Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Balansert hele veien eller ikke. Noen vil jo hevde sterkt at det gir aller best lyd. I alle fall i teorien, men det vil også fordoble prisen på komponentene i og med at ekte balansering krever en egne krets for hvert signal. Forskjellen i praksis blir kanskje ikke helt enorm, men er sikkert målbart for alt jeg vet.
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Balansert hele veien eller ikke. Noen vil jo hevde sterkt at det gir aller best lyd. I alle fall i teorien, men det vil også fordoble prisen på komponentene i og med at ekte balansering krever en egne krets for hvert signal. Forskjellen i praksis blir kanskje ikke helt enorm, men er sikkert målbart for alt jeg vet.
    Blir uansett spennende å prøve MI9'en :) Har ikke lyttet til musikk på altfor lenge pga. forsterker-problemene, så egentlig er det ett fett bare det blir musikk av det, for nå begynner jeg å bli desperat! :D
     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.719
    Antall liker
    11.202
    Torget vurderinger
    2
    Hei. Er ny her inne og har nettopp fått tilbakefall av hifi-sjuka etter flere års opphold og sjelefred, og pusler med et lite problem...
    Vurderer å gå til innkjøp av en pent brukt MI9, da min kjære, gamle og noe tweakede Sirius dmx 100 begynner å vise demens-tegn. (Etter 12-14 års tjeneste)
    Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med denne forsterkeren (MI9) på litt tungdrevne høyttalere, slik som Totem Acoustic Mani-2?
    Har et sett Martin Logan Electromotion som back-up også om ting skulle skjære seg fullstendig, men denne har samtidig en heftig dipp i impedansen i toppen iflg. de som kjenner konstruksjonen. Noen som har en magefølelse om forsterkeren vil fungere på disse høyttalerne, eller får jeg problemer med å drive dem?
    De har spilt tilfredstillende på Sirius-forsterkeren som er strøm-stabil og visstnok skal måle 136 w/ch i 8 ohm, men dette er en a/b-konstruksjon såvidt jeg vet.
    Pre-amp er en noe tweaket Electrocompaniet 4.5.
    M.v.h.
    Det vil overraske meg mye om du ikke skulle like Mi9. Virkelig solid, godt håndverk, lydmessig svært god allrounder, som med stor sannsynlighet greit kontrollerer både de gode Totem'ne, og Martin Logan Electromotion. Men det ville også overraske meg om EC 4.5 yter den full rettferdighet. Så ta med deg videre kunnskapen om at Mi9 tilhører en klasse som så å si aldri kan få god nok pre, den blomstrer med høyklasse forforsterkere (gjerne med rør). Dersom du har en god DAC med volumkontroll, ville jeg benyttet den direkte, i stedet for å ha EC 4.5 i kjeden, for øvrig, det kan også fungere overraskende bra.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Hei. Er ny her inne og har nettopp fått tilbakefall av hifi-sjuka etter flere års opphold og sjelefred, og pusler med et lite problem...
    Vurderer å gå til innkjøp av en pent brukt MI9, da min kjære, gamle og noe tweakede Sirius dmx 100 begynner å vise demens-tegn. (Etter 12-14 års tjeneste)
    Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med denne forsterkeren (MI9) på litt tungdrevne høyttalere, slik som Totem Acoustic Mani-2?
    Har et sett Martin Logan Electromotion som back-up også om ting skulle skjære seg fullstendig, men denne har samtidig en heftig dipp i impedansen i toppen iflg. de som kjenner konstruksjonen. Noen som har en magefølelse om forsterkeren vil fungere på disse høyttalerne, eller får jeg problemer med å drive dem?
    De har spilt tilfredstillende på Sirius-forsterkeren som er strøm-stabil og visstnok skal måle 136 w/ch i 8 ohm, men dette er en a/b-konstruksjon såvidt jeg vet.
    Pre-amp er en noe tweaket Electrocompaniet 4.5.
    M.v.h.
    Det vil overraske meg mye om du ikke skulle like Mi9. Virkelig solid, godt håndverk, lydmessig svært god allrounder, som med stor sannsynlighet greit kontrollerer både de gode Totem'ne, og Martin Logan Electromotion. Men det ville også overraske meg om EC 4.5 yter den full rettferdighet. Så ta med deg videre kunnskapen om at Mi9 tilhører en klasse som så å si aldri kan få god nok pre, den blomstrer med høyklasse forforsterkere (gjerne med rør). Dersom du har en god DAC med volumkontroll, ville jeg benyttet den direkte, i stedet for å ha EC 4.5 i kjeden, for øvrig, det kan også fungere overraskende bra.

