NATTRANGLER

A

Akle

Gjest
I dag har jeg utført den type handlinger som jeg vanligvis moralisere over, uten at det gav meg stort. Om et par helger gjør jeg det igjen, gidder ikke å gjemme meg bak instinkter og den slags, jeg har rett og slett mye å gå på som menneske. Når det er sagt nøt jeg pappvinen i kveld.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Er det lov å være edru i denne tråden? Klokka begynner å bli ganske mye og døgnrytmen min er helt skutt. Pink Floyd strømmer behagelig ut av høyttalerne, så jeg kan vel ikke klage :)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Hehe jeg er også edru gett. Har sittet og skravlet med kona ett par timer online. upraktisk med 6 timers forskjell gett. Men naboene har ikke fest idag da. Så det går an å sove før neste formiddag. Det hjalp vist da jeg åpnet min musikalske hevn forrige gang med ei Åge Samuelsen plate.(les "tidlig" søndag morgen :) JA VEL SÅ ER JEG LITT ONDSKAPSFULL DA:D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.661
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Hehe jeg er også edru gett. Har sittet og skravlet med kona ett par timer online. upraktisk med 6 timers forskjell gett. Men naboene har ikke fest idag da.  Så det går an å sove før neste formiddag. Det hjalp vist da jeg åpnet min musikalske hevn forrige gang med ei Åge Samuelsen plate.(les "tidlig" søndag morgen  :) JA VEL SÅ ER JEG LITT ONDSKAPSFULL DA:D
:) :) :)
Brutalt og sadistisk.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Hehe jeg er også edru gett. Har sittet og skravlet med kona ett par timer online. upraktisk med 6 timers forskjell gett. Men naboene har ikke fest idag da. Så det går an å sove før neste formiddag. Det hjalp vist da jeg åpnet min musikalske hevn forrige gang med ei Åge Samuelsen plate.(les "tidlig" søndag morgen :) JA VEL SÅ ER JEG LITT ONDSKAPSFULL DA:D
Og jeg som hadde inntrykk av at du var ett godt menneske med gode verdier. Makan.
;D

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
hehe...jeg ble arg forleden kveld. Kom hjem fra nattevakt fredag morgen. Da hadde fruen i huset med hjelp fra en kompis av meg tømt (1 dl igjen) en flaske Martell cordon bleu i styggfylla. Den er fakturert med kid-nr!
...oooohh..... Den koster vel nesten 900,-?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Ja ja i kveld har den berømte naboen min fylle fest igjen. Så nå driver jeg å leter cd hylla rundt etter motiverende morgen musikk. (les: kristne delen av samlingen) må da finnes noe bra å våkne til her. hmm åge samuelsen sist. Hva med litt wwmt? world wide message tribe? Tro meg dere vil ikke våkne til denne i bakfylla. hihihihihi hvor er hornene mine a gett?

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.783
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.496
Nei naboen kan faktisk tenkes å like det. Så det ble noe Tung teckno ja. hehe.
Du har vel sikkert noe skikkelig masete gospel å by naboen på også ? ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.593
Torget vurderinger
0
Ja ja i kveld har den berømte naboen min fylle fest igjen. Så nå driver jeg å leter cd hylla rundt etter motiverende morgen musikk. (les: kristne delen av samlingen) må da finnes noe bra å våkne til her. hmm åge samuelsen sist. Hva med litt wwmt? world wide message tribe? Tro meg dere vil ikke våkne til denne i bakfylla. hihihihihi hvor er hornene mine a gett?
"Hallelujagaten" med Aage Samuelsen er fin å våkne til ! Den er fin på fest også.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
I dag innså jeg sikkert det enkelte ( de som ønsker barnebarn..) har tenkt en stund, jeg er blitt en skikkelig gæmlis.
Det er slitsomt ute på byen i helgene, altfor mye mennesker. I dag toppet det seg for frk, og hennes kjære, i tillegg til å stå i kø, måtte vi gjøre dette i øs pøsende regn :mad: Forresten det var ikke bare regn, det var skikkelig regn, vekselvis haggel og massajedusj-regn :-[
Nei, da gjorde gæmlisene det vi kan best, tøffe innom et par steder for litt nattmat, for så å ta turen tilbake til vårt koselige krypinn :)

Natta ciabatta

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.783
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
natta, ja.
nå skal jeg gå i koma til utpå kvelden en gang.....

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Aaarrrggh... hvorfor gikk jeg ut i går da? Husker ingeting.............:(

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.796
Torget vurderinger
1
Aaarrrggh... hvorfor gikk jeg ut i går da? Husker ingeting.............
Då kan du nok rekna med du hadde det artig, tenkjer eg :D

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Magen romler, hodet er fullt av bedritne humler
tenna skrangler og øya sjangler
Jeg skjener nedover en krøllete vei
Hvem faen er jeg?

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
natta, ja.
nå skal jeg gå i koma til utpå kvelden en gang.....
Aha, nå skjønner jeg hvorfor du drar fram tråder som egentlig bør få hvile. Håper tømmermennen banker litt ekstra hardt og lenge.

Lf

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.783
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
såså, jeg har fått mine timer med søvn nå, og er sprekere enn på lenge!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
....skyrockets in flight,afternoon delight....afternoon delight.....afternoon delight.. allright!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Afernoon afternoondelioght..................

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.736
Er vel snart på tide å gå til sengs, men...

Jo..det er faktisk det. Sukk.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
JEg anger IKKE på at jeg gikk ut i dag! Jeg traff ei nydelig og veldig snill dame ute i dag..... :) :) :) :)

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Antall liker
14
Da er jeg hjemme igjen. Dyrt å drikke Hennessy XO på byen gitt. For ikke å snakke om Hennessy Paradis:) men de er no godt da.......... svidda av noen lapper i kveld.

G

Gjestemedlem

Gjest
Da er jeg hjemme igjen. Dyrt å drikke Hennessy XO på byen gitt. For ikke å snakke om Hennessy Paradis:) men de er no godt da.......... svidda av noen lapper i kveld.
Nå gråter nok baby jesus. Har du tenkt på hvor mange flasker Au de Vie dette kunne blitt til sultrammede barn i Afrika. :)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jashamesh. Very nice, how much!
Oh man, detta åker åt helvete!
Hikk

Topp Bunn