Jepp, og Bassocontinuo Accuphase Edition racket er heller ikke altfor langt unna heller, svart Ebony og Accu varmen dette blir dobbelt vakkertBlir bra det med Accuphase design messig.![]()
Gratulerer! Regner det blir mye innetid fremover, ja.Jepp, og Bassocontinuo Accuphase Edition racket er heller ikke altfor langt unna heller, svart Ebony og Accu varmen dette blir dobbelt vakkert![]()
Det må da bare bli bøstJepp, og Bassocontinuo Accuphase Edition racket er heller ikke altfor langt unna heller, svart Ebony og Accu varmen dette blir dobbelt vakkert![]()
Spiller på langveggen og nøyaktige mål har jeg ikke hodet her jeg er nå, men det var ett av ankepunktene før jeg tok beslutningen, men med litt gode råd og kommentarer fra folk som har vært innom, mener jeg meg innafor ifht mine krav og mål med spillingen og deres konstruksjon mht bl.a bassenWow, det må jeg si.
Der andre (fans av SF/FS) fjaser, så bare tråkker du til.
Hvor mange meter er det mellom ht, fra ht til veggene og fra ht lyttestolen nå? Blir de for store?
Grattis!
(Må bli en Brinkman neste nå!)
Jo det vil jeg absolutt mene, takker motorenGratulerer så myeDette må bli bra
mvh
Jepp!Det er bare vakkertTenker du gleder deg
Ha en fin dag
mvh
Det gjør det, fine musikk dager i venteJøje meg, det svinger på andre siden av grensen!![]()