    Mvh
    Håkon Rognlien
    Takk.
    Høres bedre og bedre ut mht. forsterkervalget :D
    Må nok ha et halvår med ny-forsterkeren for å la lyden synke inn litt og la kontoen få igjen pusten, og så etterhvert så smått begynne å tenke på rør i pre-ampen for jeg ser hvor vinden blåser :) Artig at Totemene får litt skryt her, da de har blitt stående i mange år her hos meg og neppe kommer ut av huset før jeg er dau og de gjør opp boet etter meg :D Ha en riktig god kveld videre :)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Snakket med Roar i dag. Bare tragedie. Ser ikke ut til han klarer å bli ferdig med MI 21 Kl. A forsterkeren til meg i løpet november..! :(

    Dette er jo helt forferdelig. Hvordan skal denne jula bli..?
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Jeg synes dette her er litt betenkelig. Menighetens medlemmer begynner å vise klare tegn til substansmisbruklignende adferd. :rolleyes:
    No shit, Sherlock. :D Har hatt et opphold her fra kabelbytte, bytte av strømkabler, tilspilling og generell innjustering av den nye god-klumpen fordi jeg måtte på jobben, og det er stort sett kun lyden jeg har tenkt på mens jeg var borte fra anlegget... :D
    God musikk/lytte-helg!
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Snakket med Roar i dag. Bare tragedie. Ser ikke ut til han klarer å bli ferdig med MI 21 Kl. A forsterkeren til meg i løpet november..! :(

    Dette er jo helt forferdelig. Hvordan skal denne jula bli..?
    Jeg føler med deg. ...:D Har du vurdert en sitt-sakte-aksjon i innkjørselen hans med sovepose og diger nistepakke for å få fortgang i prosessen? :D Lenke deg fast i hageporten, kanskje? :eek: Jeg er sikker på at han speeder opp prosessen om du uler/gråter høylytt under aksjonen. :D
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Fra spøk til Svolvær...
    Er det noen som har et tips om strøm-kabel til MI9 som ikke dreper dynamikk og ikke koster det samme som en meter Black Pearl fra Kimber?
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Snakket med Roar i dag. Bare tragedie. Ser ikke ut til han klarer å bli ferdig med MI 21 Kl. A forsterkeren til meg i løpet november..! :(

    Dette er jo helt forferdelig. Hvordan skal denne jula bli..?
    Jeg føler med deg. ...:D Har du vurdert en sitt-sakte-aksjon i innkjørselen hans med sovepose og diger nistepakke for å få fortgang i prosessen? :D Lenke deg fast i hageporten, kanskje? :eek: Jeg er sikker på at han speeder opp prosessen om du uler/gråter høylytt under aksjonen. :D
    Jeg tenker at jeg kanskje må ta en telefon igjen og mase "bare litt" på Roar. Han er jo menneske han også, han av alle må jo forstå at MI 21 er livsnødvendig!
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes dette her er litt betenkelig. Menighetens medlemmer begynner å vise klare tegn til substansmisbruklignende adferd. :rolleyes:
    Det er faktisk helt grusomt, jeg tenker på MI 21 hele tiden, hvordan skal jeg klare meg uten den varme, klare Kl. A lyden som er som har så mye muskler. Det blir nesten som å ha avtalt date med Frk. Brækhus på ulveskinnet foran peisen, kanskje med et glas vin eller to -og så kommer hun ikke!
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Snakket med Roar i dag. Bare tragedie. Ser ikke ut til han klarer å bli ferdig med MI 21 Kl. A forsterkeren til meg i løpet november..! :(

    Dette er jo helt forferdelig. Hvordan skal denne jula bli..?
    Jeg føler med deg. ...:D Har du vurdert en sitt-sakte-aksjon i innkjørselen hans med sovepose og diger nistepakke for å få fortgang i prosessen? :D Lenke deg fast i hageporten, kanskje? :eek: Jeg er sikker på at han speeder opp prosessen om du uler/gråter høylytt under aksjonen. :D
    Jeg tenker at jeg kanskje må ta en telefon igjen og mase "bare litt" på Roar. Han er jo menneske han også, han av alle må jo forstå at MI 21 er livsnødvendig!
    Han har nok full forståelse for problemet, og jobber nok enda fortere om han får den telefonen fra deg...igjen...(?) for å minne ham på at dette faktisk er VELDIG VELDIG viktig. :D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes dette her er litt betenkelig. Menighetens medlemmer begynner å vise klare tegn til substansmisbruklignende adferd. :rolleyes:
    Det er faktisk helt grusomt, jeg tenker på MI 21 hele tiden, hvordan skal jeg klare meg uten den varme, klare Kl. A lyden som er som har så mye muskler. Det blir nesten som å ha avtalt date med Frk. Brækhus på ulveskinnet foran peisen, kanskje med et glas vin eller to -og så kommer hun ikke!
    Du får vel få en form for medfølelse. Kjenner den følelsen fra det året jeg var tvunget til å bruke transistor. Men ta det rolig, det er slikt det finnes ordentlig valium for. :rolleyes:
     

    Påsan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2013
    Innlegg
    265
    Antall liker
    311
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    21
    Kan vel lufte interessen her med det samme; om noen er interessert så står det et par balanserte mi17 monoblokker hos Roar som er mine. Han gidder ikke svare meg på tlf, så de selges høystbydende over 15000. De må naturlig nok hentes hos RM. Ta kontakt på pm ved interesse.
    Mvh Petter
     

    kgyran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.03.2005
    Innlegg
    264
    Antall liker
    240
    Sted
    Røra
    Torget vurderinger
    4
    Hei

    Er det noen som vet om Roar har det veldig travelt om dagen? Jeg har en Mosfet som skurrer på den ene kanalen. Skulle gjerne fått den fikset.

    Ha en fin lørdagskveld

    Mvh

    Kenneth
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes dette her er litt betenkelig. Menighetens medlemmer begynner å vise klare tegn til substansmisbruklignende adferd. :rolleyes:
    Det er faktisk helt grusomt, jeg tenker på MI 21 hele tiden, hvordan skal jeg klare meg uten den varme, klare Kl. A lyden som er som har så mye muskler. Det blir nesten som å ha avtalt date med Frk. Brækhus på ulveskinnet foran peisen, kanskje med et glas vin eller to -og så kommer hun ikke!
    Du får vel få en form for medfølelse. Kjenner den følelsen fra det året jeg var tvunget til å bruke transistor. Men ta det rolig, det er slikt det finnes ordentlig valium for. :rolleyes:
    Har funnet trøst i flaska.

    IMG_20161105_155554_edited.jpg


    Roar, hvorfor gjør du dette mot meg..? Alt jeg ønsker meg til jul er MI 21.
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Jeg synes dette her er litt betenkelig. Menighetens medlemmer begynner å vise klare tegn til substansmisbruklignende adferd. :rolleyes:
    Det er faktisk helt grusomt, jeg tenker på MI 21 hele tiden, hvordan skal jeg klare meg uten den varme, klare Kl. A lyden som er som har så mye muskler. Det blir nesten som å ha avtalt date med Frk. Brækhus på ulveskinnet foran peisen, kanskje med et glas vin eller to -og så kommer hun ikke!
    Du får vel få en form for medfølelse. Kjenner den følelsen fra det året jeg var tvunget til å bruke transistor. Men ta det rolig, det er slikt det finnes ordentlig valium for. :rolleyes:
    Har funnet trøst i flaska.

    Vis vedlegget 408753

    Roar, hvorfor gjør du dette mot meg..? Alt jeg ønsker meg til jul er MI 21.
    :D Trivelig vente-medisin det derre :D Hvordan smakte "Myrkr"? Så litt spennende ut, da det er mørkt og kanskje litt fyldig (?) :)
     

    arild

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Innlegg
    914
    Antall liker
    532
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Hei!

    Eg snakka med Roar for eit par veker sidan. Dessverre er han av kjøtt og blod som dei fleste andre av oss.

    Han og Armand er kreative, og fungerer godt saman. Og har spanande ting på gang!
    Men dei har fått eit lite skot for baugen med noko viktig teknisk utstyr som svikta, og som kostar utruleg mykje kroner å reparere.
    Og produksjonslinja for effektforsterkere - spesielt oss som ventar på "balanserte" MI 17,
    der mange print treng finjusterast i forhold til kvarandre,lid under dette.
    Trur ikkje dette gjeld for dei som oppgraderer sine balanserte MI 17 med kraftigare straumforsyningar...

