HCS skrev:
Beste måten å knekke dette på er å "oute" de som driver med slikt...Dvs i åpent fora spørre hvorfor de har flere nick...Ser at ingen av de har skrevet i denne tråden...og det sier jo også noe... Får følelsen av at ordet "integritet" er et femmeord for diise stakkarene som har et par tre nick...
Alle de svarene jeg har fått av en person med fler nick/personligheter har jeg fullstendig oversett..
I tillegg til å være skribent i Fidelity, er han også en av HFS aller største misbruker av nick/profiler/personligheter, er meg en meget stor gåte.!
Slike folk har jeg helt sluttet å svare..
Men hjelper det noe særlig da.?
Nytt ego og en del ting som han skriver om som jeg vet han brenner for OT, så ser jeg bilder tatt på samma måte og nytt ego er i gang igjen..
Nå som jeg har hatt hvilepause fra HFS en god stund, så aner jeg ikke hva slags nick han opererer med i dag, men den lille tiden jeg bruker på HFS går som regel ikke til diskusjoner likevel..
Det beste hadde vært om vår kjære Høvding hadde tatt på seg en lang og vanskelig jobb med å rydde opp..
Eller så veldig vanskelig hadde det ikke vært om følgende kunne vært mulig å få til..
Sette opp tvungen mobil nr eller hus tlf, tvungen adresse som ett av nr var knyttet til..
Ha en mulighet til å skjule mobil nr og adresse slik at det ikke misbrukes..
Om det var fler brukere på samma adresse, så måtte de gjøre rede for grunn til dette..
Perfekt er ikke et slikt system, men det er vesentlig bedre enn det er i dag.?
La oss si at fra 01.02.2009 så måtte alle som logget seg inn logge inn med ny informasjon, da blir bare en person pr adresse/tlf/mobil registrert og det må sendes søknad til Høvdingen for å få 2 registrerte på en adresse..
Er ikke veldig mye som skal til for at noe slikt kunne blitt virkelighet, men det kommer an på om vår Høvding er villig til å få bukt med dette.?
Eller om han er villig til å gjøre en insats for å begrense misbruk, blir kanskje mer riktig å spørre om.?
Alle brukerene som ikke har registrert seg på nytt innen 12 måneder etter at dette ble en realitet, ble da automatisk slettet..
Da blir gamle nick som de hadde fra før tilgjengelig for dem igjen..
Det kan jo hende at de har hatt et års tørke eller har vært på ferie et års tid, eller lign..
Mvh
Thorvald Thåke Rex alias Rotekroken