musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    76.366
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Lite, men godt! Kvalitet framfor kvantitet, imo! Det kommer gjøre seg med ett litt kraftigere B by Basscontinou rack etter hvert! :sneaky:

Vis vedlegget 1176927

Trevlig helg på dere som titter innom, jeg tar med meg arvingen å hilser på impulse i dag...
    Smakfullt rom. Lunt og trivelig.
    Anlegget vil helt sikkert komme enda bedre til sin rett med Accuphase-komponentene på noe som er solid skreddersøm. Tror neppe det vil låte dårligere heller. Blir kult å se når du etterhvert får det på plass.🙂

musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    2.236
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    1
    Smakfullt rom. Lunt og trivelig.
    Anlegget vil helt sikkert komme enda bedre til sin rett med Accuphase-komponentene på noe som er solid skreddersøm. Tror neppe det vil låte dårligere heller. Blir kult å se når du etterhvert får det på plass.🙂
    Takker, jo det kommer bli bra, bestilte meg 4 hyller, det er planlagt en riaa test senere i vår som jeg tror meg vite utfallet av :LOL:
    6 ukers ventetid men det er det verdt!

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    8.139
    Sted
    Market Snodsbury
    ^ Har ikkje den heilt store sansen for rack, men ut frå bileta har du drege det i ei skulpturell retning som unekteleg er fin; ei retning som kanskje ikkje skrik 80-tals post-punk, men iallfall gjer det mogleg.

Kanskje er det Accuphase som gjer det mogleg.

Gratulerer.

musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    2.236
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    1
    ^ Har ikkje den heilt store sansen for rack, men ut frå bileta har du drege det i ei skulpturell retning som unekteleg er fin; ei retning som kanskje ikkje skrik 80-tals post-punk, men iallfall gjer det mogleg.

Kanskje er det Accuphase som gjer det mogleg.

Gratulerer.
    Takker Tweed! Liker vel rack av mer praktiske enn estetiske grunner, og når man leste på seg litt om denne gjengen og deres tanker og gjennomføring så ble man fanget!
    Monumentalt ble det når det dukket opp en egen Accuphase utgave, så ja de gjør det mulig! Teknisk godt fundert rack kledd i Italiensk design, Ja takk! 😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn