Mira Craig :(

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Ooops; du har 666 innlegg..
Spooky. Hvem er du egentlig? ;D

Mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Delle skrev:

Mvh
Akkurat DET trenger du vel ikke spørre om? Han har 666 innlegg, han er opptatt av Mira Craig! Han bare MÅ være den du tror!!

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.475
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ragatime. Nok en gang.

Han der ække sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Å banke en stakkars faen

ref.
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate

Hør lyden av nakker som knekker
Hør lyden av kjøtt som sprekker
Det er bare å følge fingeren som peker
Dit hvor de voksne leker

ref.

Han der ække sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Å banke gørra ut av en stakkars faan

ref.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Merkelig at det synes ok (og i dette tilfelle tøft) at hunkjønn utøver vold, men dersom et hankjønn gjør det samme, ropes det høyt om anmeldelse og mishandling :-[

Har egentlig hatt litt sansen for Mira, men nå ble jeg bare skuffet. Ikke fordi hun slo, (det kan skje den beste i kampens hete), men fordi hun skryter av det etterpå :p

Lin

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Må si jeg har lite sans for organisert mobbing. Slå deg løs du Mira, såpass bør`n tåle.

Mvh. RS

Ø

ØivindJ

Gjest
mazzy_star skrev:
Har egentlig hatt litt sansen for Mira, men nå ble jeg bare skuffet. Ikke fordi hun slo, (det kan skje den beste i kampens hete), men fordi hun skryter av det etterpå :p
Enig med du.

mazzy_star skrev:
Næmmen, vi begynner jo virkelig å finne tonen vi, Øivind ;D
;)

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
ØivindJ skrev:
mazzy_star skrev:
Enig med du.
Næmmen, vi begynner jo virkelig å finne tonen vi, Øivind ;D

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Skjønner ikke hva som er problemet. Her har en person fiket til kjæresten når denne blir tatt på fersken med en annen. En helt naturlig og riktig reaksjon. Det kan ikke sammenlignes med med systematisk mishandling eller overgrep.

Nå må ikke samfunnet ble helt fobisk mot fysiske korreksjoner. ref forslaget om forbud mot å berøre barn i oppdragende henseende.

For de som tror jeg på bakgrunn av disse utsagn er en rasistisk voldelig konemishandler som stemmer Frp, så vil jeg nevne at jeg aldri har funnet det nødvendig å fike til eller slå noen i familien. ei heller naboer eller tilfeldige forbipasserende. Men å løfte bort og holde et "umulig" barn i fast grep ja det har jeg tillatt meg...

Sleiven
EDIT
Ps skulle gjern sett den dama som gjorde at jeg hadde dumpa Mira Craig ...

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
mazzy_star skrev:
R.Solhaug skrev:
Slå deg løs du Mira, såpass bør`n tåle.
Oppmuntrer du til mannsmishandling ;)

Lin

Ja littegrann. Den lille dasken ville jeg anse som et bekreftende kjærtegn. Lot hun være derimot ??? ::)

Mvh. RS

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Antall liker
2.974
Torget vurderinger
3
Å ja har vel blitt daska av værre ;D

Vedlegg

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Mira skulle gladelig fått denga meg daglig viss jeg bare fikk slippe til en gang i uka. Kanskje t.o.m måneden.
Litt deng fortjener vi da, vi er noen rautende griser hele gjengen

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.245
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Vermin skrev:
Mira skulle gladelig fått denga meg daglig viss jeg bare fikk slippe til en gang i uka. Kanskje t.o.m måneden.
Litt deng fortjener vi da, vi er noen rautende griser hele gjengen
;D

mvh

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Ett slag, i affekt, kan vel neppe klassifisere til så mye oppstandelse...
Hvem er han der Dagfinn Nordbø for en type?
En misforstått pusling med et ENORMT behov for oppmerksomhet?

Vold er i grunnen en neadertalsk måte å snakke på, og er fullt ut akseptert i Norge.
Se bare hva som gjøres med notoriske voldsforbrytere... et raskt avhør og umiddelbar henleggelse. I Stavanger må der titalls episoder til før straffereaksjoner vurderes.

Så er det jo dette med: hva kan samfunnet gjøre?
Hvis fengsel og psykiatri ikke har noen synlig effekt..?

Kanskje grisebank ville være et språk en voldsforbryter ville forstå?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Titleist skrev:
for å si det enkelt...

jeg hadde lett tatt en jab for en jobb :D
Vakker kvinne! tror ikke hun er slem ;)Litt hissig muligens

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Lurer på om poenget ikke nødvendigvis ligger i at hun klappa til en utro kjæreste, men derimot hvordan hun velger å benytte dette PR-messig i ettertid.

Ø

ØivindJ

Gjest
Å klappe til noen (en gang), og å banke opp, er ikke det samme. Himmel og hav i forskjeld................

Å banke noen er vold i sin værste betydning. Da offeret ikke på noen måte kan vite hvor lenge det skal vare eller hvor langt det vil gå.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
ØivindJ skrev:
Å klappe til noen (en gang), og å banke opp, er ikke det samme. Himmel og hav i forskjeld................

Å banke noen er vold i sin værste betydning. Da offeret ikke på noen måte kan vite hvor lenge det skal vare eller hvor langt det vil gå.
Himmel og hav i forskjell.. Hva betyr egentlig det? ER å banke noen egentlig vold "i sin værste tilstand" - er muligens tortur verre? Enn voldtekt?
Du sier at bank er verre enn å klappe til noen EN gang? Er ikke bank en rekke slag? Hvordan vet offeret hvor mange slag som kommer. Det KAN være ett, det kan være hundre. Kan muligheten og faren for at det kommer flere slag etter det ene være like ille som flere slag? Vennligst opplys meg om dette - og finn gjerne fram rettskrivningsordboka først.

