Ønsker anbefaling MORSOMME ANNONSER PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lars-chr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.12.2005
    Innlegg
    301
    Antall liker
    104

    utstyr i god stand,men fungerer ikke.... :LOL:
    det var en ny type god stand gitt..
    Jeg så noe lignende tidligere i sommer. Et "alt-i-ett"-anlegg fra 80-tallet som "Er i topp stand og fungerer som det skal, bortsett fra at det ikke kommer lyd ut av det."
    Annonsen er dessverre borte for lenge siden.
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.617
    Torget vurderinger
    96
    "Bare sende bot. Høyeste bot gjelder"
    Han har nok for mye penger. Interessant senterhøyttaler som har inpendens.


     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.631
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Jeg så noe lignende tidligere i sommer. Et "alt-i-ett"-anlegg fra 80-tallet som "Er i topp stand og fungerer som det skal, bortsett fra at det ikke kommer lyd ut av det."
    Annonsen er dessverre borte for lenge siden.
    Dessverre ... ? 😳
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Beklager at det ikke er haifai, men dette var spesielt. Snakker vi samlerobjekt?

     

    borglein

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2013
    Innlegg
    731
    Antall liker
    361
    Torget vurderinger
    22
    Tydeligvis! Det er nesten særere enn hifi-dyrking.
    Kjenner til en som bygde om et helt fjøs utelukkende for å ha togbane der inne. Han har minst to store sett med togbaner, og bare det ene kostet 250 laken.
     

    AOC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2019
    Innlegg
    1.351
    Antall liker
    1.244
    Torget vurderinger
    1
    Samme karen annonserer Sony ES-modeller til mangeganger prisene ellers i Europa, må samle på mye han der .... :p
    En aldri så liten bløffmaker han der. Priser seg fullstendig ut av markedet på det meste han har, og ved forespørsel om litt rabatt på en/fler av sakene så har han "mange kjøpere som overbyr hverandre", bla annet på noen Sony ES-modeller jeg var intr i sist sommer. Ingen av de er solgt ennå...
     
    Sist redigert:

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.580
    Antall liker
    490
    En aldri så liten bløffmaker han der. Priser seg fullstendig ut av markedet på det meste han har, og ved forespørsel om litt rabatt på en/fler av sakene så har han "mange kjøpere som overbyr hverandre", bla annet på noen Sony ES-modeller jeg var intr i sist sommer. Ingen av de er solgt ennå...
    Man er ikke bløffmaker fordi man ikke vil gå ned på prisen!! . Jeg har vært i kontakt med han og han virker dønn seriøs.
    Nyrenoverte kassettspillere med garanti er ikke billig.... Vurderer sterkt å kjøpe av han hvis jeg skal ha et deck til.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Man er ikke bløffmaker fordi man ikke vil gå ned på prisen!! . Jeg har vært i kontakt med han og han virker dønn seriøs.
    Nyrenoverte kassettspillere med garanti er ikke billig.... Vurderer sterkt å kjøpe av han hvis jeg skal ha et deck til.
    Du er bløffmaker hvis du sier at du har en haug av kjøpere på hånda, når du tydeligvis ikke har det.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.580
    Antall liker
    490
    Du er bløffmaker hvis du sier at du har en haug av kjøpere på hånda, når du tydeligvis ikke har det.
    Kanskje, men det er drøyt å kalle han det når man ikke vet helt sikkert. Kan være han har mange som er intr. og vil vente å se om noen hoster opp prisant.
    Betaler du prisen får du et produkt iht annonse og med garanti, det er ingen bløff.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Kanskje, men det er drøyt å kalle han det når man ikke vet helt sikkert. Kan være han har mange som er intr. og vil vente å se om noen hoster opp prisant.
    Betaler du prisen får du et produkt iht annonse og med garanti, det er ingen bløff.
    Fair enough. Det redeligste er vel bare for selger å si at han synes tilbudet er for lavt, og at han vil avvente.
     