    Og så har ein årstida. Det kalde tunge haustmørkret er ikkje alltid like inspirerande eller helsebringande for alle.
    Men ikkje noko ein tur sørover, med sol og varme sikkert kan bøte på.

    Så Roar virka være positiv. Og med ære og yrkesstoltheit i behold!
    Og ting går framover, om enn ikkje så fort som nokon og einkvar av oss skulle kunne ønskje.

    Mvh Arild:)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.952
    Antall liker
    8.255
    Torget vurderinger
    1
    Du får vel få en form for medfølelse. Kjenner den følelsen fra det året jeg var tvunget til å bruke transistor. Men ta det rolig, det er slikt det finnes ordentlig valium for. :rolleyes:
    Har funnet trøst i flaska.

    Vis vedlegget 408753

    Roar, hvorfor gjør du dette mot meg..? Alt jeg ønsker meg til jul er MI 21.
    :D Trivelig vente-medisin det derre :D Hvordan smakte "Myrkr"? Så litt spennende ut, da det er mørkt og kanskje litt fyldig (?) :)
    Har bare drukket "Vikingr" og den var god, umiskjennelig pale ale. Sparer de andre flaskene litt.
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Vil bare melde fra om at Musical Fidelity sin gamle Nu-vista pre-amp spiller helt greit med MI9. Ikke særlig gjennomsiktig, ikke verdens mest artikulerte bass, ikke verdens høyeste nivå av mikrodetaljer eller mikrodynamikk og ikke verdens best utmeislede opptaksrom, men du verden som den spiller musikk :) Kos hele veien :)
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.803
    Antall liker
    3.188
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Vil bare melde fra om at Musical Fidelity sin gamle Nu-vista pre-amp spiller helt greit med MI9. Ikke særlig gjennomsiktig, ikke verdens mest artikulerte bass, ikke verdens høyeste nivå av mikrodetaljer eller mikrodynamikk og ikke verdens best utmeislede opptaksrom, men du verden som den spiller musikk :) Kos hele veien :)
    Høres ikke akkurat ut som "match made in Heaven"😀
     

    sonicfrontiers

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    827
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    3
    Sitat fra Rasel Vil bare melde fra om at Musical Fidelity sin gamle Nu-vista pre-amp spiller helt greit med MI9. Ikke særlig gjennomsiktig, ikke verdens mest artikulerte bass, ikke verdens høyeste nivå av mikrodetaljer eller mikrodynamikk og ikke verdens best utmeislede opptaksrom, men du verden som den spiller musikk :) Kos hele veien :)
    Høres ikke akkurat ut som "match made in Heaven"??????
    Må vel være "match made in Heaven" når det er Kos hele veien 8)

    Sonicfrontiers
     

    Rasel

    Medlem
    Ble medlem
    30.10.2016
    Innlegg
    23
    Antall liker
    27
    Den gjør noe med musikken som jeg ikke klarer å definere, og som jeg ikke har hørt på lange tider.
    Den gir meg lyst til å spille mer.
    Og dêt er en himmelsk kombinasjon for meg, iallefall ;)
    Og den tillater meg å skite i å finlytte etter alle de små-parametrene som har blitt så viktige for meg for å kvalitets-stemple anlegget og finne fram til mulige forbedringer.
    Den står godt plantet i racket og skal få stå der til hifi-demonen og bytte-djevelen løfter på sine stygge hoder igjen, og jeg håper det blir riktig lenge :D
    Imens jeg venter på dêt, skal jeg jaggu sette på en plate og sprette en øl til, gitt :D

    (hmmmm... kanskje jeg kunne prøvd å bytte strømkabler for å få litt mer detaljering og dynamikk? Eller sette på det filteret som en kompis skrøt av... Lurer på hvordan en ny cd-spiller hadde blitt nå...)
     
    Sist redigert:

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.199
    Antall liker
    2.449
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Lite aktivitet her for tida! Sitter folket inne og sturer og koser seg med musikk i høstmørket?
    Høsten er for egen del høysesong for hifi, da har man liksom lov til å sitte inne.

