Moderatorer her på Sentralen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    A

    ANM

    Gjest
    Uff, mange såre, misforståtte mennesker som bare trenger og bli sett. Verden er urettferdig!
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
     

    Crusty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Innlegg
    3.110
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Spørsmålet er vel heller: Har moderatoren det er snakk om slettet, forandret, eller sensurert innlegg fra sine meningsmotstandere? Eller på noen annen måte misbrukt de mulighetene en moderator har som ikke vanlige medlemmer har?

    Hvis svar ja: Da har moderatoren tråkket over streken, noe som burde få konsekvenser. Ingen tvil om det.

    Hvis svar nei: En moderator har like mye rett til å delta i diskusjoner som et hvilket som helst annet medlem, og det er ingenting som tilsier at en moderator skal forventes å holde seg til "takt og tone" mer enn vanlige medlemmer. Med andre ord, hvis svaret er "nei", så er dette en ikke-sak.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Hvilken butikk er det denne moderatoren driver nå? Siden dette er et hovedpoeng i din argumentasjon? Hvilken butikk representerer han?
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    780
    Sted
    Nesodden
    Da kan jeg bekrefte at jeg har blitt spurt om å være moderator i kabel- og DIY trådene og har bestemt meg for å prøve i en periode! Bær over med meg innledningsvis dersom det bærer galt av sted!
    Jeg hørte om dette. Du skulle være moderator i de trådene som var kabel- _og_ DIY-tråder; altså kun de trådene som omhandlet selvlagde kabler. Det var dessuten kun de kablene du hadde laget selv. Kun høyttalerkabler, og ikke mindre tverrsnitt enn 3mm. Det var satt en begrensning på lengde, men det var litt uvisst hva det skulle være. Lurer på om det var under 2m. Akkurat disse trådene blir det jo ofte mye sterke meninger i, og folk har følt seg tråkket på. Det er derfor veldig gledelig at du skal være moderator i disse trådene. Lykke til! :)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Da kan jeg bekrefte at jeg har blitt spurt om å være moderator i kabel- og DIY trådene og har bestemt meg for å prøve i en periode! Bær over med meg innledningsvis dersom det bærer galt av sted!
    Jeg hørte om dette. Du skulle være moderator i de trådene som var kabel- _og_ DIY-tråder; altså kun de trådene som omhandlet selvlagde kabler. Det var dessuten kun de kablene du hadde laget selv. Kun høyttalerkabler, og ikke mindre tverrsnitt enn 3mm. Det var satt en begrensning på lengde, men det var litt uvisst hva det skulle være. Lurer på om det var under 2m. Akkurat disse trådene blir det jo ofte mye sterke meninger i, og folk har følt seg tråkket på. Det er derfor veldig gledelig at du skal være moderator i disse trådene. Lykke til! :)
    Og modereringen begrenser seg også til kabler med karmosinrøde pyntestrømper. Han kommer til å bli så opptatt at Jesus-tråden hans kommer til å avgå ved døden.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Som man sår, høster man.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.532
    Antall liker
    35.431
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Du forventer tydeligvis at vi andre skal gidde å lese gjennom 56 sider med lupe for å finne ut hva i all verden du snakker om.

    Så langt har jeg ikke sett noe annet enn gjentatt syting over at ikke alle er enige med deg. Enten får du legge frem noe konkret om eksakt hvilke kommersielle interesser vedkommende har og på hvilken måte vedkommende har misbrukt moderatorrettighetene, eller så får du holde opp med syting og antydninger.

    Jeg har ikke myndighet til å utelukke noen fra forumet, men jeg kan sette opp visse nicks på min egen ignore-liste. Gjentatt grunnløs syting uten å bidra med noe som helst er grunn god nok for meg. Det gjør ihvertfall min versjon av HFS til et triveligere sted om jeg slipper å se slikt.
     

    room

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    360
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Hvilken butikk er det denne moderatoren driver nå? Siden dette er et hovedpoeng i din argumentasjon? Hvilken butikk representerer han?
    Venter spent på et svar her.
    eller, hvor lang karantenetid skal man ha som moderator på et hififorum.?
    såvidt jeg kan erindre så har moderatoren avviklet butikken for noen år siden..
     