    AOC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2019
    Innlegg
    1.351
    Antall liker
    1.244
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje, men det er drøyt å kalle han det når man ikke vet helt sikkert. Kan være han har mange som er intr. og vil vente å se om noen hoster opp prisant.
    Betaler du prisen får du et produkt iht annonse og med garanti, det er ingen bløff.
    Jeg skrev "liten bløffmaker", og i en annonse "Hummm ... hva skal jeg si ? - kanskje mest etterspurt kassettspiller på nette i disse dager.
    En legende spiller fra Nakamichi som ingen andre klarte å kopiere. Spiller som gir så mye glede og kos å bruke. Se videoer på YouTube." om høyst middelmådige Naka RX-202? Really? -og 17.900,-?
    Fiffig autoreverse-løsning men middels lyd og anonym ellers, og som opphauses pga merkevaren. (Ja, jeg har hatt en)
    Jepp, en liten luring i mine øyne.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Jeg skrev "liten bløffmaker", og i en annonse "Hummm ... hva skal jeg si ? - kanskje mest etterspurt kassettspiller på nette i disse dager.
    En legende spiller fra Nakamichi som ingen andre klarte å kopiere. Spiller som gir så mye glede og kos å bruke. Se videoer på YouTube." om høyst middelmådige Naka RX-202? Really? -og 17.900,-?
    Fiffig autoreverse-løsning men middels lyd og anonym ellers, og som opphauses pga merkevaren. (Ja, jeg har hatt en)
    Jepp, en liten luring i mine øyne.
    Det du beskriver der er jo en ganske vanlig salgstaktikk i bruktannonser, man prøver å gi inntrykk av at det man selger er svært sjeldne og ettertraktede ting som bare ekte feinschmeckere og de som virkelig vet de driver med vet om og verdsetter som fortjent.

    Men det mest inspirerende jeg ser er kanskje når man bruker frasen "førstemann til mølla!". :D
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.110
    Antall liker
    2.594
    Torget vurderinger
    16
    Nyrenoverte kassettspillere med garanti er ikke billig....
    Ikke? Det burde de være. Siste kasettspilleren jeg eide solgte jeg ubrukt for en 500-lapp og folk rant ikke akkurat ned døra for å si det slik. Og hva betyr egentlig garanti fra en privatperson på Finn? Jeg er skeptisk til enkelte garantier fra profesjonelle aktører og for min del er garanti fra en privatperson på Finn nesten ingenting verdt.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.085
    Antall liker
    10.488
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Det er så mye galt her..
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Det er så mye galt her..
    B&W Matrix 805 skal det være, ikke Nautilus. Veldig varierende pris på dem på Hifishark, alt etter stand og tilgjengelighet.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.085
    Antall liker
    10.488
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    De hadde noen med side diskant ment som studiomonitorer. Men bildene ser vi at basselement er trykket inn, diskant nesten demontert på den ene.
    Vanlige M805 i god stand har en normal bruktpris på 4k.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Denne var jo noe.....eh...interessant.

     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Og det der ser ikke ut som standard Matrix heller, men senterhøyttalere.
    Nå har selger oppdatert annonseoverskriften i alle fall:


    Men sånn de har utformet annonsen, virker det som om de ønsker 21000,- for høyttalerne , og så får du med EC-forsterker og NAD FM-tuner på kjøpet.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Nå har selger oppdatert annonseoverskriften i alle fall:


    Men sånn de har utformet annonsen, virker det som om de ønsker 21000,- for høyttalerne , og så får du med EC-forsterker og NAD FM-tuner på kjøpet.
    Jeg bare lurer på hvilken "Hifi kjede" som har anbefalt den prisen på 21.000,-. Det må jo være mer enn anlegget kostet nytt.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ingen butikk har anbefalt prisen. Tydelig at han skriver dette for å dra opp prisen. Folk er naive vet du🤣
    I dag er det jo enkleste ting av verden å sjekke priser, og de som kunne vært interessert i disse tingene, er vel ganske opplyste. Skulle en tro. Han/hun får ha lykke til med salget. Lurer på hvor lenge annonsen blir stående før de setter ned prisen. Hadde ikke skadet å tørke av støv, hive kabelrælet og ta litt mer presentable bilder.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn