Monitor Audio GS20

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
1
Du er ikke den eneste som har vakt i det området der da....eneste forskjellen er nok at pasientene mine holde mer kjeft, men sparker desto hardere... ;D

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
1
...har ihvertfall et vondt kne (som sagt, mine pasienter sparker, dvs de som ikke biter...). Om det kvalifiserer til kongresstatus er usikkert, men refusjon av fergebilletter og wienerbrød vil bli forsøkt akseptert hos det lokale ligningskontor ;D

Takker så mye for invitasjonen, Vidar P!

:D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
304
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Odd J skrev:
...har ihvertfall et vondt kne (som sagt, mine pasienter sparker, dvs de som ikke biter...). Om det kvalifiserer til kongresstatus er usikkert, men refusjon av fergebilletter og wienerbrød vil bli forsøkt akseptert hos det lokale ligningskontor ;D

Takker så mye for invitasjonen, Vidar P!

:D
Jeg tror Copland og MA vil fungere bra hos deg jeg. De har pleid å spille bra sammen før; MA-høyttalere kan fint tåle både gode rørforsterkere og mosfet også forresten, og har ingenting imot et veldig finkornet og høykvalitets signal inn.
De som forer disse med feil eller for kjipt signal, f.eks fra en billig-kilde eller altfor store, billige watt; de ender ofte opp med et resultat hvor de febrilsk begynner å leite rundt etter kabler til å dempe/endre og fargelegge litt... og da er man helt ute på viddene imo.

Jeg har brukt Studio 20SE i mange år, også på rom rundt 15-20kvm og det har gått helt fint, men GS20 har jo en litt større membranflate. Samtidig må man jo ha litt når man skal bruke det til film i ørten kanaler :) Selv har jeg null greie på flerkanal filmlyd, så lar det bli med dette :)

Mvh Vidar P

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.266
Torget vurderinger
1
Slike 2,5-veis høytalerne er ideelle synes jeg, og du slipper å betale for ekstra høytalerstativer samtidig som du får mer bass.

Mvh.

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
1
Det gjenstår vel bare å få lytta på GS20 i et oppsett som viser hva de duger til da... :)

Apropos hjemmekino; innfallsvinkelen min er lyd i to (CD) og fem (SACD) kanaler. Lista legges der, så får filmlyden bli det den blir som en følge av dette. Det er ingen romkorreksjon eller prosessering i det opplegget her....har lyst til å tro at et godt sammensatt hifianlegg også gjør en ok jobb på film...mer eller mindre som Vadseth prediker i Fidelity, er det ikke?

mvh Odd Jorulv

Topp Bunn