Er vel litt frekt å kalle andres innlegg latterlige. Men det er jo slik det ofte blir argumentert her. Hva jeg ville frem til er ikke at skeptikerene har anlegg til 2000,- kr. Men de har antakelig heller ikke anlegg i 300k + klassen, tror du ? I alle fall skjelden å se kabelskeptikere med High End anlegg i signaturen.pks skrev:For jeg kjenner flere stk med anlegg langt dyrere enn 2000 kroner, og de hører ikke forskjell på kabler. Så sant det ikke er kabler med komponenter (ala MIT). Derfor er innlegget ditt latterlig og misopplysende... Vet ikke hva de forskjellige "skeptikere" her på sentralen har av utstyr, men regner med anlegget ligger på godt over 2000. I anlegget mitt er 2000 et element av 8, eller en sjettedel av dac'n, osv... Jeg kan ikke si det her er noen stor forskjell på kabler akkurat.Brianh skrev:Hvorfor det ???pks skrev:Det var jo latterlig nok, da...Brianh skrev:Er jo litt snedig at det alltid er de med rimelige budsjett anlegg som ikke hører forskjell ved kabelbytte, tweaks etc....Har sagt det før, jeg hører heller ikke forskjell ved kabelbytte på mitt 2000,-kr Elkjøp surrerundt anlegg. Imens på stereoen er det lett å detektere forskjeller.....hvorfor ??
PK
Pk
Derfor!
Hvis forskjeller på kabler i stereon min er placebo så skulle vel også mitt 2000,- kr surrerundt anlegg blitt bedre med andre kabler?