    G

    Gasolin

    Gjest
    Da kan jeg bekrefte at jeg har blitt spurt om å være moderator i kabel- og DIY trådene og har bestemt meg for å prøve i en periode! Bær over med meg innledningsvis dersom det bærer galt av sted!
    Jeg hørte om dette. Du skulle være moderator i de trådene som var kabel- _og_ DIY-tråder; altså kun de trådene som omhandlet selvlagde kabler. Det var dessuten kun de kablene du hadde laget selv. Kun høyttalerkabler, og ikke mindre tverrsnitt enn 3mm. Det var satt en begrensning på lengde, men det var litt uvisst hva det skulle være. Lurer på om det var under 2m. Akkurat disse trådene blir det jo ofte mye sterke meninger i, og folk har følt seg tråkket på. Det er derfor veldig gledelig at du skal være moderator i disse trådene. Lykke til! :)
    Og modereringen begrenser seg også til kabler med karmosinrøde pyntestrømper. Han kommer til å bli så opptatt at Jesus-tråden hans kommer til å avgå ved døden.
    Ikke noe å frykte. Jesus gjenoppsto og det samme vil Sluket gjøre:D
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Du forventer tydeligvis at vi andre skal gidde å lese gjennom 56 sider med lupe for å finne ut hva i all verden du snakker om.

    Så langt har jeg ikke sett noe annet enn gjentatt syting over at ikke alle er enige med deg. Enten får du legge frem noe konkret om eksakt hvilke kommersielle interesser vedkommende har og på hvilken måte vedkommende har misbrukt moderatorrettighetene, eller så får du holde opp med syting og antydninger.

    Jeg har ikke myndighet til å utelukke noen fra forumet, men jeg kan sette opp visse nicks på min egen ignore-liste. Gjentatt grunnløs syting uten å bidra med noe som helst er grunn god nok for meg. Det gjør ihvertfall min versjon av HFS til et triveligere sted om jeg slipper å se slikt.
    Nettopp. Han gidder ikke lese gjennom 5 sider i en tråd han selv har startet. Men han forventer visst at vi andre skal finlese 56 sider for om mulig å finne ut hva i hule han mener.
     
    Sist redigert:

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Da kan jeg bekrefte at jeg har blitt spurt om å være moderator i kabel- og DIY trådene og har bestemt meg for å prøve i en periode! Bær over med meg innledningsvis dersom det bærer galt av sted!
    Jeg hørte om dette. Du skulle være moderator i de trådene som var kabel- _og_ DIY-tråder; altså kun de trådene som omhandlet selvlagde kabler. Det var dessuten kun de kablene du hadde laget selv. Kun høyttalerkabler, og ikke mindre tverrsnitt enn 3mm. Det var satt en begrensning på lengde, men det var litt uvisst hva det skulle være. Lurer på om det var under 2m. Akkurat disse trådene blir det jo ofte mye sterke meninger i, og folk har følt seg tråkket på. Det er derfor veldig gledelig at du skal være moderator i disse trådene. Lykke til! :)
    Og modereringen begrenser seg også til kabler med karmosinrøde pyntestrømper. Han kommer til å bli så opptatt at Jesus-tråden hans kommer til å avgå ved døden.
    Ikke noe å frykte. Jesus gjenoppsto og det samme vil Sluket gjøre:D
    Jamen, det er jo nesten et år til?
     
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    8.234
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Eller for å sitere bibelen : "Jeg vil ta stor hevn over dem og tukte dem i min vrede, og de skal kjenne at jeg er Herren, når jeg fullbyrder min straff "

    Litt omskrevet : "Jeg vil ta stor hevn over dem og dra ut kablene fra dingsene, slik at ingen lyd kan høres. De skal kjenne at jeg er Sluket, når jeg fullbyrder min straff - utestengelse fra kabeldiskusjoner"
    ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det ble mange sider med mest bullshit.
    Gadd ikke å finlese alle men,
    Er det OK med moderatorer som driver butikk på det samme forumet og samtidig bevisst og aktivt rakker med på en konkurrent?
    Selvsagt ikke.. Bør man forvente en viss "god takt og tone" fra moderatorer i form av upartiskhet, Ja, det syns jeg helt klart.
    Lever de aktuelle opp til det, hell no!
    Hvilken butikk er det denne moderatoren driver nå? Siden dette er et hovedpoeng i din argumentasjon? Hvilken butikk representerer han?
    Får jeg svar på dette av kvasi driter jeg i de fleste evangelium..

    Ironi modus av: driver denne moderatoren butikk, eller er det noe du tror KVASI?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Stuntpoeten Vintage i storform!! :D Bra, vi må kunne ha det litt skøy oppi all småkrangling og indignerthet.

    Som fhv. politisjef (og Slukets all-tme favourite tough guy) Willy Haugli en gang uttalte etter at en venstrevridd presse lurte på hvorfor politiet gikk så hardt til verks mot noen Blitzdemonstranter;

    "Man må regne med litt knuffing vet du - de heran kara kjenner spillereglene" (må uttales med nordlandsdialekt for full effekt)

    Samme mann/samme pressekorps ved en annen anledning, på spørsmål om hvorfor politiet hadde aksjonert i en bygning og benyttet politihunder;

    "Me fikk ikkje plass te hæstan"

    Med slike kontante og udiskutable svar er det enkelt å legge en diskusjon død. På HFS er det definitivt ikke plass til hverken hund eller hest, og det bør heller ikke være nødvendig med tøffinger av Haugli's kaliber. Som regel ordner ting seg med litt alminnelig høflighet og sunt vett, selv om ded finnes unntak og "deadlocks" Det bør og må vi egentlig ikke bare tåle men også hegne om til et visst punkt, hvor saklighet går føyka og personangrep lurer rett under overflaten. Men friske diskusjoner innenfor anstendige rammer - det er greia! Og aldri glemme at dette er ment å være et forum til berikelse, et sted hvor vi med glede kan dyrke interessene våre uansett retning innenfor det mangslungne området som berører så mye; anlegg, komponenter, bygg og arkitektur, DIY, musikk i alle sjangere... hvor mange så rike hobbyer finnes det egentlig? La oss alle være vår egne strenge moderatorer, hakket tøffere enn noen oppnevnt sådan. Med mindre man er en splittet personlighet så vil selvrettferdigheten få råde. Det mener nå Sluket - og jeg tror jammen jeg er enig jeg også! :D God kranglefri helg til alle kombatanter.
     
    Sist redigert:

    Dyret

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2012
    Innlegg
    2.155
    Antall liker
    1.988
    Sted
    Byen med kråke
    Torget vurderinger
    1
    Jeg må si att hvis det er aktive brukere der ute som ikke tør å spørre, eller dele av kunnskapen sin med frykt for å bli hudfletta av andre forum brukere er dette fryktelig trist.

    Vet med meg selv den gang jeg var aktiv på AVForum. Syntes da att HFS bare var for de shvære kara, med det dyre utstyret. Hadde også inntrykk av att det var en viss "ovenfra og ned" holdning her. Og noen ganger tar ut med g i å tenke att jeg kanskje hadde rett.

    Har møtt mange veldig hyggelige og behjelpelige folk i forbindelse med HFS, men holder meg bevist unna de jeg tror ikke er min type mennesker.

    Dette er mitt lille hjertesukk. Om noen måtte finne det brukanes.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    HFS trenger nye/flere moderatorer. Stillingsbeskrivelse: fullstendig objektiv, blottet for preferanser og egne meninger og skal i det store og hele sveve usynlig over HFS og komme ned på jorden for å dømme levende og døde når alle er skjønt enige om at det er på sin plass. Arbeidet er som seg hør og bør ulønnet. Søkere, still i den kilometerlange køen til venstre.

    Moderatorer, keep up the good work :)
     

    Pommeroy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Innlegg
    789
    Antall liker
    353
    Stuntpoeten Vintage i storform!! :D Bra, vi må kunne ha det litt skøy oppi all småkrangling og indignerthet.

    Som fhv. politisjef (og Slukets all-tme favourite tough guy) Willy Owesen en gang uttalte etter at en venstrevridd presse lurte på hvorfor politiet gikk så hardt til verks mot noen Blitzdemonstranter;

    "Man må regne med litt knuffing vet du - de heran kara kjenner spillereglene" (må uttales med nordlandsdialekt for full effekt)

    Samme mann/samme pressekorps ved en annen anledning, på spørsmål om hvorfor politiet hadde aksjonert i en bygning og benyttet politihunder;

    "Me fikk ikkje plass te hæstan"

    Med slike kontante og udiskutable svar er det enkelt å legge en diskusjon død. På HFS er det definitivt ikke plass til hverken hund eller hest, og det bør heller ikke være nødvendig med tøffinger av Owesens kaliber. Som regel ordner ting seg med litt alminnelig høflighet og sunt vett, selv om ded finnes unntak og "deadlocks" Det bør og må vi egentlig ikke bare tåle men også hegne om til et visst punkt, hvor saklighet går føyka og personangrep lurer rett under overflaten. Men friske diskusjoner innenfor anstendige rammer - det er greia! Og aldri glemme at dette er ment å være et forum til berikelse, et sted hvor vi med glede kan dyrke interessene våre uansett retning innenfor det mangslungne området som berører så mye; anlegg, komponenter, bygg og arkitektur, DIY, musikk i alle sjangere... hvor mange så rike hobbyer finnes det egentlig? La oss alle være vår egne strenge moderatorer, hakket tøffere enn noen oppnevnt sådan. Med mindre man er en splittet personlighet så vil selvrettferdigheten få råde. Det mener nå Sluket - og jeg tror jammen jeg er enig jeg også! :D God kranglefri helg til alle kombatanter.
    Tror nok du husker litt feil her.
    no (1).gif

    Willy Ovesen var noe så kjedelig som skattedirektør i mange år.
    Willy Haugli derimot......

     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.757
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Stuntpoeten Vintage i storform!! :D Bra, vi må kunne ha det litt skøy oppi all småkrangling og indignerthet.

    Som fhv. politisjef (og Slukets all-tme favourite tough guy) Willy Owesen en gang uttalte etter at en venstrevridd presse lurte på hvorfor politiet gikk så hardt til verks mot noen Blitzdemonstranter;

    "Man må regne med litt knuffing vet du - de heran kara kjenner spillereglene" (må uttales med nordlandsdialekt for full effekt)

    Samme mann/samme pressekorps ved en annen anledning, på spørsmål om hvorfor politiet hadde aksjonert i en bygning og benyttet politihunder;

    "Me fikk ikkje plass te hæstan"

    Med slike kontante og udiskutable svar er det enkelt å legge en diskusjon død. På HFS er det definitivt ikke plass til hverken hund eller hest, og det bør heller ikke være nødvendig med tøffinger av Owesens kaliber. Som regel ordner ting seg med litt alminnelig høflighet og sunt vett, selv om ded finnes unntak og "deadlocks" Det bør og må vi egentlig ikke bare tåle men også hegne om til et visst punkt, hvor saklighet går føyka og personangrep lurer rett under overflaten. Men friske diskusjoner innenfor anstendige rammer - det er greia! Og aldri glemme at dette er ment å være et forum til berikelse, et sted hvor vi med glede kan dyrke interessene våre uansett retning innenfor det mangslungne området som berører så mye; anlegg, komponenter, bygg og arkitektur, DIY, musikk i alle sjangere... hvor mange så rike hobbyer finnes det egentlig? La oss alle være vår egne strenge moderatorer, hakket tøffere enn noen oppnevnt sådan. Med mindre man er en splittet personlighet så vil selvrettferdigheten få råde. Det mener nå Sluket - og jeg tror jammen jeg er enig jeg også! :D God kranglefri helg til alle kombatanter.
    Tror nok du husker litt feil her. Vis vedlegget 373867
    Willy Ovesen var noe så kjedelig som skattedirektør i mange år.
    Willy Haugli derimot......


    Willy Haugli var det, ja.

    Og på spørsmål om hvorfor ridende politi ikke fulgte etter demonstrantene inn i Stortorgets Gjestgiveri, svarte han at "Hæstan passa ikkje inn gjønna dørra".

    mvh
     
    A

    ANM

    Gjest
    Syt, syt, syt!

    - Syting over kabeltråder
    - Syting over slemme forummedlemmer
    - Syting over manglende moderering
    - Syting over moderering
    - Syting fra stakkarer som føler seg skremt fra å delta
    - Syting fra fanboys
    ....osv

    Se hva dere har gjort! Nå syter jeg også! Syter over all sytingen!


     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Nå blir det litt spikking av fliser her, men jeg sa jeg klikket meg inn på tråden, og falt i avmakt da jeg så den var på 56 sider. I det ligger det en antydning om at jeg ikke hadde lest hele tråden.

