|
Talisker for mye røyk??cardas skrev:Talisker Single Malt fra Isle Of Skye en smule for mye røyk smak for min del
![]()
Den hunderasen der er kjempefin å polere bilen med ;Dcardas skrev:Her har vi god gutten til pappan sin! ;D
![]()
tkr skrev:Talisker for mye røyk??cardas skrev:Talisker Single Malt fra Isle Of Skye en smule for mye røyk smak for min del
![]()
I forhold til hva ???
mvh
roger skrev:Den hunderasen der er kjempefin å polere bilen med ;Dcardas skrev:Her har vi god gutten til pappan sin! ;D
![]()
Mvh Roger
JanR skrev:Flotte bilder av en vannvittig samling med hardware
Er bildene tatt på "låven" ?
/jan
emotikon skrev:Steike!
Masse nydelig Antique Sound Lab.
Dette merket har tirret min nysgerrighet i mange år- men aldri fått hørt produktene i noe oppsett. (bortsett fra en megabra headphoneamp)
Ja, der skulle du vært Brian. Vi stor koste oss. Å det spilte helt SINNSYKT med BARE 20 watt på 89dbAudio Art skrev:Du har vært i hulen i helga har jeg skjønt.
Kanon fine bilder!
Brian
Tusen takk!Raist skrev:Flotte bilder, flotte anlegg ;D
Kan du si noe om ditt eget rack?
Mvh
Ja, merlin og gm20 er match made in havencardas skrev:Ja, der skulle du vært Brian. Vi stor koste oss. Å det spilte helt SINNSYKT med BARE 20 watt på 89dbAudio Art skrev:Du har vært i hulen i helga har jeg skjønt.
Kanon fine bilder!
Brian
Mvh
Andreas
Hei!EiK skrev:Her var det utrolige mye snadder, Andreas.
Flott rom Vidar nå har fått til. Var flere ganger i "garasjen" ved hans gamle bolig, og det var opplevelse.
Dette var en reminder på at jeg må ta en tur innom hans "nye" lytterom når jeg er i området rundt Rykene.
2mmelit1 skrev:Her var det mye jeg ikke skjønte noe av :-\
hvorfor putter folk komponenter oppe slike treklosser? hvorfor har du treklosser under dine høytaler Mr? Hva tjener man på det?
Hva er de svarte skinnposene godt for? å hva er det du har oven på forsterkerne dine? de svarte rare klossene altså ???
Ellers veldig kult! digger hifiracket deres
-Henning
Hei!tomerik skrev:Så du har også vært i hula til Vidar...![]()
Noen fra det lokale "lauget" var hos han på fredagen. Det spiller alltid bra der, men igjen var det musikken fra vinyl som gav desidert størst glede.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=30980.20