Min tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.805
    Antall liker
    50.643
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.418
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Et nytt kjøkken behøver ikke bli så dyrt.
    Du trenger ett kombiskap, en god koketopp, en god stekeovn og en god benkeplate som du under setter opp TO romslige oppvaskmaskiner. Én til å sette inn det som skal vaskes og en til det som nettopp er vasket:).
    Alle skap og hyller, som stort sett stappes fulle av ting man aldri benytter, har du ikke behov for;)
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det handler alltid om prioriteringer :rolleyes:

    Disse Japanerne f.eks, har sine egne prioriteringer mtp bolig og kjøkkenfasiliteter. 8)

     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    289
    Antall liker
    402
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
    Og der har du vel svaret på det som du grubler på.. Å spørre om en skal nedgradere her inne, blant et klart flertall av menn, for et kjøkken? ;). Noen av de som er her inne tilbringer kanskje mer tid med å lese Pondus på wc enn tid brukt på sitt kjøkken... Musikk får du deg uansett, og å komponere noe nytt og billigere kan bli bra det. :)
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    289
    Antall liker
    402
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
    Og der har du vel svaret på det som du grubler på.. Å spørre om en skal nedgradere her inne, blant et klart flertall av menn, for et kjøkken? ;). Noen av de som er her inne tilbringer kanskje mer tid med å lese Pondus på wc enn tid brukt på sitt kjøkken... Musikk får du deg uansett, og å komponere noe nytt og billigere kan bli bra det. :)
    Hehe, ja kanskje dumt det, teknisk sett så trenger det ikke bli enten eller. Jeg luftet bare at min samvittighet er dårlig pga prisen på anlegget. Kanskje jeg er en av veldig få som tør faktisk innrømme slikt? Har du HCS aldri gjort ett dyrt kjøp du kanskje følte var litt vel i dyreste laget? :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
    Og der har du vel svaret på det som du grubler på.. Å spørre om en skal nedgradere her inne, blant et klart flertall av menn, for et kjøkken? ;). Noen av de som er her inne tilbringer kanskje mer tid med å lese Pondus på wc enn tid brukt på sitt kjøkken... Musikk får du deg uansett, og å komponere noe nytt og billigere kan bli bra det. :)
    Hehe, ja kanskje dumt det, teknisk sett så trenger det ikke bli enten eller. Jeg luftet bare at min samvittighet er dårlig pga prisen på anlegget. Kanskje jeg er en av veldig få som tør faktisk innrømme slikt? Har du HCS aldri gjort ett dyrt kjøp du kanskje følte var litt vel i dyreste laget? :)
    Ja, det har jeg... Kjøpt dyrt og tenkt at dette er ikke så mye bedre, snarere annerledes.. Og tvunget meg selv til å si at dette var helt rett.. Det er ikke en gang placebo, det er selvsuggesjon.. :). Fingeren i jorda er bedre enn å være blåst i emosjoner og bias.. Kose seg med musikken har lite med pris å gjøre, heldigvis.. :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.253
    Antall liker
    9.042
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
    Kjøp kjøkken så tar jeg med mitt anlegg og setter det opp mens jeg monterer kjøkkenet ;)
     

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.003
    Antall liker
    12.884
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Drit i kjøkkenet. :cool:
    Trenger ikke fint kjøkken for å lage god mat.
    Bedre med dyr stereo som lager god lyd på god musikk.
    :rolleyes:

    Jeg har ikke brukt ei krone på 80-talls kjøkkenet vi flytta inn i for to år siden, men det blir like god mat der som i vårt forrige kjøkken, som var dyrt design.
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    289
    Antall liker
    402
    Her gjøres det alt for å forbli singel. Men seriøst ett kjøkken koster ganske mye, og jeg liker å ha litt fine ting inne i skapene. Dessuten ser jeg kjøkkenet når jeg hører musikk, så jeg tror jeg hadde blitt roligere i sjelen med et fint kjøkken :)
    Kjøp kjøkken så tar jeg med mitt anlegg og setter det opp mens jeg monterer kjøkkenet ;)
    Hvis jeg forstår dette rett, så monterer du kjøkken for meg? (Trenger ikke ta med anlegg, har jo det da :D )
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn