T
TT.
Gjest
God morgen motoren!
God morgen jaGod morgen motoren!
Tviler på det TTGod bedring mr! Kanskje litt frisk luft og en spasertur kan hjelpe?![]()
Ikke rart den veier 108kg. Gubben til høyre sitter jo fast med hue i boksen!Ikke noe vanlig kjeller lokaler hos Gryphonimponerende
mvh
Ha ha. Og @HasseBasse har løsbart!Ska sei du er på farten i dag TTsitter her og humrer i skjegget som jeg ikke har
mvh
Det har du nok helt rett i TT
Men ute sprit er ikke gale det hellerKan tenke meg at en utepils smaker godt nå. Med det liker jo ikke du. Kos deg uansett![]()
Varmt her også, så det blir pub’ i Hvitsten i kveldEn virkelig sommerdag men grusomt varmt.
Litt DS før en går en tur på byen for litt sommer kosFortsatt god sommer folkens
mvh
Begynner å komme seg nå men det ble bratt i gårGod dag @motoren. Hvordan er formen?
Denne må du høre. Det er innspilt litt lavt, så sku gjerne opp volumet
![]()
På tide å skru av panelovnene?
Herlige 34 grader her i Sverige
Du må slå av effektforsterkerne dine og skaffe deg et kinesisk laveffekts målemonster til sommerbruk Frank
Da velger jeg heller varmenDu må slå av effektforsterkerne dine og skaffe deg et kinesisk laveffekts målemonster til sommerbruk Frank
![]()
Topping LA90 balansert forsterker
Fullbalansert referanse forsterker. Klasse A/B (ikke klasse D) 2 x 50 watt i 8 ohm, 2 x 90 watt i 4 ohm. 1 x 180 watt i mono 8ohm. Test av AudioScienceReview 🙂www.hifisentralen.com
Hehe, fullt forståeligDa velger jeg heller varmen![]()
mvh
26.000 us dollar blir det sagt. Litt stivt kanskje...Den var utrolig tøff. Skulle visst hva den der saken koster.
Ja det er ikke tull engang
Nei nå er det nok denne ukenInkke noe mer Jeltzin i helgen altså? Gikk begge med?![]()