    Har brukt tiden på å tweake de nusselige H6 klonene mine enda et par hakk, og laget høyttalerkabler og signalkabler. Nå er det faktisk bare kablene til subbene som ikke er hjemmespikka.:cool:

    Yamahaen min funker den, men savnet etter gromgutten begynner å bli stort...

    Krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses for at RM og Armand snart klarer å løse mysteriet så jeg kan få noen kl A watt til å varme opp furtebua igjen....
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.791
    Antall liker
    11.291
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Lite aktivitet her for tida! Sitter folket inne og sturer og koser seg med musikk i høstmørket?
    Høsten er for egen del høysesong for hifi, da har man liksom lov til å sitte inne.

    Har brukt tiden på å tweake de nusselige H6 klonene mine enda et par hakk, og laget høyttalerkabler og signalkabler. Nå er det faktisk bare kablene til subbene som ikke er hjemmespikka.:cool:

    Yamahaen min funker den, men savnet etter gromgutten begynner å bli stort...

    Krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses for at RM og Armand snart klarer å løse mysteriet så jeg kan få noen kl A watt til å varme opp furtebua igjen....
    Fryser du?
    Husk at varmepumpen som vanligvis kjøler ned amper, må settes om til å gi varme når MI ampene er på ferie! :)
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.199
    Antall liker
    2.449
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    He he, det gjør jeg også!
    Bjørnh har vel M10.1 SE og jeg har MI22, så jeg ser ikke helt hvor MI21 passer inn? :cool:
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.791
    Antall liker
    11.291
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Den hadde helt sikkert passet inn/fått plass hjemme hos meg om dere ikke finner det ut! :cool:
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo godtfolk.

    Hadde en artig prat med Guru Malmin for kort tid siden og under samtalen kom det frem en opplysning som er direkte gledelig for oss alle: Guru Malmin er tilbake i sitt kjente og kjære verksted i Øvre Eiker kommune! Og fokuset fremover vil være som i gode gamle dager - utvikling og produksjon av norske kvalitetsprodukter i Norge :)

    Det er lykke på en torsdag det!

    Mvh.
    Maxtor
     
    Sist redigert:

    henjaer

    Banned
    Ble medlem
    09.05.2012
    Innlegg
    224
    Antall liker
    61
    Torget vurderinger
    7
    Hallo godtfolk.

    Hadde en artig prat med Guru Malmin for kort tid siden og under samtalen kom det frem en opplysning som er direkte gledelig for oss alle: Guru Malmin er tilbake i sitt kjente og kjære verksted i Øvre Eiker kommune! Og fokuset fremover vil være som i gode gamle dager - utvikling og produksjon av norske kvalitetsprodukter i Norge :)

    Det er lykke på en torsdag det!

    Mvh.
    Maxtor

    Det hjelper ikke meg og mange andre i det hele tatt,men det er bra dere er fornøyde
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Hei Maxtor! Er det slutt på samarbeidet med svensken og utviklingen av produkter der?

    Mvh. Morten
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Dette har jeg bare sittet og ventet på. Isolert sett er dette veldig bra. Jeg hadde aldri tro på leflingen med svenskene, og ga klar beskjed til Roar om det.

    Hva skjer med MI i Sverige nå? Skal Ardstål sitte og skumme fløten og nyte godt av alt som til nå er gjort der nede, eller er det kroken på døra med tap for ham, eller......? RM har sagt at han har alle rettigheter til varemerket, men det blir jo nesten alltid krangel rundt rettigheter når et samarbeid opphører. Billig svensk MI å få fremover??
     

    henjaer

    Banned
    Ble medlem
    09.05.2012
    Innlegg
    224
    Antall liker
    61
    Torget vurderinger
    7
    Dette har jeg bare sittet og ventet på. Isolert sett er dette veldig bra. Jeg hadde aldri tro på leflingen med svenskene, og ga klar beskjed til Roar om det.

    Hva skjer med MI i Sverige nå? Skal Ardstål sitte og skumme fløten og nyte godt av alt som til nå er gjort der nede, eller er det kroken på døra med tap for ham, eller......? RM har sagt at han har alle rettigheter til varemerket, men det blir jo nesten alltid krangel rundt rettigheter når et samarbeid opphører. Billig svensk MI å få fremover??
    Va så la dem få det;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn