De har bestandig vært kule.Fortsetter med hele Yello som har noen gode bidrag til hevelse av livsnytelsen på denne...
Vis vedlegget 539213
mvh
De har bestandig vært kule.Fortsetter med hele Yello som har noen gode bidrag til hevelse av livsnytelsen på denne...
Vis vedlegget 539213
mvh
Jo de har hengt med meg siden begynnelsen på 80 tallet og leverer fortsatt!Fortsetter med hele Yello som har noen gode bidrag til hevelse av livsnytelsen på denne...
Vis vedlegget 539213
mvh
De har bestandig vært kule.
Vinyleksemplaret mitt har gjennomgående knittring på hele B-sida. Det ødelegger helhetsinntrykket dessverre
Aj! ikke kul, kanskje en grunn til att jeg valgte den på cd, slipper iaf knitringenVinyleksemplaret mitt har gjennomgående knittring på hele B-sida. Det ødelegger helhetsinntrykket dessverre ??????.
Driver å ripper plater med dem nå. Fortsatt vitale.Jo de har hengt med meg siden begynnelsen på 80 tallet og leverer fortsatt!Fortsetter med hele Yello som har noen gode bidrag til hevelse av livsnytelsen på denne...
Vis vedlegget 539213
mvh
mvh
Der går jeg motsatt, kjøper opp igjen de jeg spiller mest...på vinylDriver å ripper plater med dem nå. Fortsatt vitale.Jo de har hengt med meg siden begynnelsen på 80 tallet og leverer fortsatt!Fortsetter med hele Yello som har noen gode bidrag til hevelse av livsnytelsen på denne...
Vis vedlegget 539213
mvh
mvh
Hehe, det kommer, det kommer..!Der går jeg motsatt, kjøper opp igjen de jeg spiller mest...på vinylDriver å ripper plater med dem nå. Fortsatt vitale.Jo de har hengt med meg siden begynnelsen på 80 tallet og leverer fortsatt!
mvh
mvh
Hehe...ja takk begge deler, eller noe sånt...hadde kompis som jobber på polet i Oslo på besøk, det var etter hans tips denne kom i heimen, ett meget bra tips!...og som sagtFørst trodde jeg du var begynt med hyggelige vintips, men så viste det seg at det bare var for å peke nese til oss i gamlelandet![]()
Når den endelig kom, var det ett godt album, har vel det meste av JR og denne likte jeg bedre enn flere av hans andre sisteDet er et fint album, kjøpte det selv for en tid tilbake
mvh
De eneste gangene jeg angrer på mine valg av format er ved...flytting! Ellers server de meg klanderfritt, vinylen plasseres igjen i sine hyller imorgenGöteborg er vel bra..? Jeg hadde ikke dødd av å flyttet tilbake så lenge jeg hadde hatt en godt betalt jobb. Jeg har brukt nesten to uker på å få CD'ene over på en Bluesound, og CD'ene -ja de havner i esker i kjelleren.
Fram og tilbake er....dobbelt så langt...livet i provinsen er over og man lever den urbane hverdagen i Gøteborg atter en gang! Deler av livs ekstrakten på plass idag!...
Vis vedlegget 542249
mvh
...åh, ikke snakk om flytting. Det er nesten bare stress.
Nei, jeg blir der jeg er noen år til i alle fall....åh, ikke snakk om flytting. Det er nesten bare stress.
Jepp!!
mvh
Fram og tilbake er....dobbelt så langt...livet i provinsen er over og man lever den urbane hverdagen i Gøteborg atter en gang! Deler av livs ekstrakten på plass idag!...
Vis vedlegget 542249
mvh
Hvis jeg regner noenlunde rett så har du 2340 cd’er i hylla, ikke dårlig.![]()
Det omtales som det også, og mindre ble det også idag, bort med grendosan og inn med en 4 mtr Supra LoRad SPC, mer stilrent og slankt, imorgen dukker det forhåpentligvis opp noen gamle Target stativer som kler ”racket” bedre...det er det befriende med å flytte, jeg slengte mye jeg hadde dratt rundt på over lengre tid, nu har det lille som er igjen en mer konkret oppgave og betyr noe utover det vanlige, både en fysisk & mental ryddesjau....kan man nesten siDet der er vel det som kalles minimalisme?
Hah! Alt den Auraen trenger er jo en pidestall! At jeg ikke kom på det sjøl *facepalm* (tryneklask? )Keep it simple!!
Vis vedlegget 542686
hehe, just precis! Ikke minst var det veldig spennende å koble opp ”hybel anlegget” i min egen leilighet inne i Gøteborg igjen, der akustikken og år med Wilson Benesch & Audionet har forlystet mine ører, men du verden! den lille saken kjøpt brukt (6000,-) og mine ennå rimeligere Monitor Audio Bronse BX2 (1500,-) faktisk varter opp med en lyd som ikke drar tankene og savnet tilbake til det større og langt mer kostbare oppsettet, noen ganger kan man virkelig lure på hva det er man driver med innen denne hobbyenHah! Alt den Auraen trenger er jo en pidestall! At jeg ikke kom på det sjøl *facepalm* (tryneklask? )Keep it simple!!
Vis vedlegget 542686
Jeg får selv en litt 80-90 talls følelse, det kan ha med de 30 år gamle Target stativene å gjøre, lenge siden jeg har sett så pinglete stativer, men trøsten er att det oppleves bedre i virkeligheten enn på bildetOppsettet ser kult ut på en rar måte![]()
Ser bra ut det der. Bortsett fra at jeg er litt hysterisk i forhold til klessnorer mellom terminalene.Litt nærmere ferdig for denne gangen, skal etterhvert male en plate el lign å dekke for så man ikke ser kablene som henger ned langs veggen, blir bra det her med Auraén mer plassert til venstre på bordet, en Rega platespiller til høyre og riaa´n i det lille hylla under, kan bli en bra løsning!!
Vis vedlegget 542870
mvh