Ja tror detKan du oversette til norsk?
Det var någe potl!
mvh
Ja tror detKan du oversette til norsk?
Det var någe potl!
Jeg har et par gode kabler igjen, den ene er på 2,4m rca og en digital coax kabel som er 1mJeg må begynne forsiktig, motoren!Hva slags kabler er det du kan tenke deg å selge? Jeg sitter nå med et gammelt "forsterkerpar", og trenger diverse kabler; til cd, høyttalere og kassettspiller! Alt jeg har sålangt er "skolisser", kunne tenkt meg noe litt bedre!
Tore
Ha en fin helg ja og kos deg på hyttaKveld Mr. F
Lenge siden jeg var innom nå ser jeg. Har hatt en liten sabbat fra Sentralen i perioden uten HT.
Nå surfes det på www mens jeg venter på at hytta varmes opp. En liten livets vann og en lakrispipe på siden. Ha en flott helg![]()
Du som har så mye cola, burde jo blande!Kjenner det skal smake godt med en dram eller 20 og surfe litt på tubenHar en vane med å kose meg på kontoret som jeg kaller det med tuben og dram, da jeg røyker her inne og ikke i resten av leiligheten.
Ha en fin lørdag folkens
mvh
Vis vedlegget 795275
En 80-talls perleDenne perlen har fulgt meg siden sent 80 tallmange liker tydeligvis denne da den har 61 491 176 avspillinger
mvh
Må si jeg synes det nye albumet er bra. Litt variert, men helt klart TfF. Anbefaler å gi det en sjanseEn 80-talls perleSå en dokumentar på nrk tror jeg om albumet Songs from the big chair som var interessant! De ga foresten ut et nytt album i går! Første albumet på nesten to tiår. Har ikke hørt det og jeg har ikke akkurat høye forventninger
![]()
Takk for det ToreKona mener fortsatt at du har forbasket god musikksmak, motoren!
De melodiene du legger ut, faller i god smak her hos oss, det er sikkert!
Ellers venter jeg på pakke fra Flekkefjord! Siden posten la om leveringssystemet - mandag - onsdag - fredag en uke, og så tirsdag og torsdag uka etter, ja da kan man bare gjette på når pakker etc ankommer!
Da håper jeg at du får en trivelig kveld med god drikke, en god røyk og masse god musikk!
Tore
Hehe TTDet blir vel cola i dag?![]()
Det var seriøst ment da...Det blir vel cola i dag?![]()
Joda Cola må en alltid ha tilgjengelig, er helt avhengigDet var seriøst ment da...
Beklager Hasse, glemte det helt bort men du har fått pm nåDet er bare SÅ bra, det album´et
Btw..... husk å sende "info"![]()
Var inne å sjekket med posten og pakken di ligger klar til hentingGod ettermiddag, motoren!Her oppe er det "intet nytt under solen"! Vet ikke om det bare er her, eller et "gjengs problem", men postgangen er ufattelig treg!
Idag fikk vi brev fra Trondheim Skifterett, sendt 18/2! Vi bor i Trondheim, og det tok altså 10 dager før brevet lå i vår postkasse - etter en tilbakelagt distanse på hele 500m!
Det sagt, så er det ikke det minste rart at andre "forsendelser" tar tid!
Men vi er pensjonister, så stresser ikke med det - hvis bare ting kommer frem før vi "avgår..!
Tore