TakkerGratulerer! Dette blir spennende å følge med på![]()
Ikke la deg lure helt av bildet, linsen leker litt med sinnet, de virker større her jeg sitter relativt dypt i sofaen, blir en liten rokerering av stolene ved siden av sofaen etterhvertHadde trodd de skule ruve mer, men det der ble rett så harmonisk. Lekkert! Forhåpentligvis er førsteinntrykket supert, så innspilling og justering bare blir kos![]()
Takker RSkål og gratulerer med nydelige høyttalere @musicus![]()
Store høyttalere er en god vane, små høyttalere kategoriseres som en uvaneIkke la deg lure helt av bildet, linden leker litt med sinnet, de virker større her jeg sitter relativt dypt i sofaen, blir en liten rokerering av stolene ved siden av sofaen etter hvert
Kjenner ikke de er for store, det er en vanesak mot de små jeg hadde før...
Der var du god gitt!Store høyttalere er en god vane, små høyttalere kategoriseres som en uvane![]()
Takker R!Lekkert, og jeg vet KTema kan låte bra.
Med dette nye racket som du har bestilt, blir det skikkelig flott.
Gratulerer så mye!
Takker motorenGratulerer så myesuper flotte
mvh
Takker SoundHelt nydelig - gratulerer !
Faen dere som bor i Sverige kan spandere på dere. Billig bensin, børst og brød gir åpenbart avkastning for medelsvenson...Dette er dagen for en liten en av denne
Vis vedlegget 1188085
...og så har den møysommelige prosessen med finjustering begynt, det bruker ta tid å finne det optimale....
Vis vedlegget 1188086
![]()
Det er nok, finishen er Piano High Gloss Black, mye lysspill i den arch formen...Nydelege. Forma ser litt mindre særprega ut enn andre bilete eg har sett, men det er kanskje lys + pianolakk?
Takker så meget!!Faen dere som bor i Sverige kan spandere på dere. Billig bensin, børst og brød gir åpenbart avkastning for medelsvenson...
Grattis!!!![]()
Kona er ikke like overbevist som meg, hun synes de var store, hun savner Accordoene
Du får bare vise fram alle gratulasjonene fra oss som skjønner oss littegrann på dette.Kona er ikke like overbevist som meg, hun synes de var store, hun savner Accordoene![]()
Takker så meget, og ja de gjør segGratulerer! Disse kledde stua bedre![]()
![]()
Takker takker! Det er mer i de her som produserer herlighet enn hva jeg er vant med, men adaptebel som jeg er kan jeg venne megGratulerer så innmari musicus
Dette ble jo råflott og som de fleste kvinner….. litt moderate fra enkelte vinkler men fyller godt på bakover
Dette blir nok superbra
gismo
Takker så meget!Gratulere med nye Høytalere!!
De ser kjempefine ut!
Godt tips, skal bruke det ved anledninggDu får bare vise fram alle gratulasjonene fra oss som skjønner oss littegrann på dette.
Da må man forstå at det er litt jevt å ha i stua!![]()