjetil Wæhlers evner langs bakken og håper Vadim Demidov får sjansen fra start. Danmark har et meget sterkt hjemmepublikum og må ansees for favoritt. Jeg ville satset mine penger på 0-0. Et slikt resultat er katastrofalt for Danmark som da må må ta poeng mot Portugal dersom Norge slår Kypros. Samtidig er dette et meget godt resultat for Norge som da kun kan konsentrere seg om å slå Kypros. Jeg ville spillt god gammeldags gjerrig Drillo-fotball med lavt press, fokus på hurtige forflytninger i midtbanleddet og å tette igjen mellomrommet ved å ligge med kort avstand mellom lagdelene samtidig som vi må unngå å avgi noe særlig bakrom.

ELJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2008
Antall liker
3.740
Sted
Harstad
Torget vurderinger
27
Ja sette blir spennende!!!!!
Er det kun C+ som viser kampen? Er det mulighet til å kjøpe denne kampen selv om man ikke har C+ i huset?
Espen

A

AK27

Gjest
ELJ skrev:
Ja sette blir spennende!!!!!
Er det kun C+ som viser kampen? Er det mulighet til å kjøpe denne kampen selv om man ikke har C+ i huset?
Espen
VG sender kampen på nett-tv, hva nå enn det er.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Disse danskene kommer nok til å ødelegge kampen. De spiller primitiv fotball med bare lange, høye baller så snart de får sjansen, så midtbanespillerne får kink i nakken. :mad:

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Håper Danmark har ballen mest og spiller på tvers. Mens Norge kontrer de i senk med spill hurtig i lengderetningen og vinner 3-0.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.298
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Rettighetene til å sende kampen på TV og web i Norge tilhører Canal Digital. Skal selv se den på Canal + Fotball ikveld. Om man ønsker å se den på nett så finnes det muligheter for å betale for å få tilgang til sendingen fra Parken - koster ikke allverdens heller :)

VG Nett sender ikke selve kampen direkte, men de er så snille å blogge om hendelsen direkte på forsiden sin - det blir sikkert det samme som å se kampen.

R

Roysen

Gjest
Ludo skrev:
Rettighetene til å sende kampen på TV og web i Norge tilhører Canal Digital. Skal selv se den på Canal + Fotball ikveld. Om man ønsker å se den på nett så finnes det muligheter for å betale for å få tilgang til sendingen fra Parken - koster ikke allverdens heller :)

VG Nett sender ikke selve kampen direkte, men de er så snille å blogge om hendelsen direkte på forsiden sin - det blir sikkert det samme som å se kampen.
Er det Canal Digital som har de danske rettighetene også? Det finnes vel en del der ute som får inn danske kanaler.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.298
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Audiofi skrev:
Ludo skrev:

Er det Canal Digital som har de danske rettighetene også? Det finnes vel en del der ute som får inn danske kanaler.
Danske kanaler har kun rettigheter til å distribuere kampen i Danmark så vidt jeg har forstått...

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Kampen kan strømmes over nett. Har ett par linker,men er usikker om man legge ut slikt her.

mvh

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Audiofi skrev:
TV2 (Danmark) er det vel en del som får inn?
Ja, men de gjør kanalen svart i Norge mest kampen pågår. Årsaken er at C+ har kjøpt rettighetene til kampen i Norge. Eneste måten å se kampen på er enten med C+, leie kampen på internett (159 kr) eller se den i elendig kvalitet på gratis nett TV. Eller ta seg en tur på pub da.

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Takker- godt å ha i tilfelle jeg finner på at kampen skal sees.
Har egentlig mange musikker på programmet i kveld....

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.193
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Pad skrev:
emotikon skrev:
Pad skrev:
Kampen kan strømmes over nett. Har ett par linker,men er usikker om man legge ut slikt her.

mvh
Kjør på!
1: http://www.sportlemon.tv/v-2/10/6/v-300614.html

2: http://www.freefootball.eu/upcoming.php

Det finnes en god del "kanaler" der de strømmer sport m.m. Kvaliteten på strømminga kan være svært så sprikende til tider,så det er greit å ha ett par alternative linker.Google er din venn.

mvh
Er dette gratis-linker?

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
Pad skrev:
emotikon skrev:
Pad skrev:

mvh
Kjør på!
1: http://www.sportlemon.tv/v-2/10/6/v-300614.html

2: http://www.freefootball.eu/upcoming.php

Det finnes en god del "kanaler" der de strømmer sport m.m. Kvaliteten på strømminga kan være svært så sprikende til tider,så det er greit å ha ett par alternative linker.Google er din venn.

mvh
Er dette gratis-linker?
Det bør det være, om ikke er det like greit å taste inn noen knapper og så se det på TV`n

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Hver gang Norge har bortekamp, starter den evindelige diskusjonen om canal pluss rettigheter eller ikke. Nå er det slik at Canal + har kjøpt rettighetene og ferdig med det. Dette er en gylden anledning til at folk kan samles rundt omkring i hjemmene sine eller ha fotballkveld i et større lokale. Ut med kjerringa og fram med øl, Cola, Kaffen, og potetgull, pizza pianøtter osv. Sosial anledning til tusen, for det er alltid en eller annen som har canal pluss eller kobler pcn til projektor eller liknende.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.193
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Jeg har det slik at jeg betaler ikke i dyre dommer for noe som rent prinsippielt burde være gratis.
Har ingen som helst dårlig samvittighet for å sørge for å få sett kampen gratis via streaming.

Det er nå meg da :)

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
lars_erik skrev:
Og jeg gikk på........
Dette virker som lureri. Det er f.eks en viderelink til ESPN. Men du får ikke sett noe der så sant du ikke bor i USA og en nettleverandør som de har avtale med.

Så sant jeg ikke har oversett noe, så ble jeg 29 kr fattigere uten å få sett kampen og må si opp et abonnement.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.193
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
orso skrev:
lars_erik skrev:
Og jeg gikk på........
Dette virker som lureri. Det er f.eks en viderelink til ESPN. Men du får ikke sett noe der så sant du ikke bor i USA og en nettleverandør som de har avtale med.

Så sant jeg ikke har oversett noe, så ble jeg 29 kr fattigere uten å få sett kampen og må si opp et abonnement.
:mad:

Disse virker trygge.

http://www.sportlemon.tv/v-2/10/6/v-300614.html

http://www.freefootball.eu/upcoming.php

R

Roysen

Gjest
vredensgnag skrev:
Mannen har jo helt rett. Hva er vel et landslag som ikke representerer folket? Når fotballforbundet kun er opptatt av klingende mynt i kassa og ikke at folket får se kampene kaller jeg ikke det lenger å representere folket. I tillegg er det vel slik at vi gjennom statskassa og skatteseddelen bidrar til tilskudd til fotballforbundet gjennom Kulturdepartementet og at Staten gjør det samme gjennom Norsk Tipping. Midlene burde vært inndratt inntil fotballforbundet viser at de er opptatt av at folket skal ha tilgang til kampene på fjernsynet uten å måtte investere tilsvarende et års nedbetaling på boliglånet for å dekke kostnadene.

Dette sier jeg til tross for at jeg har tilgang til kampen hjemme gjennom Canal Plus Fotball. Velkommen til de som ønsker å se kampen uten å bli ruinert. Mulig jeg blåser den opp på husveggen slik at alle i nabolaget får den med seg uten å betale noe i protest mot denne galskapen.

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Antall liker
805
Sted
Oslo
Sånn på tampen før kampen, har du mulighet, så bestill Canal plus pakka med fotballenm og bruk angreretten i løpet av et par dager= gratis landskamp
Og man trenger ikke ha noe annen begrunnelse enn at det var ikke svarte til forventningene.
Bare husk å gjøre alt skriftlig.

R

Roysen

Gjest
gwh skrev:
Sånn på tampen før kampen, har du mulighet, så bestill Canal plus pakka med fotballenm og bruk angreretten i løpet av et par dager= gratis landskamp
Og man trenger ikke ha noe annen begrunnelse enn at det var ikke svarte til forventningene.
Vel dekoder og kort tar vel litt tid å få tilsendt. Litt i seneste laget nå.

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Han tar vel utgangspunkt i at du allerede har en dekoder og kort fra CD. Da tar det ca. 15 min fra du bestiller til du får kanalene.

Men det er nå en uting å utnytte systemet på den måten. Useriøst å nevne det som forslag.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.193
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
orso skrev:
Han tar vel utgangspunkt i at du allerede har en dekoder og kort fra CD. Da tar det ca. 15 min fra du bestiller til du får kanalene.

Men det er nå en uting å utnytte systemet på den måten. Useriøst å nevne det som forslag.
Mener du det?
Jeg håper alle som har mulighet, gjør det. Slike kamper skal! være på frie, åpne kanaler.

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
gwh skrev:
+1

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Antall liker
1.219
Torget vurderinger
6
Kjendis skrev:
Hver gang Norge har bortekamp, starter den evindelige diskusjonen om canal pluss rettigheter eller ikke. Nå er det slik at Canal + har kjøpt rettighetene og ferdig med det. Dette er en gylden anledning til at folk kan samles rundt omkring i hjemmene sine eller ha fotballkveld i et større lokale. Ut med kjerringa og fram med øl, Cola, Kaffen, og potetgull, pizza pianøtter osv. Sosial anledning til tusen, for det er alltid en eller annen som har canal pluss eller kobler pcn til projektor eller liknende.
Ja, slik som på 60-tallet da svært få hadde TV. Leve fremskrittet sier nå jeg..... ??? ??? ??? ::) :p

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
orso skrev:
lars_erik skrev:
Og jeg gikk på........

:mad:

Disse virker trygge.

http://www.sportlemon.tv/v-2/10/6/v-300614.html

http://www.freefootball.eu/upcoming.php
Disse skal virke i henhold til tidligere erfaringer. Uansett så er det ikke noe problem å strømme denne kampen GRATIS! Internett er tingen i så måte. :)

mvh

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.193
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Unibet forlanger at man har penger satt inn på en spille-konto :mad:

Flere forslag? La det strømme på!

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
I dag har vi ordnet 1mnd's abonnement på Kanal kluss, kjøpt inn øl og (dessverre ikke røde) pølser. Om noen i mitt område skulle ønske å se kampen har vi plass til noen til.

TO, jeg bor i Modum, så jeg forventer ikke å bli nedrent :)

Topp Bunn