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
toriamos skrev:
ØivindJ skrev:

Himmel og hav i forskjell.. Hva betyr egentlig det? ER å banke noen egentlig vold "i sin værste tilstand" - er muligens tortur verre? Enn voldtekt?
Du sier at bank er verre enn å klappe til noen EN gang? Er ikke bank en rekke slag? Hvordan vet offeret hvor mange slag som kommer. Det KAN være ett, det kan være hundre. Kan muligheten og faren for at det kommer flere slag etter det ene være like ille som flere slag? Vennligst opplys meg om dette - og finn gjerne fram rettskrivningsordboka først.

Oboy ::)

Mvh. RS

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Men la oss snu det.

Om Mira hadde vært uro og typen hennes hadde slått henne, det hadde ikke vært greit?

LIkestillingen stoppet ett sted, eller har ikke kommet dit.

Jeg har aldri slått noen i mitt liv, men setter et lite spm tegn her.

McLaren

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
toriamos skrev:
Vennligst opplys meg om dette - og finn gjerne fram rettskrivningsordboka først.
Det er greit å være uenig. Men, dette syntes jeg var frekt og ufint.

Den dagen dette forum kun er åpent for de med perfekt ortografi, er det mange som må trekke hendene vekk fra tastaturet. Du må ikke glemme at enkelte innlegg blir skrevet i affekt, i hyrten og styrten, samt enkelte har lese-/skrivevansker.

Lin

Ø

ØivindJ

Gjest
Stakkars dem som bare har rettskrivingaaaaaaaa siiiiii. Hvorfor er det alltid idioter?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.179
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
Delle skrev:

Mvh
Akkurat DET trenger du vel ikke spørre om? Han har 666 innlegg, han er opptatt av Mira Craig! Han bare MÅ være den du tror!!
Det står noe om et kvinnfolk i ny-testamentet. Best at mr. "666" holder seg unna henne... ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.179
Torget vurderinger
1
Egentlig er jeg imot vold, altså, men jenter må også ta konsekvensene av det de gjør.

Mvh.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
;D
Skal man holde seg med villdyr må man regne med litt catfight.
Noe sier meg at fyren overlevde "volden"...

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
mazzy_star skrev:
toriamos skrev:
Vennligst opplys meg om dette - og finn gjerne fram rettskrivningsordboka først.
Det er greit å være uenig. Men, dette syntes jeg var frekt og ufint.

Den dagen dette forum kun er åpent for de med perfekt ortografi, er det mange som må trekke hendene vekk fra tastaturet. Du må ikke glemme at enkelte innlegg blir skrevet i affekt, i hyrten og styrten, samt enkelte har lese-/skrivevansker.

Lin
Jeg ER frekk og ufin. Helt det motsatte av deg, pusen. Har man skrivevansker BØR man faktisk benytte ordbok.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
ØivindJ skrev:
Hvorfor er det alltid idioter?
Innertier. Vet ikke om den er tilsiktet, meg jeg befinner meg i en tilstand av åpenlys beundring uansett.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
toriamos skrev:
Jeg ER frekk og ufin. Helt det motsatte av deg, pusen. Har man skrivevansker BØR man faktisk benytte ordbok.
Pass deg nå tigergutt. Jeg kvesser gjerne klørne mine på deg før jeg spiser avataren din til frokost. Mjau Mjau

Lin

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Så flott at mange av dere lar dere blende av hennes flotte utseende. Det tar liksom bort fokuset fra saken ( som dere fleste ikke vet hva er )
Jeg synes den saken her viser litt av det vi kan vente oss av lavpanna medier og ditto lesere som lar seg blende av bryster og hofter trykket på pent glanset papir.

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Griffenfeldt skrev:
Så flott at mange av dere lar dere blende av hennes flotte utseende. Det tar liksom bort fokuset fra saken ( som dere fleste ikke vet hva er )
Jeg synes den saken her viser litt av det vi kan vente oss av lavpanna medier og ditto lesere som lar seg blende av bryster og hofter trykket på pent glanset papir.
Vermin skrev:
.........vi er noen rautende griser hele gjengen

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Skulle tro det var Jan Thomas og veninnenes sutreforum ::) ;D

Mfuh. RS

T

Teip

Gjest
McLaren skrev:
Men la oss snu det.

Om Mira hadde vært uro og typen hennes hadde slått henne, det hadde ikke vært greit?

LIkestillingen stoppet ett sted, eller har ikke kommet dit.

Jeg har aldri slått noen i mitt liv, men setter et lite spm tegn her.

McLaren

Tuller du? Har du virkelig aldri slått noen?

Syns forøvrig du belyser problemstillingen bra;-når det gjelder normer og regler-altså generell folkeskikk-så kan kvinner gjøre og si ting som et mannfolk ville fått helvette etter seg for-om han prøvde noe lignende. Dette gjelder ikke bare i media,men også i det private sosiale. Det ser ut til å ligge nedfelt i den norske mentaliteten på et eller annet vis.

Mvh

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Jeg er nok en fornuftig person med myke kanter.

Jeg ser ingen grunn til og banke løs på noen.

McLaren

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
McLaren skrev:
Jeg er nok en fornuftig person med myke kanter.

Jeg ser ingen grunn til og banke løs på noen.

McLaren
Enig! ingen grunn til det :)

Topp Bunn