Takker! er tilbøyelig å holde medKommer til å gjøre seg knallbra med Basscontinou rack!
Ja, noe annet ville være særdeles dumtTakker! er tilbøyelig å holde med![]()
Smakfullt rom. Lunt og trivelig.Lite, men godt! Kvalitet framfor kvantitet, imo! Det kommer gjøre seg med ett litt kraftigere B by Basscontinou rack etter hvert!
Vis vedlegget 1176927
Trevlig helg på dere som titter innom, jeg tar med meg arvingen å hilser på impulse i dag...
Takker, jo det kommer bli bra, bestilte meg 4 hyller, det er planlagt en riaa test senere i vår som jeg tror meg vite utfallet avSmakfullt rom. Lunt og trivelig.
Anlegget vil helt sikkert komme enda bedre til sin rett med Accuphase-komponentene på noe som er solid skreddersøm. Tror neppe det vil låte dårligere heller. Blir kult å se når du etterhvert får det på plass.![]()
Takker Tweed! Liker vel rack av mer praktiske enn estetiske grunner, og når man leste på seg litt om denne gjengen og deres tanker og gjennomføring så ble man fanget!^ Har ikkje den heilt store sansen for rack, men ut frå bileta har du drege det i ei skulpturell retning som unekteleg er fin; ei retning som kanskje ikkje skrik 80-tals post-punk, men iallfall gjer det mogleg.
Kanskje er det Accuphase som gjer det mogleg.
Gratulerer.