T
Tårnfalk
Gjest
^^Det er nok bare du.
|
Han ser litt ut som en konfirmantEr det bare meg eller ser Hareide litt veik ut sammen Erna, Siv og Trine?
Du,...nå kommer jeg til å ha noen stygge bilder i hodet en stund. Hvis jeg ikke får sove til natten er det din skyld. Ramp!!Hareide er han som sitter i badekaret sammmen med Ærna og hjelper til med å finne badeanda!
Er det ikke han som er badeanda da?Hareide er han som sitter i badekaret sammmen med Ærna og hjelper til med å finne badeanda!
Så heller et bilde i retning Else og GüntherEr det ikke han som er badeanda da?Hareide er han som sitter i badekaret sammmen med Ærna og hjelper til med å finne badeanda!
Er jo fri til å følge debatten på kontorets intern-TV.Som en kompis som jobber i den aktuelle bedriften sa: Hun kunne i det minste spandere å ikke møte opp.
Nå skal det i rettferdighetens navn sies at Grande var en av de få som faktisk stilte flere relevante spørsmål i den aktuelle høringen.Kanskje våre politikere bør slutte å spille Candy Crush, Pokemon Go, o.l.
Grandes Pokémon-spilling får oppmerksomhet internasjonalt: - Pinlig - Dagbladet
Snart valg. Dersom noen stemmer Frp skal de få kronisk buksevann i 4 år av meg. Gratis!Hadde det enda vært så vel. Han har trukket seg fra nominasjon til neste stortingsvalg, men blir sittende som statsråd. Vi kan jo håpe at det vi ser skal inngå som del av en planlagt 'ærefull retrett', men jeg er langt fra trygg.
Da er valget foretatt for meg. Kokos har en heldig effekt på diabetes, både forebyggende og når du har pådratt deg skitten. Så du får bare sette av budsjett for kokosforbruket mitt. Det innbefatter blant annet en god del kokossjokolade, siden det passer mitt lett schizofrene forhold til sunnhet og nytelse. Gjelder det å sørge for kokosbudsjettet mitt fra i dag eller er det fra neste valg av?Stemmer du SV så blir det kokos i 4 år. Valget er ditt.
Kokos er undervurdert.Da er valget foretatt for meg. Kokos har en heldig effekt på diabetes, både forebyggende og når du har pådratt deg skitten. Så du får bare sette av budsjett for kokosforbruket mitt. Det innbefatter blant annet en god del kokossjokolade, siden det passer mitt lett schizofrene forhold til sunnhet og nytelse. Gjelder det å sørge for kokosbudsjettet mitt fra i dag eller er det fra neste valg av?Stemmer du SV så blir det kokos i 4 år. Valget er ditt.![]()
Ja det er sedat, og gjør ingen skade!Mye mettet fett men det går sikkert bra.
Jeg synest Norge klarer seg rett så godt til tross for at oljeprisen er halvert. Hva skulle staten gjort? Ansatt de på samme lønninger? Arbeidsledigheten i Norge er fortsatt lav - utrolig nok.gått så bra? spør folk i oljebransjen om hvor raskt frempå dagens regjering var. Eller spør de som har gått fra å være fast ansatt til å være midlertidig om hvordan deres livskvalitet har utviklet seg.
Det eneste dagens regjering leverer på er skattelette til de som ikke trenger skattelette. Og litt symbolpolitikk mot innvandring da.
Hvordan det går i oljebransjen har vel primært med lav oljepris å gjøre. Sekundært med dårlig lønnsomhet grunnet skyhøye lønninger, noe som gjør at jeg ikke klarer å ha like mye sympati med disse overflødige som andre arbeidsledige.gått så bra? spør folk i oljebransjen om hvor raskt frempå dagens regjering var. Eller spør de som har gått fra å være fast ansatt til å være midlertidig om hvordan deres livskvalitet har utviklet seg.
Det eneste dagens regjering leverer på er skattelette til de som ikke trenger skattelette. Og litt symbolpolitikk mot innvandring da.
Arbeidsledigheten er lav for en gitt verdi av lav. Lavere enn la oss si Spania. Sammenlikner vi med Norge de siste 20 årene, så er ledigheten rekordhøy. Fortsatt lav ifølge deg og Høyre.Jeg synest Norge klarer seg rett så godt til tross for at oljeprisen er halvert. Hva skulle staten gjort? Ansatt de på samme lønninger? Arbeidsledigheten i Norge er fortsatt lav - utrolig nok.gått så bra? spør folk i oljebransjen om hvor raskt frempå dagens regjering var. Eller spør de som har gått fra å være fast ansatt til å være midlertidig om hvordan deres livskvalitet har utviklet seg.
Hva skulle en regjering gjort sånn rent konkret?