Når bare 12" eller større er nok. Tråden for JBL fans.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • M

    MusicBear

    Gjest
    En Fender American Standard Precision Bass hengende på veggen her i stua, med forsterkeren stående under, bør speile mitt eget fokus på bass og dermed bass gjengivelse.

    Allikevel, hva er det som lydmessig forsvarer prisen av dette JBL 2269H elementet til 15 lapper?

    Jeg spør, for man får mange fete 18" elementer til halve prisen og faktisk under det også.
     

    Hi-Fi akustikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.06.2011
    Innlegg
    1.642
    Antall liker
    464
    Sted
    Trondheim
    Helt klart. Det du betaler for er ekstrem evne til lydtrykk. Veldig lang linær slaglengde, og lav forvrengning på høye nivåer. Kvalitet i forbindelse med hifi? tja........
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Er det noen her som har LSR 305 eller LSR 308 og kan fortelle fort hvordan de er som allroundere til youtube osv? Vurderer å ha dem i nærfelt til PC'en.

    De går ikke så dypt, så mulig jeg bygger en liten sub til dem. Skal også bruke DSP på dem for å tweake responsen litt. Har hørt at waveguiden kan resonnere litt, men tenkte å pelle den ut og smøre den med epoxy for å gjøre den mer rigid. God idé?

    Ligger vel mest an til 305, siden kravet til SPL vil være veldig moderat + at det blir nærfelt. Er det da noen grunn til å gå for 308 mon tro?
     

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.580
    Antall liker
    749
    Torget vurderinger
    3
    Har du løse elementer?
    Er det mulig å kjøpe de løse?
    2269H koster i området 15K pr stk.

    2 slike til hjemmebruk høres brutalt ut. Men gøy :)
    For noen år siden kostet 2269 her til lands den nette sum av 14370+mva :) Men heldigvis fåes det rimeligere fra utlandet... får jeg som sagt solgt unna en del av bassoppsettet mitt så blir det 4 slike hos meg. Må jo ha noe som duger når "Everest clonene" blir klare!
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Har du løse elementer?
    Er det mulig å kjøpe de løse?
    2269H koster i området 15K pr stk.

    2 slike til hjemmebruk høres brutalt ut. Men gøy :)
    For noen år siden kostet 2269 her til lands den nette sum av 14370+mva :) Men heldigvis fåes det rimeligere fra utlandet... får jeg som sagt solgt unna en del av bassoppsettet mitt så blir det 4 slike hos meg. Må jo ha noe som duger når "Everest clonene" blir klare!
    Åh herregud. Det blir rått!

    Hva slags pris kunne de skaffes for i utlandet?
     

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    1.901
    Antall liker
    2.492
    Sted
    Portugal
    Her er horna jeg kjøpte som skal inn i L220. :)


    Vis vedlegget 286575
    Ok, da måler den ca. som en 16 ohm driver.

    D16R2420 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2421 2.9 - 3.5 ohms
    D16R2421 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2425 2.9 - 3.5 ohms
    [FONT=&quot]D16R2425 5.9 - 7.0 ohms

    Du skulle da bruke 16 ohm L-pad.
    Prøv med de 8 ohm du har og fjern 20 ohm motstanden.
    [/FONT]
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    12.021
    Antall liker
    12.024
    Sted
    Hus
    Lurer på hvorfor det står 8 Ohm bakpå driveren da hvis dette er en 16 Ohm driver utfra min måling ???

    JBL LE85 (2).jpg
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.556
    Antall liker
    11.724
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Det er membranen som er eneste forskjell på 8 og 16 ohms utgavene, så det betyr bare at det er byttet membraner minst en gang..
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    342
    Torget vurderinger
    23
    Er det noen her som har LSR 305 eller LSR 308 og kan fortelle fort hvordan de er som allroundere til youtube osv? Vurderer å ha dem i nærfelt til PC'en.

    De går ikke så dypt, så mulig jeg bygger en liten sub til dem. Skal også bruke DSP på dem for å tweake responsen litt. Har hørt at waveguiden kan resonnere litt, men tenkte å pelle den ut og smøre den med epoxy for å gjøre den mer rigid. God idé?

    Ligger vel mest an til 305, siden kravet til SPL vil være veldig moderat + at det blir nærfelt. Er det da noen grunn til å gå for 308 mon tro?
    Har du det travelt? Tight budsjett? Over nyttår så kommer disse til lands, det blir nok tre hakk opp i alle dimensjoner (ren gjetting og spekulasjon + gutfeeling..) : LSR708i
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    12.021
    Antall liker
    12.024
    Sted
    Hus
    Hva anbefaler du av å bruke 16 Ohm L-Pad eller å bruke 8 Ohm L-Pad og skippe 20 Ohm motstanden ???

    Her er horna jeg kjøpte som skal inn i L220. :)


    Vis vedlegget 286575
    Ok, da måler den ca. som en 16 ohm driver.

    D16R2420 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2421 2.9 - 3.5 ohms
    D16R2421 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2425 2.9 - 3.5 ohms
    D16R2425 5.9 - 7.0 ohms

    Du skulle da bruke 16 ohm L-pad.
    Prøv med de 8 ohm du har og fjern 20 ohm motstanden.
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.423
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Har du det travelt? Tight budsjett? Over nyttår så kommer disse til lands, det blir nok tre hakk opp i alle dimensjoner (ren gjetting og spekulasjon + gutfeeling..) : LSR708i
    Jeg synes også at de nye referansemonitorene som bygger på M2 virker veldig spennende. Ble riktignok ikke klok på om de har passivt delefilter, eller om man kjører deling og EQ/voicing via DSP.
    lsr708i_angle02_r.jpg


    Edit: Leste litt mer rundtom, og det ser ut som at de kommer med passivt delefilter som kan bypasses for bi-amping og ekstern prosessering. Uansett: Disse kommer nok med veldig bra drivere og bør være interessante for flere.
     
    Sist redigert:

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.945
    Antall liker
    17.701
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Studio-Monitor-4312E-paire.jpg
    Hei.
    Sitter å venter på nye høyttalere, JBL 4312E som jeg skal bygge ett nytt anlegg rundt. Kilder skal jeg nok finne ut av, men vil gjerne ha forslag til forsterker til disse. Rommet er ca 20kvm. Hva må "til"? Her vil utseende også spille inn. Noe som er like "tøft" som høyttalerene :)
    Budsjett: 5.000-15.000 brukt/nytt....
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.423
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Vis vedlegget 286997 Hei.
    Sitter å venter på nye høyttalere, JBL 4312E som jeg skal bygge ett nytt anlegg rundt. Kilder skal jeg nok finne ut av, men vil gjerne ha forslag til forsterker til disse. Rommet er ca 20kvm. Hva må "til"? Her vil utseende også spille inn. Noe som er like "tøft" som høyttalerene :)
    Budsjett: 5.000-15.000 brukt/nytt....
    Jeg synes slike høyttalere kler elektronikk med litt vintage-utseende. Finnes mye retro-hifi å få kjøpt til rimelig penge. Men nytt er nytt, og synes Yamaha har noen snasne saker.
    yamaha.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.945
    Antall liker
    17.701
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Vis vedlegget 286997 Hei.
    Sitter å venter på nye høyttalere, JBL 4312E som jeg skal bygge ett nytt anlegg rundt. Kilder skal jeg nok finne ut av, men vil gjerne ha forslag til forsterker til disse. Rommet er ca 20kvm. Hva må "til"? Her vil utseende også spille inn. Noe som er like "tøft" som høyttalerene :)
    Budsjett: 5.000-15.000 brukt/nytt....
    Jeg synes slike høyttalere kler elektronikk med litt vintage-utseende. Finnes mye retro-hifi å få kjøpt til rimelig penge. Men nytt er nytt, og synes Yamaha har noen snasne saker.
    Vis vedlegget 287000
    Takk for innspill. Jeg har en Luxman R-800S, men tenkte det ikke var nok "futt" i denne? Men med en følsomhet på 93 går det kanskje?
    52_562423974.jpg
     
    N

    Nyttbrukernavn555

    Gjest
    Er det noen her som har LSR 305 eller LSR 308 og kan fortelle fort hvordan de er som allroundere til youtube osv? Vurderer å ha dem i nærfelt til PC'en.

    De går ikke så dypt, så mulig jeg bygger en liten sub til dem. Skal også bruke DSP på dem for å tweake responsen litt. Har hørt at waveguiden kan resonnere litt, men tenkte å pelle den ut og smøre den med epoxy for å gjøre den mer rigid. God idé?

    Ligger vel mest an til 305, siden kravet til SPL vil være veldig moderat + at det blir nærfelt. Er det da noen grunn til å gå for 308 mon tro?
    Har du det travelt? Tight budsjett? Over nyttår så kommer disse til lands, det blir nok tre hakk opp i alle dimensjoner (ren gjetting og spekulasjon + gutfeeling..) : LSR708i
    Slenger meg på denne. LSR705i og 708i har trolig bedre byggekvalitet sammenlignet med low-budget modellene LSR305 og 308. Hadde jeg vurdert kjøp i dag hadde jeg nok ventet på 705i selv om jeg er veldig fornøyd med 305. I hvert fall det skal brukes i multikanals oppsett.

    Ingen av disse modellene er fullfrekvent og til seriøs lytting anbefales det sub. Totalt benytter jeg mine mer uten subwoofere aktivert dersom jeg bruker de som "PC/surfe" lyd youtube, spotify m.m. og synes i grunn de går ganske dypt i frekvens til tross for sin komprimerte størrelse. Til kritisk lytting eller for kino-opplevelsen må en ha subbene på.

    Totalt sett så er jeg veldig fornøyd med LSR305. Har en frontrekke på tre som brukes til både bluray 5.1 og vanlig stereo. Den eneste kritikken jeg har er at høyttalerne har en tendens til å avgi en svak, lav støy fra tweeteren når en ikke spiller musikk. Under musikk så er ikke dette hørbart, men det kan være et lite irritasjonsmoment dersom høyttalerne ikke spiller musikk og høyttalerne er på i "bakgrunnen". Jeg regner med LSR705i fikser dette problemet hvis den er et steg opp i kvalitet fra LSR305, som gjør det verdt å betale litt ekstra for. Jeg regner med og håper 705i/708i bygger videre på teknologien som er brukt i forgjengerne 305 og 308, for da er også de knasende hode høyttalere.

    Eneste DSP jeg bruker mye av er EQ-APO: Filter 1: ON HS 6dB Fc 8 000 Hz Gain -5,0 dB, dersom sub ikke er aktivert. Dette for å senke litt av skarpheten i toppen. Med sub foretrekker jeg ofte å bruke de helt uten DSP, som etter min mening er tilkjennegivende for gode høyttalere.
     
    Sist redigert:
    T

    Tittentei

    Gjest
    Takk Mats og Naturlyd. Vil tro 7 serien kommer til å koste betraktelig mer, gjør ikke dere?

    Denne gangen er det best bang for the cheapest buck som gjelder. Har vurdert å lage noe eget, men tror det blir vanskelig å få til noe som yter like bra som LSR 305 innenfor samme budsjett, altså cirka 2400/par. Har både et fullfrekvent stereoanlegg og gode hodetelefoner til mer "seriøs" lytting, så dette blir for å ha PC-lyd, rett og slett.
     
    N

    Nyttbrukernavn555

    Gjest
    Jeg bruker som sagt mine til "seriøs" lytting, casual lytting, film, spill og alt mulig annet flere timer nesten hver eneste dag. Så tror du blir godt fornøyd med de som PC lyd. Det er med god margin den hifi investeringen så langt som har gitt mest lytteglede per krone brukt. Og til syvende og sist er det lytteglede det for min del handler om.

    2576,- inkl frakt. (prisjakt) paret er etter min mening enestående value for money når en legger til at det er aktive høyttalere og forsterker dermed inkludert i prisen. En rimelig Minijack (stereo) Y-kabel split til Jack Mono (H+V) kabel koblet fra hodetelefonutgangen til høyttalerne så er det klart til bruk. Evt. XLR inn på høyttalerne.
     

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    1.901
    Antall liker
    2.492
    Sted
    Portugal
    Det er membranen som er eneste forskjell på 8 og 16 ohms utgavene, så det betyr bare at det er byttet membraner minst en gang..
    De kan være byttet, men det er ikke sikkert.

    Fra

    • Lansing Product Technical Help
    Once again - we simply do not care what is stamped on the back of any JBL transducer as far as nominal impedance goes. It's irrelevant.

    The stock LE85 only has one DCR range regardless of an 8 ohm or 16 ohm label - 5.9 to 7.0 ohms.

    The stock 2440 has a DCR range of 7.3 to 8.6 ohms.


    All LE85s are nominally around 12 ohms. Some are labeled 8 ohms and others 16 ohms. JBL has been a bit free with it's impedance ratings on several models. The 2420 is the same driver with the same diaphragm as the LE85. The 2421 came in two versions. 2421A which was 8 ohms and the 2421B which was 16 ohms. The 2421B diaphragm is the correct replacement diaphragm for all 2420s and LE85s.
     

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    1.901
    Antall liker
    2.492
    Sted
    Portugal
    Hva anbefaler du av å bruke 16 Ohm L-Pad eller å bruke 8 Ohm L-Pad og skippe 20 Ohm motstanden ???

    Her er horna jeg kjøpte som skal inn i L220. :)


    Vis vedlegget 286575
    Ok, da måler den ca. som en 16 ohm driver.

    D16R2420 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2421 2.9 - 3.5 ohms
    D16R2421 5.9 - 7.0 ohms
    D8R2425 2.9 - 3.5 ohms
    D16R2425 5.9 - 7.0 ohms

    Du skulle da bruke 16 ohm L-pad.
    Prøv med de 8 ohm du har og fjern 20 ohm motstanden.
    Se ovenfor.

    Pass på + og - på alle drivere.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Til deg Rojohll (enig med deg, forresten), jeg undrer meg over at ikke flere JBL fans har fokus på JBL LSR 6032.

    Har lest omtaler av disse, med folk som har prøvd de og mener de er bedre enn B&W 801 og at disse studiomonitorene "renner over" av patenter i sin konstruksjon. Ei heller koster de mye.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.279
    Antall liker
    52.893
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Vis vedlegget 286997 Hei.
    Sitter å venter på nye høyttalere, JBL 4312E som jeg skal bygge ett nytt anlegg rundt. Kilder skal jeg nok finne ut av, men vil gjerne ha forslag til forsterker til disse. Rommet er ca 20kvm. Hva må "til"? Her vil utseende også spille inn. Noe som er like "tøft" som høyttalerene :)
    Budsjett: 5.000-15.000 brukt/nytt....
    Jeg synes slike høyttalere kler elektronikk med litt vintage-utseende. Finnes mye retro-hifi å få kjøpt til rimelig penge. Men nytt er nytt, og synes Yamaha har noen snasne saker.
    Vis vedlegget 287000
    Takk for innspill. Jeg har en Luxman R-800S, men tenkte det ikke var nok "futt" i denne? Men med en følsomhet på 93 går det kanskje?
    Vis vedlegget 287002

    image.jpg

    Denne ?
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.945
    Antall liker
    17.701
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Vis vedlegget 286997 Hei.
    Sitter å venter på nye høyttalere, JBL 4312E som jeg skal bygge ett nytt anlegg rundt. Kilder skal jeg nok finne ut av, men vil gjerne ha forslag til forsterker til disse. Rommet er ca 20kvm. Hva må "til"? Her vil utseende også spille inn. Noe som er like "tøft" som høyttalerene :)
    Budsjett: 5.000-15.000 brukt/nytt....
    Jeg synes slike høyttalere kler elektronikk med litt vintage-utseende. Finnes mye retro-hifi å få kjøpt til rimelig penge. Men nytt er nytt, og synes Yamaha har noen snasne saker.
    Vis vedlegget 287000
    Takk for innspill. Jeg har en Luxman R-800S, men tenkte det ikke var nok "futt" i denne? Men med en følsomhet på 93 går det kanskje?
    Vis vedlegget 287002

    Vis vedlegget 287048
    Denne ?
    He he, den hadde nok gjort susen :eek:) Kjører egen Luxman nå og det virker som en god kombo:)

    Men de var svære som fjell og må nok jobbe litt med tanken om de får bli........:)
    Fortjener egne stativer ved siden av benken.....
    2014-11-02 21.11.32.jpg
    2014-11-02 21.19.46.jpg


    PS TV´n er 55" :)
    Fikk med en Yamaha A-S700 (+ en Yamaha CD-S300). Forrige eier var veldig fornøyd med den komboen. Så får prøve den komboen også før jeg feller dom. Minusen med Luxman forsterkeren er mangelen på fjernkontroll :)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Jeg bruker som sagt mine til "seriøs" lytting, casual lytting, film, spill og alt mulig annet flere timer nesten hver eneste dag. Så tror du blir godt fornøyd med de som PC lyd. Det er med god margin den hifi investeringen så langt som har gitt mest lytteglede per krone brukt. Og til syvende og sist er det lytteglede det for min del handler om.

    2576,- inkl frakt. (prisjakt) paret er etter min mening enestående value for money når en legger til at det er aktive høyttalere og forsterker dermed inkludert i prisen. En rimelig Minijack (stereo) Y-kabel split til Jack Mono (H+V) kabel koblet fra hodetelefonutgangen til høyttalerne så er det klart til bruk. Evt. XLR inn på høyttalerne.
    Takk skal du ha. :) De blir i såfall koblet til Asus Xonar Essence One som har både XLR og RCA ut. Kunne også vært gøy å bygget én eller to tapped horns med f.eks. 8-10" i tillegg for å få et par ekstra oktaver. ;D

    Må regne litt på hva det vil komme på, ;D
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.279
    Antall liker
    52.893
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    @jorwed
    De så flotte ut,tenker rør hadde gjort seg på de :)
    Så du får
    rope ut om du ikke beholder dem.

    O
     

    Blodøks

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.05.2013
    Innlegg
    187
    Antall liker
    52
    Sted
    Kristiansand
    Noen tips om flere rimelige musikalske 15" som passer inn med et stort horn i ett 2 veis system? Deling mellom 700-1500hz kansje. Har Eminence kilomax i kassene nå, men de er kansje noe " harry " hehe.
    Hornet er RCF H-4823
    Takker for svar.. Mvh Blodøks :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.279
    Antall liker
    52.893
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Hei
    Er det noe og hente på og oppgradere delefiltrene i mine 4425 i fra ca 1990 ?
    Er det noe som tørker ut i de ?. Er blitt så glad i lyden i fra de att jeg ikke kunne tenke meg og gå tilbake til klipsch,men hadde vært gøy og få de så gode som mulig. Det er så mange flinke folk her inne så jeg er takknemlig for alle tips :)

    O
     

    Hi-Fi akustikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.06.2011
    Innlegg
    1.642
    Antall liker
    464
    Sted
    Trondheim
    Noen tips om flere rimelige musikalske 15" som passer inn med et stort horn i ett 2 veis system? Deling mellom 700-1500hz kansje. Har Eminence kilomax i kassene nå, men de er kansje noe " harry " hehe.
    Hornet er RCF H-4823
    Takker for svar.. Mvh Blodøks :)
    Rimelig og musikalsk (jeg leser det som god) 15"? Dette er begreper som ikke hører hjemme i samme setning ;)

    Hva legger du i rimelig? 4000/stk?
     

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    1.901
    Antall liker
    2.492
    Sted
    Portugal
    4425

    Hei
    Er det noe og hente på og oppgradere delefiltrene i mine 4425 i fra ca 1990 ?
    Er det noe som tørker ut i de ?. Er blitt så glad i lyden i fra de att jeg ikke kunne tenke meg og gå tilbake til klipsch,men hadde vært gøy og få de så gode som mulig. Det er så mange flinke folk her inne så jeg er takknemlig for alle tips :)

    Tror ikke du har noe å vinne på endringer her. Bytt alle kondensatorer om 10 år.

    JBL 4425ts

    4425
     

    Vedlegg

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.279
    Antall liker
    52.893
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Hei
    Er det noe og hente på og oppgradere delefiltrene i mine 4425 i fra ca 1990 ?
    Er det noe som tørker ut i de ?. Er blitt så glad i lyden i fra de att jeg ikke kunne tenke meg og gå tilbake til klipsch,men hadde vært gøy og få de så gode som mulig. Det er så mange flinke folk her inne så jeg er takknemlig for alle tips :)

    Tror ikke du har noe å vinne på endringer her. Bytt alle kondensatorer om 10 år.

    JBL 4425ts

    4425
    Ok
    Takk for svar :)

    O
     

    hifigal

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    35
    Hei JBL eksperter, JBL prosjektet mitt går fremover med stormskritt, men jeg lurer på om noen har tips til intern kabling til JBL 3678 med mellomtone 2425 og diskant 2405 ? erfaringer? :)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Hei JBL eksperter, JBL prosjektet mitt går fremover med stormskritt, men jeg lurer på om noen har tips til intern kabling til JBL 3678 med mellomtone 2425 og diskant 2405 ? erfaringer? :)
    Klasern selger ofc med forskjellig tverrsnitt relativt billig, tykke strands, så smått stivt. Mener biltema sine er tynnere strands og mer fleksibelt.

    ellers kan du jo kjøpe sølv av ka rasmussen.

    er nok mindre opptatt av kabler enn mange
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Egen tråd for JBL.

    Sperret opp øynene for JBL L100 de sistes dagene. Får tak i de til 5-6000 kr. i pen stand fra utlandet. Ser det skal være en modell som satte standarden for noe innen JBL. Noen som har hatt nevnte modell? For det er definitivt noe jeg vil få tak i en gang, så lenge lyden er der, men det tror jeg den er. Lest litt om den på nett.

    $_57 – Kopi.jpg
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.018
    Antall liker
    104.746
    Torget vurderinger
    23
    Kulthøyttaler fra min ungdom...
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    De er jo steintøffe. Både med og uten deksel. Flere farger på deksel. Pent stand til en billig penge i tre. Lydbildet er sikkert heller ikke det verste.

    Det var Hersey og Cornwall som har vært fristende, men det tok en annen vending natt til i går.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn