I kveld/natt har det vært nydelig. Masse musikk, alkohol og bare glede.
MVH.....
MVH.....
|
Hehe jeg er også edru gett. Har sittet og skravlet med kona ett par timer online. upraktisk med 6 timers forskjell gett. Men naboene har ikke fest idag da. Så det går an å sove før neste formiddag. Det hjalp vist da jeg åpnet min musikalske hevn forrige gang med ei Åge Samuelsen plate.(les "tidlig" søndag morgenJA VEL SÅ ER JEG LITT ONDSKAPSFULL DA
![]()
Og jeg som hadde inntrykk av at du var ett godt menneske med gode verdier. Makan.Hehe jeg er også edru gett. Har sittet og skravlet med kona ett par timer online. upraktisk med 6 timers forskjell gett. Men naboene har ikke fest idag da. Så det går an å sove før neste formiddag. Det hjalp vist da jeg åpnet min musikalske hevn forrige gang med ei Åge Samuelsen plate.(les "tidlig" søndag morgenJA VEL SÅ ER JEG LITT ONDSKAPSFULL DA
![]()
...oooohh..... Den koster vel nesten 900,-?hehe...jeg ble arg forleden kveld. Kom hjem fra nattevakt fredag morgen. Da hadde fruen i huset med hjelp fra en kompis av meg tømt (1 dl igjen) en flaske Martell cordon bleu i styggfylla. Den er fakturert med kid-nr!
Kva med litt Sputnik?
Du har vel sikkert noe skikkelig masete gospel å by naboen på også ? ;D ;DNei naboen kan faktisk tenkes å like det. Så det ble noe Tung teckno ja. hehe.
"Hallelujagaten" med Aage Samuelsen er fin å våkne til ! Den er fin på fest også.Ja ja i kveld har den berømte naboen min fylle fest igjen. Så nå driver jeg å leter cd hylla rundt etter motiverende morgen musikk. (les: kristne delen av samlingen) må da finnes noe bra å våkne til her. hmm åge samuelsen sist. Hva med litt wwmt? world wide message tribe? Tro meg dere vil ikke våkne til denne i bakfylla. hihihihihi hvor er hornene mine a gett?
Då kan du nok rekna med du hadde det artig, tenkjer egAaarrrggh... hvorfor gikk jeg ut i går da? Husker ingeting.............
Aha, nå skjønner jeg hvorfor du drar fram tråder som egentlig bør få hvile. Håper tømmermennen banker litt ekstra hardt og lenge.natta, ja.
nå skal jeg gå i koma til utpå kvelden en gang.....
Hva med senskader?JEg anger IKKE på at jeg gikk ut i dag! Jeg traff ei nydelig og veldig snill dame ute i dag.....![]()
![]()
![]()
![]()
Det går bra enda!Hva med senskader?
Nå gråter nok baby jesus. Har du tenkt på hvor mange flasker Au de Vie dette kunne blitt til sultrammede barn i Afrika.Da er jeg hjemme igjen. Dyrt å drikke Hennessy XO på byen gitt. For ikke å snakke om Hennessy Paradismen de er no godt da.......... svidda av noen lapper i kveld.