God morgen
Får sette på litt vinyl for å våkne litt etter dagens nedtur
mvh
mvh
Mornings OveDet var noe dritt det med CD spilleren,Frank
O
Vi får krysse fingreneMornings OveDet var noe dritt det med CD spilleren,Frank
Oja det var riktig noe dritt, bare håper jeg kan få den fikset uten de altfor store utgiftene
mvh
Takk i like måteVi får krysse fingreneMornings OveDet var noe dritt det med CD spilleren,Frank
Oja det var riktig noe dritt, bare håper jeg kan få den fikset uten de altfor store utgiftene
mvh
Ha en fin dag i møkka været
O
Takk for det men fikk mail av Neby som er importør og deler finnes visst ikke til spillerenVeldig kjedelig når slike ting skjer! Du må ikke gi Gunner tilgang til tråden din. Han er en ulykkesfugl og smittsomHåper det ordner seg på en god og billig måte!
Det var godt å høre Krazy, ser det finnes lasere i Tyskland til spilleren så håper dette går veiendet at dem sier at det ikke finnes deler virker for meg litt vel lettvindt finner både reimer og lasere jeg, så burde ikke være noe vanskelig fiks å få spillern din på beina igjende fleste reperatører gidder jo såvidt å se på ting i dag,, må bare finne noen som fortsatt har glede av å fikse på slik, forsto det som at Trondmeg her på sentralen nylig hadde sin gamle topp model marantz på service hos en han kjente, kanskje vært å høre med Trondmeg?
Mvh Krazy
Takker HC det tror jeg nok er lurtBilligere, personlig oppfølging og mer kontroll på prosessen... Betyr at jeg hadde valgt Trondmeg sin kompis..
Ja det kan du si Sevald, noe faens dritt når en havner oppi noe sliktElektronikk går stor sett an å reparere, verre med idioter og drittsekker.
Ser mørkt ut Ove men jeg håper i det lengste at ting går seg tilDet der var noe dritt jahåper det løser seg!
O
De gangene vi har arvet har det stort sett gått bra men litt lugging har det vertSer mørkt ut Ove men jeg håper i det lengste at ting går seg tilDet der var noe dritt jahåper det løser seg!
O
mvh
Ser den Ove, det skulle vi også ha gjort men det er for seint nå, veldig mye grums har dukket oppDe gangene vi har arvet har det stort sett gått bra men litt lugging har det vertSer mørkt ut Ove men jeg håper i det lengste at ting går seg tilDet der var noe dritt jahåper det løser seg!
O
mvh. Når moren min døde sa jeg i fra meg arven da det var mye groms der og det viste seg og være lurt
O
Hvordan går det an?...i stedet for en fin arv har han lurt oss trill rundt så i stedet for en fin utbetaling blir vi søsken skyldig i oppgjøret...
Som et resultat av strømsakene vil jeg tro?... hos meg fungerer verken pre, power og en sub.
Nei, kan dessverre ikke skylde på strømmen. Vi snakker om feil som man ikke klart å bli kvitt. Jeg har bare ikke orket å sutre (mer) om det i egen tråd.Som et resultat av strømsakene vil jeg tro?... hos meg fungerer verken pre, power og en sub.
Er det slik at strømproblemet nå er løst - og av utstyret tok skade av feilen?
I såfall er det jo "bare" å dundre på mot forsikringsselskapet til sameiet da.
Eller bringe den over i andre mer trivielle "bekymringer", som litt MC-mekkingLa denne tråden bestå av motorens gleder og sorger isteden![]()
Hehe Gunner, bare å kjøre påNei, kan dessverre ikke skylde på strømmen. Vi snakker om feil som man ikke klart å bli kvitt. Jeg har bare ikke orket å sutre (mer) om det i egen tråd.Som et resultat av strømsakene vil jeg tro?... hos meg fungerer verken pre, power og en sub.
Er det slik at strømproblemet nå er løst - og av utstyret tok skade av feilen?
I såfall er det jo "bare" å dundre på mot forsikringsselskapet til sameiet da.
Men la oss ikke snakke mer om det. La denne tråden bestå av motorens gleder og sorger isteden![]()
Takk for det Jon og god tur til nabo landet og vinylenGod helg Motoren
Jeg drar til Sverige, og der går det kun i vinyl. Ikke noe tap for min del.
Lykke til med spilleren, og med de litt mer kompliserte tingene
Best å være sikker ja men det går nok greitKoser meg inne med et par kalde jeg nå - og dette loddearbeidet, som ser ut til å ha gått bra. Dvs, må jo rote meg ned i garasjen å teste først for å være sikker.
I Oslo er det slikt vær nå at en Bergenser hadde storkost seg. Mao - fint vær ute å være inne i = høljeregn. Dette er (hittil) en januarmåned jeg aldri har opplevd maken til. Litt mer Co2-brenning nå, så blir det MC-sesong hele året.
Ha en hyggelig kveld og helg. Jeg skal besøke Cash63 i morgen og lytte litt til hans anlegg - og det blir garantert spilling av litt Deep Purple på vinylriggen hans. Det ser jeg virkelig frem til.
Takk for opplysningen, det visste jeg faktisk ikke^ Har sett de live i Oslo Konserthus, og de er virkelig dyktige.
Om et par uker skal vi høre på disse - på samme sted:
https://www.oslokonserthus.no/program/dark-side-of-the-wall-the-nordic-floyd-show/
Spent på hvordan det blir.
Og i Juli stiller de på Norway Rock Festival - og det er jo rett borti gata for deg![]()
Ja hvorfor ikke men her i hus er det bare sprit som fungererØl ser ut som en god idé på en fredag aften.![]()