U
utgatt25555
Gjest
Pokker for en innspilling, en av mine 5 öde öy skiver.....
mvh
mvh
|
Sylvian har alltid vært der, iaf siden midten av 80 tallet, jeg har samlet på meg endel av hans slipp, i forskjellige konstellasjoner og varianter, ikke alltid den meste spillte, men han finnes der og jeg återkommer alltid til hamSå fint å se at det er flere fans av Sylvian. Selv oppdaget jeg ham når jeg hørte «Bamboo Houses» spilt på et radioprogram en gang for lenge siden. De ca. 25 sekundene han synger på denne låten var nok til å få meg hektet. Ellers er jo også «Snow borne sorrow» med Nine Horses et flott album med Sylvian i front.![]()
Hadde ikke fått med meg det samlealbumet. Tenkte at detalbumet med den gamle Japan-helten skulle få spille inn helgen i morgen. Tidal har dessverre ikke samme oppfatning. Får tenke vinyl.
Fra hvor bestiller du...og der kom endelig boxen inkl 36 siders booklet som skal samle de fem Richard Barbieri epéne man har samlet på seg i serien Variants, signert for anledningen, bestilt idag!
![]()
![]()
mvh
Takk for tips
Takk for tipshar den på kjøps listen. Ser den er meget rimelig på plate kompaniet på vinyl
mvh[/QUOTE
Vet jo ikke om det er noe å takke forhar ikke hørt den enda, for meg er JR en jeg kjøper uansett, har deåt meste av ham og var på konsert i Gbg for en tid tilbake og ble absolutt ikke skuffet..
mvh
Ble bestilt i dag på kompaniet til en utrolig lav prisVet jo ikke om det er noe å takke forTakk for tipshar den på kjøps listen. Ser den er meget rimelig på plate kompaniet på vinyl
mvhhar ikke hørt den enda, for meg er JR en jeg kjøper uansett, har det var påmeste av ham og varp konsert i Gbg for en tid tilbake og ble ikke skuffet..
mvh
Takk! Kvalitet vs kvantitet du vet, den evige karusellenTil å ha så fysisk lite anlegg for tiden er dine tips store... Takk.. God påske!
Kvalitet på de riktige stedene.Til å ha så fysisk lite anlegg for tiden er dine tips store... Takk.. God påske!
Tror ingen skal påberope seg noen fasit her... Ihvertfall ikke ifht andre og deres prioriteringer..Kvalitet på de riktige stedene.Til å ha så fysisk lite anlegg for tiden er dine tips store... Takk.. God påske!
Mtp at fasit er relativ...Tror ingen skal påberope seg noen fasit her... Ihvertfall ikke ifht andre og deres prioriteringer..Kvalitet på de riktige stedene.Til å ha så fysisk lite anlegg for tiden er dine tips store... Takk.. God påske!
Helt enig, divergensen oppstår når en tar egne valg basert på hva man tror andre forventer av en, og håper på cred for det!!Tror ingen skal påberope seg noen fasit her... Ihvertfall ikke ifht andre og deres prioriteringer..Kvalitet på de riktige stedene.Til å ha så fysisk lite anlegg for tiden er dine tips store... Takk.. God påske!
Som jeg skulle sagt det selvKanskje ett noe oversett album av trioen, men ikke desto mindre ett alldeles eminent album i all sin melankoli, bestilt hjem som det siste MC albumet på vinyl i samlingen, sparer opp til gullkornene den dagen det skal snurres vinyl igjen
Midnight Choir ”Unsung Heroine”
Vis vedlegget 538352
mvh
Den er den beste, imo! denne er annerledes og den beste på lenge fra Kurt & CoTakker
Snurret Is a Woman her i stad, skal sjekke ut denne 8)
Landet idag, nå mangler jeg bare snurre, er på G med det også...etterhvertSom jeg skulle sagt det selvKanskje ett noe oversett album av trioen, men ikke desto mindre ett alldeles eminent album i all sin melankoli, bestilt hjem som det siste MC albumet på vinyl i samlingen, sparer opp til gullkornene den dagen det skal snurres vinyl igjen
Vis vedlegget 538352
mvhHar alle på vinyl, så det blir snart en helkveld med MC i Drotningsvik
![]()
Det tar seg sakte men sikkert opp på VestkystenLandet idag, nå mangler jeg bare snurre, er på G det også etterhvertSom jeg skulle sagt det selvKanskje ett noe oversett album av trioen, men ikke desto mindre ett alldeles eminent album i all sin melankoli, bestilt hjem som det siste MC albumet på vinyl i samlingen, sparer opp til gullkornene den dagen det skal snurres vinyl igjen
Vis vedlegget 538352
![]()
....
mvh
Det skjer mye på vestkysten skal jeg si degDet tar seg sakte men sikkert opp på VestkystenLandet idag, nå mangler jeg bare snurre, er på G det også etterhvertSom jeg skulle sagt det selvKanskje ett noe oversett album av trioen, men ikke desto mindre ett alldeles eminent album i all sin melankoli, bestilt hjem som det siste MC albumet på vinyl i samlingen, sparer opp til gullkornene den dagen det skal snurres vinyl igjen
Vis vedlegget 538352
![]()
....
mvh![]()
Der er vi rørende enigDet skjer mye på vestkysten skal jeg si degDet tar seg sakte men sikkert opp på VestkystenLandet idag, nå mangler jeg bare snurre, er på G det også etterhvert....
mvh![]()
mvh