Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Larsgan

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2012
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    God jul og godt nytt år folkens! Jeg lurer på om noen har erfaring med både mi 21 stereo og mi 21 monoblokker? Evt mi 17 stereo og mi 17 monoblokker? Hvordan opplever dere forskjellen?
    Jeg hadde Doxa 61 Signature og sammenlignet med MI 21 og opplevde at MI 21 ga større og mere detaljert lydbilde. Så da ble Doxa byttet ut med MI 21 stereo. Så kjøpte jeg MI 21 monoblokker og på nytt opplevde jeg mere av alt det gode. Dynamikk og detaljer er fantasisk og er det beste som jeg har hatt i hus hittil.

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    16.710
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Dønn tyst på mine nye Omega
    Litt off topic men du har spennende høyttaler som har mye potensiale. Her er mine med føtter fra Egeland:

IMG_9641.jpeg

Sånn ser dem ut i dag etter at jeg byttet ut det originale elementet som Louis bruker på flere av sine høyttalere. Hornet på toppen er et lite eksperiment jeg sysler med:

IMG_0502.jpeg

Sist redigert:

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.544
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Dønn tyst på mine nye Omega, forresten; både MI 23.5 og MI 10 er også dønn stille gjennom hodetelefoner, hvor så signalet går til HE-konverteren til Hifiman, så mine HE-1000 V2. Hodetelefonforsterkere av både rimeligere og dyrere sort når ikke dette til knærne, selvfølgelig.
    MI 10 har mye til felles med Thorhauge-blokkene (M70) jeg også har i hus, men Musical Innovation er nok mer tilgivende å matche med et bredere spekter høyttalere.

Venter spent på mine nye MI 10 Mono. Noen som har noe info om disse?

Enn så lenge gjør jeg som så mange andre i denne vennegruppa: Nyter musikken🎶

God helg, MI-venner
    De monoblokkene er de beste effekttrinnene fra Roar i mine ører.
    Har hatt noen «spesialversjoner» av disse, og i senere tid fått siste versjon av dem.
    Utganseffekten er da på 60W i kl A, som jeg tror holder for de fleste?
    Kl A Watt er ikke som andre watt.😉

Gratulerer, og lykke til!

Cali-Jonas

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2017
    Antall liker
    15
    Sted
    Svelvik
    Torget vurderinger
    1
    Litt off topic men du har spennende høyttaler som har mye potensiale. Her er mine med føtter fra Egeland:

Vis vedlegget 1172350

Sånn ser dem ut i dag etter at jeg byttet ut det originale elementet som Louis bruker på flere av sine høyttalere. Hornet på toppen er et lite eksperiment jeg sysler med:

Vis vedlegget 1172351
    Pent👌🏼 Lover svært godt her, enn så lenge

Cali-Jonas

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2017
    Antall liker
    15
    Sted
    Svelvik
    Torget vurderinger
    1
    De monoblokkene er de beste effekttrinnene fra Roar i mine ører.
    Har hatt noen «spesialversjoner» av disse, og i senere tid fått siste versjon av dem.
    Utganseffekten er da på 60W i kl A, som jeg tror holder for de fleste?
    Kl A Watt er ikke som andre watt.😉

Gratulerer, og lykke til!
    Mange takk:) Standarden virker å ha den mest tilpasningsdyktige lyden jeg har hatt i effekttrinn hittil.

God kveld videre

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn