Boligstrøket i bakgrunnen ned mot vannet er Hortens dyreste strøk. Det ikke alle som bor der vet er at dette er ei gammel søppelfylling. Og det var en av arten hvor alt ble kastet, absolutt altHorten i sol
Vis vedlegget 1118020

|
Boligstrøket i bakgrunnen ned mot vannet er Hortens dyreste strøk. Det ikke alle som bor der vet er at dette er ei gammel søppelfylling. Og det var en av arten hvor alt ble kastet, absolutt altHorten i sol
Vis vedlegget 1118020
Det er hva de i Sarpsborg kaller plassen jeg er vokst opp i. 15km fra byens sentrum.Øvre Gokk var i min tid langt nord for polarsirkelen. Har du gått deg vill?
Tror det kan være en god idé medDa tær er sterk kost for enkelte så har jeg sensurert de bort.
Rart med det der.. arv og penger så kommer mye fram.. trist når det blir sånn og trist med din morEn litt vond tur er snart over, mor er ikke i form - og ennå dårligere enn på en god stund. Huset til mine foreldre skal selges, noe som også er trist. Det verste er at min bror allerede pjatter om salg og fordeling av inventar. Min bror og hans kone har så klart allerede full oversikt over hva det er i hus og ikke minst hva de ønsker å arve.
Ja, til hovedanlegget, "to be continued"Se det ja, der har du noe fint men hva er det for slag?Til hoved oppsettet?
mvh
Er det rensevæske for platevasker du har i tankene?Vis vedlegget 1119568
...om at vinylriggen er "under construction" litt fremover.
Tenkte kanskje du skulle ta ut hele mekanikken, slik du pleier......om at vinylriggen er "under construction" litt fremover.
Har over 20L fra før, så det burde holde.Er det rensevæske for platevasker du har i tankene?![]()
Vi kalte det «Indianerland» før i væla. På ungdomsskolen hadde vi gymnastikk sammen med en Varteigklasse (gutter og jenter skilt så klart) Læreren delte oss alltid, slik at det var ett bylag og et Varteiglag når vi spilte f eks fotball. Det var egentlig ikke så klokt…Det er hva de i Sarpsborg kaller plassen jeg er vokst opp i. 15km fra byens sentrum.
Vet du hvorfor? (Du vet det sikkert når jeg tenker etter)Vi kalte det «Indianerland» før i væla. På ungdomsskolen hadde vi gymnastikk sammen med en Varteigklasse (gutter og jenter skilt så klart) Læreren delte oss alltid, slik at det var ett bylag og et Varteiglag når vi spilte f eks fotball. Det var egentlig ikke så klokt…