    Forøvrig forholder jeg meg til, og kommenterer i, denne tråden. Og i likhet med Zomby_Woof, skulle jeg gjerne sett litt mer konkrete poenger fra trådstarter. Sistnevnte har med respekt å melde vært ganske så fraværende i denne tråden. Han kunne med fordel vært litt mer spesifikk, slik at vi andre slapp å måtte bla oss gjennom andre tråder for å finne ut hva han eventuelt mener med denne tråden.

    Sier du at denne moderatoren hørte produktet i butikk, ikke var helt fornøyd, kjøpte det (eller 2) likevel, og siden ikke har lyttet til det i heimen?
    Jeg fikk med meg at du følte avmakt pga trådens lengde, men når du kommenterte min side av saken virket det nærliggende å tro at du hadde lest diskusjonen mellom undertegnede og moderator, da denne lå kun et par sider tilbake. Men nok om det.

    Forresten lyttet han kun i butikk, og kjøpte altså ikke produktet.

    Er forøvrig enig i at trådstarter er merkelig fraværende her, og at han kunne vært mer spesifikk. Jeg tror heller ikke det vil komme til noen enighet her, og har vel egentlig sagt mitt :)
    Sukk. Jeg har snart ikke fler fliser igjen, men for å slippe å bla meg gjennom 56 sider, har jeg et par spørsmål, i et forsøk på forstå litt:

    - Dette produktet som moderator eier to av, er det det samme som du og to andre har kjøpt?
    - Hvis ja, er da moderator eier av to slike produkter, men har ikke kjøpt det? Og kun lyttet til det i butikk, mao ikke hørt det i heimen, til tross for at han "eier" to
    eks?
    - Og, da du og de to andre kjøpte produktet, var det etter en butikkdemo?

    Dæggern, jeg skulle visst vært skrankeadvokat!
     

    particle

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2014
    Innlegg
    476
    Antall liker
    316
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    @ Steinar_Lund:

    I ettermiddag er det Premier League og greier, men jeg sender en PM etterhvert.
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Kabeltråder er som en flamme i en tørr skog - uansett hvor mye vann du kaster på, så fortsetter det å brenne. Det betyr ikke at vi ikke prøver, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet med ulike oppfordringer i kabeltråder.

    Når det gjelder denne tråden så tolker jeg det som at enkelte misliker Bjorn (moderator) sine innlegg i Hegel-tråden, men alt jeg har funnet så langt er hans mening om produktet, og det er ingenting som hindrer en moderator å komme med sin mening. Han går ikke til angrep på noen person, og han bryter ingen regler.

    Hvis det er noe jeg har gått glipp av eller ikke forstår, så er det lov å opplyse meg.

    Mvh
    Høvdingen
    Mja, jeg vil si at han gjør sitt beste for å si at de som har kjøpt HD30 og deler på entusiasme og erfaringer tar feil og ikke helt vet hva de snakker om. Den bare måå være en møkkadac om ikke annet så pga at den ikke har analoge innganger og er en dritbra pre, som såvidt jeg vet den aldri har blitt sagt å være.
    Men så er de jo to av samme alen da, der den andre litt sånn diffust har presentert seg som bransjaktør nylig. Forretningskarrieren ble tydeligvis kort og lite vellykket og jeg må bare anta at oppgulp her om konkurrenter ikke bidro til å dra i positiv retning.

    Det koster ikke nattesøvn men må innrømme at det irriterer litt at to som er satt til å "passe på oss andre" for lov til å pisse fritt på det de måtte føle for.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Venter fortsatt på svar fra deg kvasi. Hvilken butikk er det snakk om, eller bransje tilhørighet? Og hvem gjelder det?
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Venter fortsatt på svar fra deg kvasi. Hvilken butikk er det snakk om, eller bransje tilhørighet? Og hvem gjelder det?
    Butikk? Har ikke fått med meg spørsmålet ..
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Og btw til den gemene hop; Hvis jeg, og flere, syns at det er sånn hvilen rett har dere da til å latterligjøre det?
     
    X

    X186841

    Gjest
    Optiker for briller og kontaktlinser | Alltid faste lave priser | Specsavers | Specsavers Optikk

    Kabeltråder er som en flamme i en tørr skog - uansett hvor mye vann du kaster på, så fortsetter det å brenne. Det betyr ikke at vi ikke prøver, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet med ulike oppfordringer i kabeltråder.

