Mira Craig :(

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Honkey-Chateau skrev:
Totalt skuffa over den normalt oppegående Gjestemedlem her.
Voksne folk bestemmer selv hvem de vil kysse, voksne folk bestemmer selv hvem de vil være i lag med. Når enkeltpersoner, av ren eiertrang, finner det opportunt å bruke never eller andre slagvåpen for å hevde sin mening, er det en tapers framferd vi ser. Uansett hvem som slår, og hvem som blir slått. Vi lærer våre barn å IKKE argumentere med slagvåpen, jenter så vel som gutter. Vil du lære din datter til å slå når noe går henne i mot, og din sønn til å ta i mot når noen slår?
Svada!
Hvor er liberalismen din, Deph? Voksne skal selv VELGE, og stå for sine valg! De skal ikke slås til de velger annerledes. Dersom man ikke kan leve med at den man er glad i kysser en annen, må man selv velge å ta konsekvensen av det i så fall. Koner kan ikke bestemme over menn, menn kan ikke bestemme over koner. Man må inngå en avtale med seg selv om hvor trofast man ønsker være, og være klar på hvor man står i livet. Slagvåpen vil uansett aldri kunne kontrollere personlige brister lengre enn øyet kan se.

Honkey
Veldig enig med deg, jeg kan ikke fatte og forstå at noen kan mene at et voksent menneske har rett til å straffe sin partner fysisk, uansett begrunnelse.
Hva i alle dager er poenget med å slå et menneske man egentlig bryr seg om, øker man sin anseelse og henter tilbake tapt kjærlighet på den måten? Valgte typen til Mira en annen så må han vel få lov til det, at hun slo ham var en dårlig reaksjon, og at hun skryter av det i ettertid tyder på elendig dømmekraft, og forherliger vold som løsning på samlivsproblemer.
Jeg har aldri slått noen og er aldri blitt slått, jeg lurer på om det samme gjelder de som her forsvarer bruk av vold?

Deph er tilbake i middelalderen og leker ridder. Vel vel, han om det, klarer ikke å ta ham seriøst..

Om slaget skader eller ei er ikke poenget, det ligger mer i et slag enn det å ønske å skade, og det er nok ikke alltid den fysiske skaden som sårer mest. Er man først av typen som slår, vil man nok finne på stadig nye unnskyldninger for å fortsette.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Vermin skrev:
Mira skulle gladelig fått denga meg daglig viss jeg bare fikk slippe til en gang i uka. Kanskje t.o.m måneden.
Litt deng fortjener vi da, vi er noen rautende griser hele gjengen
I Norge i dag er det lov å mene dette, det er lov å si det høyt men det er IKKE lov å gjøre det i praksis!
For øvrig burde du av hensyn til deg selv blitt satt under administrasjon! Mao, fått offentlig oppnevnt verge!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Dette har på flere måter utviklet seg til en av de mere interessante trådene på HFS. Som tidligere sagt så har jeg sett endel av skyggesidene ved dette fantastiske sosialdemokratiet vi bor i. Ikke alle har den samme bakgrunnen, og ikke alle har derfor den samme ballasten når vi diskuterer fenomenet "vold". Men jeg må likevel si at det er enkelte som framfører holdninger til medmennesker, og kvinner i serdeleshet som selv jeg ( som prøver å ha en gammelmodig mannssjåvinistisk stil her ) ikke ville kunne klart å framføre. Mest av alt fordi disse holdningene gikk ut av motebildet en gang mellom yngre steinalder og "den mørkeste middelalderen".

Her er det menn som ville være villige til å få bank hvis de fikk lov til å knulle ei pen jente av og til!! Stakkars dere! Synes synd på menn som må senke seg til slikt et lavt nivå for å få seg "en beta"!

Her er det andre som har snublet i antikverte "gentlemannsnormer" og som fordi kvinnen er "et stakkars vesen" aksepterer oppførsel man vill ha displinert en treåring for å utøve! Hvilket kvinnesyn er det egentlig dere har gutter?

Nå vet jeg dessverre litt om vold i familierelasjoner, og jeg vet også at vold utført av hunnkjønn er et MYE STØRRE problem enn det som er alment kjent/akseptert! Og det blir faen ikke bedre når presumtivt oppegående menn har slike holdninger som framføres her! Her på denne tråden er det undertegnede og litt mer enn en håndfull personer som tar likestilling på alvor! Hva i hæl..te er det som foregår?? En ung veldreiet førkje, dum som et brød men med fin rumpe og faste pupper kommer svinsende og dere kortslutter hele tenkeapparatet?

Det spiller da for pokker ikke noen rolle om dama er fin! Det er da INGEN AV OSS som kommer til å få sjansen til knulle det der neket likevel! Og for egen del ville jeg, hvis tilbudet kom, ha takket nei! Alle som har prøvd å oppdra barn eller jakthunder vet at en slakk som det Mira Craig har opparbeidet er bortimot umulig å hespe inn igjen! Takke fan for å ha noe slikt i huset!

Og dere mine herrer vil ikke ha noe problem med å tilpasse dere Sharia samfunnet BB frykter skal komme i morgen. Dere har jo allerede tilpasset dere deler av holdningene til kvinner som praktiseres i de noe ekstreme muslimske miljøer. Kvinner er noe man eier, de er som små barn og en eiendel som må passes på!

MOD kunne kanskje ta bort alle bilder av damen som finnes på tråden, da ville forhåpentligvis noen menn få blodstrømmen tilbake til hjernen slik at tenkeapparatet kunne begynne å fungere igjen. Når man ser noen av de damene menn avler barn med kan det ikke være tvil om at ereksjon fører til blodmangel i hjernen!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Pøh, det er dere som angriper dette småville kvinnemennesket som er på jordet.

Det var en enkeltsående episode for mange år siden. Er man først av typen som slår, vil man nok finne på stadig nye unnskyldninger for å fortsette, sier Kompiesen. Hvorfor er det da bare snakk om denne ene episoden? Hun var full og kraftig provosert. Typen sier selv han fikk som fortjent, noe sum skulle understreke at det neppe var noen alvorlig episode.

Hun skryter av det sier mange, men gjør hun det? Dette var ikke noe hun skrøt av, det var noe journalisten nærmest dro ut av henne. Er del galt å være ærlig? Neppe.

Å påstå at vi ikke er imot vold på grunn av at vi klarer å se realitene i denne saken er helt på trynet.

G

Gjestemedlem

Gjest
Interessant innlegg Spiralis, men du bommer litt på målet her. Du kan kanskje se på det som antikvarisk, shariabetont eller middelaldersk å ha en absolutt vegring mot å slå kvinner. Jeg ser det ikke slik. For meg er tanken om å slå en kvinne fjern, men jeg kan se for meg situasjoner der jeg kunne komme til å utøve vold mot en mann i en uheldig hypotetisk situasjon.

Manglende likestilling. Javel. Sjåvinistisk. Ok. Men jeg ser ingen grunn til å bøye hodet av dette.

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Vi tåle fell fler bilder her ve?

Syns tråden var kosligs slekk :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Ved nærmere ettertanke - visst er Mira voldelig.
Her prøver hun jo helt åpenlyst å knekke ryggen på vår ellers eminente kulturminister...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Interessant innlegg Spiralis, men du bommer litt på målet her. Du kan kanskje se på det som antikvarisk, shariabetont eller middelaldersk å ha en absolutt vegring mot å slå kvinner. Jeg ser det ikke slik. For meg er tanken om å slå en kvinne fjern, men jeg kan se for meg situasjoner der jeg kunne komme til å utøve vold mot en mann i en uheldig hypotetisk situasjon.

Manglende likestilling. Javel. Sjåvinistisk. Ok. Men jeg ser ingen grunn til å bøye hodet av dette.
Det er ikke vegring mot å slå kvinner jeg reagerer mot, men vegringen mot å ansvarliggjøre de kvinner som slår andre, det være seg kvinner, menn eller barn! Jeg kan ikke være med på den umyndiggjøring eller barnliggjøring av kvinner som ligger i den holdningen som kommer til utrykk her: "Du er nå så yndig når du slår!"

G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Det er ikke vegring mot å slå kvinner jeg reagerer mot, men vegringen mot å ansvarliggjøre de kvinner som slår andre, det være seg kvinner, menn eller barn! Jeg kan ikke være med på den umyndiggjøring eller barnliggjøring av kvinner som ligger i den holdningen som kommer til utrykk her: "Du er nå så yndig når du slår!"
Det har vel også mye med at små yndige piker ikke virker troverdige som voldsutøvere, mer som litt gneldrete puddel enn en sint bullmastiff.

Det er først når det ligger en reell trussel om vold bak at et slag eller en klessing virkelig blir alvorlig. Frøken Craig virker nok ikke skremmede nok til å ha en slik effekt, og man får derfor litt problemer med å ta henne på alvor som voldsutøver.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Ofte enig med deg jeg Deph, men i denne tråden har du fremstått som relativt hjernedød.

skål.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Det har vel også mye med at små yndige piker ikke virker troverdige som voldsutøvere, mer som litt gneldrete puddel enn en sint bullmastiff.

Det er først når det ligger en reell trussel om vold bak at et slag eller en klessing virkelig blir alvorlig. Frøken Craig virker nok ikke skremmede nok til å ha en slik effekt, og man får derfor litt problemer med å ta henne på alvor som voldsutøver.
Og det er her du "går av deg skoene" Deph, og det skyldes sikkert at er heldig nok til ikke å ha sett/blitt involvert i slike ting som familievold etc. Jeg skal love deg at selv den mest lysrosa lille yndige skjønnhet er fullt ut i stand til å utøve vold, mot både barn og voksne menn! De har dessverre alt for ofte "fått lov til" å holde på med dette ganske uforstyrret fordi de som skulle ha reagert på det ikke har tatt det på alvor. Hvorfor? Fordi denne lyserosa yndigheten ikke på noen måte ser farlig ut! Hun er "bare søt" og mang en gris tror de gjerne ville tatt i mot daglig bank for å få lov til å knulle henne av og til! Når man blir møtt med slike holdninger i hjelpeapparatet, og det gjør man jo, - bare les det som kommer fram i denne tråden,- vil man selvsagt vente i det lengste med å gjøre noe. Ille nok at det foregår vold i heimen om ikke man skal bil hånet for det i tillegg!!

Nei Deph, dine holdninger har gått ut på dato,- for lenge siden!

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.335
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Ved nærmere ettertanke - visst er Mira voldelig.
Her prøver hun jo helt åpenlyst å knekke ryggen på vår ellers eminente kulturminister...

Hmmm, lurer på om han slet lenge med sugemerke i nakken etter det der ??? ??? ;D ;D

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.335
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Enig med PKS her, vi trenger litt flere bilder:

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Spiralis skrev:
Vermin skrev:
Mira skulle gladelig fått denga meg daglig viss jeg bare fikk slippe til en gang i uka. Kanskje t.o.m måneden.
Litt deng fortjener vi da, vi er noen rautende griser hele gjengen
I Norge i dag er det lov å mene dette, det er lov å si det høyt men det er IKKE lov å gjøre det i praksis!
For øvrig burde du av hensyn til deg selv blitt satt under administrasjon! Mao, fått offentlig oppnevnt verge!
mmmmm verge

R

Roysen

Gjest
I mine øyne er Mira Craig en pr-kåt talentløs bimbo som gjør hva det måtte være for å få sitt ansikt (eller aller helst baken - som forøvrig burde ha fått en runde i OMFs vektprogram) vist frem i pressen.

Mvh
Roysen

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
ØivindJ skrev:
Vermin skrev:
Nå er det snart en som bruker opp de siste utropstegnene han har igjen på harddisken sin.. ;D
Huff har du slike problemer? Jeg for min del klarer ikke å bli kvitt dem, faenskapen formerer seg tror jeg? ???
Kaster dem ut overalt der det kan, evt ikke kan, forsvares, men tror du det blir færre av dem for det? :-\
Tar jo opp å gruelig mye plass på disken også, men hva kan man gjøre? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ø

ØivindJ

Gjest
Der ja, litt humor :)

Er visst bestemt at dette skal være bland årets fjortistråder. Vanskelig for noen få å endre på, tross at du har fullstendig rett i det du har skrevet her.

Burde være en egen tråd til et så alvorlig tema, helt uten Mira.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.335
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Mira Craig :)

Roysen skrev:
I mine øyne er Mira Craig en pr-kåt talentløs bimbo som gjør hva det måtte være for å få sitt ansikt (eller aller helst baken - som forøvrig burde ha fått en runde i OMFs vektprogram) vist frem i pressen.

Mvh
Roysen
Roysen skrev:
Kabeldragern skrev:
Evt. så er hun ikke det en gang. IMO

Mvh
Roysen
Ikke vær så sur da Roysen bare fordi noen liker ei dame som har litt former. Ikke alle som trives med at jentene skal ha kropp som 14 år gamle gutter, homsene har satt standarden lenge nok nå eller hva... ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg synes Mira er lekker. Men ærlig talt, mann: Kutt ut det der pisset om at de som liker slanke damer er homser. Homser liker damer med baller. Det er noe helt annet (også kjent som menn, hvis du fortsatt lurer).

R

Roysen

Gjest
Mira må gjerne ha de formene hun trives best med bare jeg slipper å få baken midt i trynet i alle aviser, blader og ikke minst på fjernsynet når den er det eneste underholdningsbidraget hun har å komme med.

Mvh
Roysen

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
1.009
Sted
Oslo
Torget vurderinger
127
Hva har Q / Fredro Starr fra Onyx, Wycliffe , Tq og Craig David til felles?

( kan ikke skrive svaret på forumet, kan bli saksøkt)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Og brått fikk tråden en pussig vending...

Menn får lov til å pule rundt, men ikke slå.

Damer får lov til å slå, men ikke pule rundt.

Mulig det går opp i opp.... :p

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.602
Torget vurderinger
1
Roysen skrev:
Mira må gjerne ha de formene hun trives best med bare jeg slipper å få baken midt i trynet
Roysen
Hun må gjerne stikke baken opp i trynet mitt.... ;D :p

Topp Bunn