Ja det er det, bilder kan ikke gjengi hvor vakker den er in real lifeTT5 arm ?
mvh
Ja det er det, bilder kan ikke gjengi hvor vakker den er in real lifeTT5 arm ?
Takk for det og det har du rett iTøff arm! En annen lydmessig gevinst som kanskje kan påregnes, er at lydgjengivelsen ikke endrer seg fra ytterst til innerst på plata?
Riktig flott var den håper du blir grisefornøydJa det er det, bilder kan ikke gjengi hvor vakker den er in real lifeTT5 arm ?
mvh
Takk for detGratulerer med oppgradering motoren,ser helt konge ut![]()
Takker GunnerBra, F!
Vi har gått i samme retning. Også jeg har valgt å oppgradere (kraftig) på armen, men beholdt drivverket![]()
Se signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.Takker GunnerBra, F!
Vi har gått i samme retning. Også jeg har valgt å oppgradere (kraftig) på armen, men beholdt drivverket![]()
hvilken arm er det du har eller tenker på?
mvh
Ser det nå jaSe signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.Takker GunnerBra, F!
mvh
Armen alene kostet ca tre ganger mer enn drivverket.
Takk for det Eirik, ja det ble veldig braGratulerer med å ha fått koblet opp den nye armen, utseendemessig ble det i alle fall veldig bra![]()
Ligger en Wilson på børsen lurer ille.Se signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.Takker GunnerBra, F!
mvh
Armen alene kostet ca tre ganger mer enn drivverket. Enda "kjedeligere" er at den ser mindre bøs ut enn WBs rimeligste arm.
Hva lurer du på?Ligger en Wilson på børsen lurer ille.Se signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.Takker GunnerBra, F!
mvh
Armen alene kostet ca tre ganger mer enn drivverket. Enda "kjedeligere" er at den ser mindre bøs ut enn WBs rimeligste arm.
Det var det jeg lurte påHva lurer du på?Ligger en Wilson på børsen lurer ille.Se signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.
![]()
Er det noe å lure på? få det heimDet var det jeg lurte påHva lurer du på?Ligger en Wilson på børsen lurer ille.Se signatur (WB Nanotube One). Tenker ikke å andre armer, nei.
![]()
![]()
Ja det skjønner jeg godtMå si jeg er spent på armen din. Jeg vurdere å bytte arm selv. Denne eller den nye jelco armen er på ønskelisten.
Takk for det 812Ser bra ut og den låter sikkert minst like bra, grattis motorenTipp topp tommel opp
Funker helt topp ramafått armen til å funke knirkefritt?
hekter seg ikke opp lenger?
Takk for det ramaflotte greier.
endelig kan jeg si «gratulerer!».
Joda det har ordnet seg nå BlusernHamarjente
Så bra at alt er på stell.
Hva ligger stifttrykket på nå?
Lurer på om det skulle være nødvendig å øke litt stifttrykk om det har noe å si eller hva mener du blusern?Joda det har ordnet seg nå BlusernHamarjente
Så bra at alt er på stell.
Hva ligger stifttrykket på nå?kjører max av anbefalt og det vil si 2,2g
mvh
Nei regnet med det, det har ikke vært et tema før nå i grunnen så det er greit å få litt innputt fra andre her inneVille aldri overskredet max anbefalt stiftetrykk.
Nei regnet med det, det har ikke vært et tema før nå i grunnen så det er greit å få litt innputt fra andre her inneVille aldri overskredet max anbefalt stiftetrykk.
mvh
Godt spørsmål Bang, tenker bare på at hvis en skulle få litt problemer med fremdriften på armen men det er ikke noe problem pr dags datoNei regnet med det, det har ikke vært et tema før nå i grunnen så det er greit å få litt innputt fra andre her inneVille aldri overskredet max anbefalt stiftetrykk.
mvh
Ser den...
Hva er det som gjør at du vurderer det i utgangspunktet?
Tror ikke det er ødeleggende for pickup sånn på kort sikt å øke ørlite. Men har selv opplevd at det er drepen på lydbilde og dynamikk.
Den er i grunnen det men jeg regner med at det er greit å ha så mye trykk som mulig for fremdriften sin delEr det motstand i sleiden som gjør at du må ha høyt stifttrykk? Mulig jeg missforsto, men trodde an slik arm skulle være tilnærmet friksjonsfri
Skjønner ikke at det skal være nødvendig. Det jeg har vært borti av tangential armer har stort sett spilt aller best ned mot minimumstrykk. Å overgå maxtrykket høres ut som noe jeg absolutt ikke ville gjort. Risiko for mer slitasje på oppheng og foringer, og feilsporing. Samt skjev slitasje på nål dersom det gjøres over lengre tid.Godt spørsmål Bang, tenker bare på at hvis en skulle få litt problemer med fremdriften på armen men det er ikke noe problem pr dags datoNei regnet med det, det har ikke vært et tema før nå i grunnen så det er greit å få litt innputt fra andre her inneVille aldri overskredet max anbefalt stiftetrykk.
mvh
Ser den...
Tror ikke det er ødeleggende for pickup sånn på kort sikt å øke ørlite. Men har selv opplevd at det er drepen på lydbilde og dynamikk.bedre å være føre var.
Ja jeg vet at det dreper dynamikk men tenkte at litt over skulle gå greit?
mvh
Jeg vet jeg vetSkjønner ikke at det skal være nødvendig. Det jeg har vært borti av tangential armer har stort sett spilt aller best ned mot minimumstrykk. Å overgå maxtrykket høres ut som noe jeg absolutt ikke ville gjort. Risiko for mer slitasje på oppheng og foringer, og feilsporing. Samt skjev slitasje på nål dersom det gjøres over lengre tid.Godt spørsmål Bang, tenker bare på at hvis en skulle få litt problemer med fremdriften på armen men det er ikke noe problem pr dags datoSer den...
Tror ikke det er ødeleggende for pickup sånn på kort sikt å øke ørlite. Men har selv opplevd at det er drepen på lydbilde og dynamikk.bedre å være føre var.
Ja jeg vet at det dreper dynamikk men tenkte at litt over skulle gå greit?
mvh
Dersom du føler armen mangler fremdrift er det andre ting jeg heller ville sjekket og trippelsjekket. F.eks vater på arm og drivverk. Samt korrekt VTA. Men du må jo selvfølgelig bare teste ut og sette den opp som du synes det låter aller best
Allikevel, å overgå maxtrykk ville jeg ikke gjort selv.