    Når det gjelder denne tråden så tolker jeg det som at enkelte misliker Bjorn (moderator) sine innlegg i Hegel-tråden, men alt jeg har funnet så langt er hans mening om produktet, og det er ingenting som hindrer en moderator å komme med sin mening. Han går ikke til angrep på noen person, og han bryter ingen regler.

    Hvis det er noe jeg har gått glipp av eller ikke forstår, så er det lov å opplyse meg.

    Mvh
    Høvdingen
    Mja, jeg vil si at han gjør sitt beste for å si at de som har kjøpt HD30 og deler på entusiasme og erfaringer tar feil og ikke helt vet hva de snakker om. Den bare måå være en møkkadac om ikke annet så pga at den ikke har analoge innganger og er en dritbra pre, som såvidt jeg vet den aldri har blitt sagt å være.
    Men så er de jo to av samme alen da, der den andre litt sånn diffust har presentert seg som bransjaktør nylig. Forretningskarrieren ble tydeligvis kort og lite vellykket og jeg må bare anta at oppgulp her om konkurrenter ikke bidro til å dra i positiv retning.

    Det koster ikke nattesøvn men må innrømme at det irriterer litt at to som er satt til å "passe på oss andre" for lov til å pisse fritt på det de måtte føle for.
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Optiker for briller og kontaktlinser | Alltid faste lave priser | Specsavers | Specsavers Optikk

    Kabeltråder er som en flamme i en tørr skog - uansett hvor mye vann du kaster på, så fortsetter det å brenne. Det betyr ikke at vi ikke prøver, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet med ulike oppfordringer i kabeltråder.

    Når det gjelder denne tråden så tolker jeg det som at enkelte misliker Bjorn (moderator) sine innlegg i Hegel-tråden, men alt jeg har funnet så langt er hans mening om produktet, og det er ingenting som hindrer en moderator å komme med sin mening. Han går ikke til angrep på noen person, og han bryter ingen regler.

    Hvis det er noe jeg har gått glipp av eller ikke forstår, så er det lov å opplyse meg.

    Mvh
    Høvdingen
    Mja, jeg vil si at han gjør sitt beste for å si at de som har kjøpt HD30 og deler på entusiasme og erfaringer tar feil og ikke helt vet hva de snakker om. Den bare måå være en møkkadac om ikke annet så pga at den ikke har analoge innganger og er en dritbra pre, som såvidt jeg vet den aldri har blitt sagt å være.
    Men så er de jo to av samme alen da, der den andre litt sånn diffust har presentert seg som bransjaktør nylig. Forretningskarrieren ble tydeligvis kort og lite vellykket og jeg må bare anta at oppgulp her om konkurrenter ikke bidro til å dra i positiv retning.

    Det koster ikke nattesøvn men må innrømme at det irriterer litt at to som er satt til å "passe på oss andre" for lov til å pisse fritt på det de måtte føle for.
    Ja, feel free til å benytte deg av linken du så velvillig delte. Etterpå kan du gjerne ta en kikk i tråden det refereres til før du evt kommer med flere dårlig skjulte antydelser <- for å moderere meg selv ..
     
    X

    X186841

    Gjest
    Nå får du se å lese det engang til selv, jeg har alltid fulgt med på Hegel tråden og det er da ingen som har sagt att HD30 er bare møkkadac !!
    Og det er vel snart 6 stykker som har prøvd å forklare deg att moderator ikke er bransjeaktør.
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Og det er vel snart 6 stykker som har prøvd å forklare deg att moderator ikke er bransjeaktør.
    Hvilken av moderatorne snakker du om da, han som gjorde et tafatt forsøk på å etablere seg for få mnd siden og samtidig fortsatte korstoget sitt?
    Vet du ikke hvem jeg snakker om nei, du får ta en titt i tråden til den andre av de.


    Men nei, ingen som har sagt at det er en møkkadac, for ordens skyld får jeg si at jeg gjerne setter ting på spissen for å illustrere poeng. Men, det forandrer ikke på at nevnte kar har klart å fylle flere sider i tråden med svada som har lite og ingenting der å gjøre ..


    Og det ^ får du se å lese, gjerne flere ganger hvis det trengs.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn