;DJurassic skrev:Jeg har klart meg et par år med pre uten fjernkontroll så endring av volum samt skifting av cd har ført til at jeg må reise meg opp fra sofaen iallfall en gang hver halvtime ;D
;D ;D ;DJurassic skrev:Jeg har klart meg et par år med pre uten fjernkontroll så endring av volum samt skifting av cd har ført til at jeg må reise meg opp fra sofaen iallfall en gang hver halvtime ;D
Det var i Poznan, Polen på søndag, synes det gikk veldig bra, løp i mål på 2.49.52. Fikk til å disponere kreftene bra i mitt første maratonløp.JackX skrev:Så at du var på vei til en Marathon for kort tid siden: hvor var det ? Og gikk det greit ?
Gratulerer! Det må da være en svært lovende start? Hvordan og hvor mye trener du? Jeg sykler mest, men har så vidt begynt å løpe igjen.nescafe skrev:JackX skrev:Så at du var på vei til en Marathon for kort tid siden: hvor var det ? Og gikk det greit ?
Det var i Poznan, Polen på søndag, synes det gikk veldig bra, løp i mål på 2.49.52. Fikk til å disponere kreftene bra i mitt første maratonløp.
Gratulerer, det var en kjempe bra tid.nescafe skrev:Det var i Poznan, Polen på søndag, synes det gikk veldig bra, løp i mål på 2.49.52. Fikk til å disponere kreftene bra i mitt første maratonløp.JackX skrev:Så at du var på vei til en Marathon for kort tid siden: hvor var det ? Og gikk det greit ?
Trodde dét var Norsk Tipping :BT skrev:Vi taper aldri!
8)
Komponenten skrev:Veldig stor spredning på nivået her ser jeg.
Jeg går en del, dessuten går jeg på pilates en gang i uken. Prøver å gå mellom 20 og 30 km i uken, har et tidvis vondt kne som gjør at jeg ikke kan løpe og belaste det så mye.
Går av og til på step og lignende og, men foretrekker å være utendørs.
Har gode muligheter for fjellturer, men problemet er at da får jeg ofte vondt i kneet når jeg skal ned igjen. Skal prøve å trene det opp litt med styrkeøvelser så får jeg se om det hjelper.
Det er mest når jeg går mye nedover eller får stor belastning på kneet. Er nok noen korsbånd som har forstrukket seg på grunn av at jeg har vridd kneet en del ganger.J.Finvaag skrev:er det bare når du trener du får vont? hadde det samme når det gjelder å løpe spessielt på hardt underlag, vont i knærne, leggene og anklene, (er en veldig fin unnskyldning for å ikke trene ;D ) men det viste seg å være en tilvennings sak, etter å tvunget meg gjennom noen løpeturer ble problemet så godt som helt borte!
Komponenten skrev:Veldig stor spredning på nivået her ser jeg.
Jeg går en del, dessuten går jeg på pilates en gang i uken. Prøver å gå mellom 20 og 30 km i uken, har et tidvis vondt kne som gjør at jeg ikke kan løpe og belaste det så mye.
Går av og til på step og lignende og, men foretrekker å være utendørs.
Har gode muligheter for fjellturer, men problemet er at da får jeg ofte vondt i kneet når jeg skal ned igjen. Skal prøve å trene det opp litt med styrkeøvelser så får jeg se om det hjelper.
Hehe!Cappuccino skrev:Etter å ha fått squeezebox har det blitt mindre treningså da må jeg øke den andre treningen litt...
Løfter jern (snakker da ikke om forsterkere!) 3-4 ganger i uka og supplerer med kondisjonstrening 2 ganger i uka.
Hovedmotivasjonen er naturligvis at anlegget låter bedre etter en solid treningsøkt. Summen av energi er vel konstant, så når jeg blir fastere i fisken blir det mindre annen energi som kan påvirke anlegget i form av støy osv. innbiller jeg meg...;D
Men jeg bruker ikke kablene som hoppetau!
Hvilke idretter er det du har bedrevet/instruert i?empty skrev:Jeg har trent systematisk i 25 år, noen av dem på toppnivå. Har i tillegg idrettsfag og vært instruktør/leder innen flere idrettsgrener, på forskjellige nivåer. Treningsnarkoman???? Ja 8).
Hilsen Tommy
1.54 ja, det var jo faen meg bra! Selv klarer jeg nok ikke det på 800 meter fritt fall engang. Anser meg selv som ekstraordinært treg. Løp vel 800 meter på 2.13 med piggsko engang ;D Og 15 min senere løp jeg 3000meter på samme stevne, det skjer aldri igjen ;Dsalvatore skrev:da piggskoene ble lagt på hylla for noen år siden (etter god gammel feil/overtrening) trenes det nå fremdeles nesten hver dag. merker jeg blir litt latere i eksamenperioder (som nå), med anger som resultat. løper gjerne 6-7 ganger i uken og trener vekter 3-6. ser ut om tradisjonen fra fatter sitter støpt i også meg: "en dag uten trening er en dag uten mening." 1.54 på 800m som 20-åring blir nok ikke utfordret igjen.
christian