Det er full vinter hos nilsen nå, Magnus.MaKi skrev:Blir voldsomt å passe på alt hele tiden, nilsen. Gud bedre hvor mange kantareller og steinsopp man rekker å plukke på den tiden istedet. For ikke å snakke om antall plater man rekker.
|
Det er full vinter hos nilsen nå, Magnus.MaKi skrev:Blir voldsomt å passe på alt hele tiden, nilsen. Gud bedre hvor mange kantareller og steinsopp man rekker å plukke på den tiden istedet. For ikke å snakke om antall plater man rekker.
nehei her er det t-skjorte vær fremdeles.C. Alshus skrev:Det er full vinter hos nilsen nå, Magnus.MaKi skrev:Blir voldsomt å passe på alt hele tiden, nilsen. Gud bedre hvor mange kantareller og steinsopp man rekker å plukke på den tiden istedet. For ikke å snakke om antall plater man rekker.
![]()
Jepp, bananer er tingen!cybervision_ skrev:Hepp!
Jeg har ikke noen liggende, men tar terminalene på Naim vanlige bananer på høyttalerkabler i tillegg til de medfølgende greiene? Er det samme tykkelse på alle banan-tilkoplinger?
Napsc kan ikke brukes til stageline, bare til headline og til nac202/282. I-supply produseres ikke mer, og jeg har ikke set mange på bruktmarkedet.SOEDAL skrev:Er Stageline så god at den fortjerer en napsc? Funker vel med en i-supply også. Er en Flatcap overkill?
Har allerede høyttalerkabler liggende og NAC A5 koster jo en del da...Kim skrev:Låses? mener du ekspanderende, altså at de kan strammes? (Furutech og WBT har slike, sikkert andre også.)
Furutech er en nytelse å håndtere, men om de gir bedre resultat en andre har jeg ikke testet. Hvorfor ikke bare bruke NAC A5 med Naims egne bananer?
dette er sakercybervision_ skrev:Har allerede høyttalerkabler liggende.Kim skrev:Låses? mener du ekspanderende, altså at de kan strammes? (Furutech og WBT har slike, sikkert andre også.)
Furutech er en nytelse å håndtere, men om de gir bedre resultat en andre har jeg ikke testet. Hvorfor ikke bare bruke NAC A5 med Naims egne bananer?
Hva med slike?65finger skrev:dette er sakercybervision_ skrev:Har allerede høyttalerkabler liggende.Kim skrev:Låses? mener du ekspanderende, altså at de kan strammes? (Furutech og WBT har slike, sikkert andre også.)
http://www.neutrik.com/fl/en/audio/203_324141/speakON_Lockable_Loudspeaker_Connector_group.aspx
Jeesus.cybervision_ skrev:Får sjekke opp i dette, leser litt rundt på nettet og ser ut til at mange foretrekker NAC A5 - huff, kjedelig å fundere på hva som låter best osv...
Napsc er ment brukt til å drive kontrollkretsene i preamps og passer best til det. Både stageline og headline trives nok best med en HiCap, så flatcap er defintivt ikke overkill...SOEDAL skrev:Er Stageline så god at den fortjerer en napsc? Funker vel med en i-supply også. Er en Flatcap overkill?
NAPSC funker da finfint på Headline.harhau skrev:Napsc er ment brukt til å drive kontrollkretsene i preamps og passer best til det. Både stageline og headline trives nok best med en HiCap, så flatcap er defintivt ikke overkill...SOEDAL skrev:Er Stageline så god at den fortjerer en napsc? Funker vel med en i-supply også. Er en Flatcap overkill?
Jeg får vel bestille NAC A5, selv om jeg mener å huske at de nesten ikke går inn i åpningene på Naim-pluggene.C. Alshus skrev:Jeesus.cybervision_ skrev:Får sjekke opp i dette, leser litt rundt på nettet og ser ut til at mange foretrekker NAC A5 - huff, kjedelig å fundere på hva som låter best osv...
Vi snakker om plugger på en høyttalerledning. Hvor vanskelig kan det være?
Kjøp Naims egne. De er billige, og fungerer som et støpsel. Umulig å kortslutte eller at noe kommer borti en annen plugg. Husk at det ikke er så god plass mellom utgangene, så man bør ikke eksperimentere så alt for mye med fancy 1000 kroners plugger i sølv belagt med rhodium og lurium.
Synes det er å overdrive. Vekt og størrelse på NAPSC tilsier at dette er en seriøs strømforsyning, som er kraftigere enn hva de fleste andre produsenter bruker i sine tilsvarende prisete RIAAer og hodetelefonforsterkere.harhau skrev:Napsc er ment brukt til å drive kontrollkretsene i preamps og passer best til det. Både stageline og headline trives nok best med en HiCap, så flatcap er defintivt ikke overkill...SOEDAL skrev:Er Stageline så god at den fortjerer en napsc? Funker vel med en i-supply også. Er en Flatcap overkill?
Ikke for meg. Jeg har også kommunisert litt med naim om emnet og de synes godt man kan bruke en SuperCap også hvis man har råd...C. Alshus skrev:NAPSC funker da finfint på Headline.harhau skrev:Napsc er ment brukt til å drive kontrollkretsene i preamps og passer best til det. Både stageline og headline trives nok best med en HiCap, så flatcap er defintivt ikke overkill...SOEDAL skrev:Er Stageline så god at den fortjerer en napsc? Funker vel med en i-supply også. Er en Flatcap overkill?
.. for ikke å snakke om Colemans '59-klassiker "The shape of jazz to come". Cred!ErosLoveking skrev:@Jega
Folk som har "Some Lyres" lett tilgjengelig, får en stjerne i boka hos meg, nei forresten 5 stjerner. *****
En liten forsmaknilsen64 skrev:og king crimson ;D
the lyres må skjekkes ut![]()
Hadde jeg hatt den summen tilgjengelig som er ønsket for en halv-pris-Fraim, hadde jeg med glede "oppgradert" hyllesystemet hjemme, gitt.NN skrev:Hei alle
Jeg undres over at ingen ønsker å kjøpe Fraim.
Er det kun fordi den ikke er i sort finish, dødens og mørkets farge?
Kanskje er årsaken at man "låser" seg til Naim når man først har kjøpt Fraim?
Kvalitet og design tatt i betraktning så er den direkte billig spør du meg, særlig når prisen er halvert
Ha en fin dag. Mvh
Er ikke helt fremmed for tanken, selv etter å ha brukt en større bunke penger på å ta over XPS'en din. Ser fram til testing til helgen hvor XPS'en skal brukes mot Naim DAC. Klarer resten av systemet å nyttegjøre seg en såpass kostbar oppgradering eller var dette en investering for fremtidenNN skrev:Hei alle
Jeg undres over at ingen ønsker å kjøpe Fraim.
Er det kun fordi den ikke er i sort finish, dødens og mørkets farge?
Kanskje er årsaken at man "låser" seg til Naim når man først har kjøpt Fraim?
Kvalitet og design tatt i betraktning så er den direkte billig spør du meg, særlig når prisen er halvert
Ha en fin dag. Mvh