Skye Edwards fra Morcheeba på vinyl 
mvh
mvh
|
Helt enig Tore, kjempe flott tolkningJøss, motoren - synes hun var bedre enn "originalen"!En flott sang, forresten! Han var slett ikke verst, Leonard Cohen heller!
Tore
Dette var fint! Takk for tipsSkye Edwards fra Morcheeba på vinyl
mvh
Ha liker ikke øl @HasseBasse !!!!Nå har du akkurat funnet roen på sofaen, og så truer du med en "våt uke"??![]()
Gjør som @TT. da, ta´ en Tuborg.... Det ta´r som regel det verste.
Ha´ en fin dag .
Jeg liker det TT men kroppen vil ikke ha det dessverre, kommer bare rett opp igjen
Now you frikin' know !How da fxxx should I know??![]()
![]()
"Og hviss jeg kommer til himmelenJeg liker det TT men kroppen vil ikke ha det dessverre, kommer bare rett opp igjen
mvh
Jeg holder meg til dette stort sett HasseHow da fxxx should I know??![]()
![]()
Jeg gjør så godt en kan ToreJameson er et godt valg imo, motoren!"Gled deg mens du kan", sa alltid min farfar! Han koste seg i 90 år!
Tore
Stemmer det TTMulig jeg tar helt feil, men den RIAAn, er det en Musical Fidelity? Den ligner på en DAC jeg hadde for en stund siden. Knappene ligner veldig
Har hatt en Musical Fidelity RIAA selv. Var fantastisk bra, og når jeg solgte den fikk jeg så og si samme pris som jeg betalte nyStemmer det TTveldig godt fornøyd med den
mvh
Så braHar hatt en Musical Fidelity RIAA selv. Var fantastisk bra, og når jeg solgte den fikk jeg så og si samme pris som jeg betalte ny
Skulle egentlig bare ha beholdt den…![]()
Jeg hadde en M1. Minste i serien, men var utrolig bra. Husker jeg testet den mot en mye dyrere Rega. Butikken hadde akkurat fått MFen inn, og han som jobbet der fikk hakeslepp da vi hørte hvor god den var med min forsterker og høyttalere sammenliknet med Rega. Savner denSå brahvilken var det du hadde?
mvh
Ja det kan jeg godt troJeg hadde en M1. Minste i serien, men var utrolig bra. Husker jeg testet den mot en mye dyrere Rega. Butikken hadde akkurat fått MFen inn, og han som jobbet der fikk hakeslepp da vi hørte hvor god den var med min forsterker og høyttalere sammenliknet med Rega. Savner den![]()
De er veldig bra og ser ut til å holde kvaliteten i lang tid.Ja det kan jeg godt troHusker jeg kikket selv på den for mange år siden
Tror nok MF har generelt gode produkter
mvh
Det kan vi gjøre en dag TrondSi ifra om du vil prate litt om Topping produkterHar mye god erfaring derfra! Bra saker til en billig penge.
Takker ToreSå enig med deg, motoren!Lyd og bilde fungerer greit og du trives inne på kontoret! Hva er bedre enn det?
Selvfølgelig kan man ønske å oppgradere litt, skifte ut komponenter etc, men det haster ikke! Kjenner meg igjen, omenn med mer beskjedent utstyr enn du har!
Tore
Hehe ja det gjorde jeg også nåNå fikk jeg meg en god latter, motoren!Kona mi heter også Unni - kanskje jeg skulle la henne "få en runde", før vi fortsetter dagens gjøremål?
Tore
Ja det er mye verre TTVerre enn Davy Wathne detta!![]()
Uff ja HCBegynn med cellegift, cola smaker ingenting. Savner smak. Men da sparer en de pengene, nå..
![]()