På Dommedag blir det trangt om plassen. Regner med de døde opp gjennom årstusene gjerne også vil være med 8)dag1234 skrev:Å, bra! Jeg trodde lenge Camping hadde rett og at jeg var den eneste Vår Herre hadde spart. Det ville jo bare gjort seg!
Skyldes vel Oslo HifiCenter, som fortsatt har kuppa påloggingssidenemotikon skrev:Er det flere enn meg som opplever at HFS er av og på i ett sett i kveld - og når jeg er på går det saaaakte?
Og dette lider vi for enda?lars_erik skrev:Skyldes vel Oslo HifiCenter, som fortsatt har kuppa påloggingssidenemotikon skrev:Er det flere enn meg som opplever at HFS er av og på i ett sett i kveld - og når jeg er på går det saaaakte?![]()
Huff, ja, er det rart det blir krig i verdenlars_erik skrev:Skyldes vel Oslo HifiCenter, som fortsatt har kuppa påloggingssidenemotikon skrev:Er det flere enn meg som opplever at HFS er av og på i ett sett i kveld - og når jeg er på går det saaaakte?![]()
Nei ;DHoJ skrev:Huff, ja, er det rart det blir krig i verdenlars_erik skrev:Skyldes vel Oslo HifiCenter, som fortsatt har kuppa påloggingssidenemotikon skrev:Er det flere enn meg som opplever at HFS er av og på i ett sett i kveld - og når jeg er på går det saaaakte?![]()
Ulf-B skrev:Vel, vel - hvis ingen har kommet inn, har ingen gått glipp av noe.....
Er du sikker? :-\Ulf-B skrev:Vel, vel - hvis ingen har kommet inn, har ingen gått glipp av noe.....
Ja i kveld har det vært veldig frustrerende, har enda ikke lest alt jeg kunne tenkt meg, men nå gidd jeg ikke mer. :-\ God natt.lars_erik skrev:Nå er det så ille, at gresset gror raskere i januar enn hva tempoet er på sentralen :-\
Hvis jeg ikke tar helt feil var det en Onsdag og det skulle vært 4 egg og ikke Grønne sokker som naboen gikk med på Langfredag .Brasse skrev:Optimaliser VNCen med 48 bits og sett den til opplasting gjennom port 36524.
Kan det ha m. moderering å gjøre?Here we go again; Sirupsentralen. Hva er dette, egentlig? Opplever aldri slikt på andre forum.
Hva mener du ?Kan det ha m. moderering å gjøre?Here we go again; Sirupsentralen. Hva er dette, egentlig? Opplever aldri slikt på andre forum.
underlig,
mvh