ja,det stemmer det Vidar,men tenk i de baner,at eier bruker spiller,for å se om dette er noe å satse på,og bruker tiden på å finne hva han vil ha av drivverk,for så så delge rpm5,med lite tap...kjøper ny spiller,dyrere,og bedre i alle ledd,men sitter igjen med en kjempego riia,som matcher en rimelig heftig spiller..på det tidspungtet,vil det være en fordel å slippe å kjøpe riia,for det blir da dyrt nok,med spiller,komplett.....mener eiern har mye mer igjen for dette,da han står friere til å plukke drivverk og,ikke bare ny pu,ev bytte arm...bedre med noe som matcher bedre,så ikke til stadighet en eller fler av komponentene halter etter...
det er jo sånn at jo mer en ser,destio mer finner man ut,og hører hva andre har av spillere,kanskje får demoer ol.da er det gosdt å vite at riiaen ikke er for dårlig,og rpm5 en selges raskt på sentralen,eller av forum for en grei pris..
rega p2 er jo også et alt...men jeg mener rpm spiller langt bedre,og er kanskje lettere å selge(ser mer fancy ut),enkelte legger vekt på det også,som 1.gangs bruktkjøpere...
sett regaer som har ligget lenge ute både her og der...min gikk fort men,fikk 2k for den,og den var som ny,menjeg fikk en a-ha opplevelse da jeg lånte en rpm5 å satte opp ved siden av regaen gitt.Var mye mer tilstedeværelse i rpm en enn i regen,nå hadde vel pickupene noe å si også,men allikevel--
Ok at carbonarmen ikke er så god til mc...men hva gjør vel det??blir en hekta,kjøp en langt dyrere spiller,den er bedre i alle ledd. ikke bare armen..og selg rpm en til en annen som står foranen forsmak på vinyl...det ser ikkeut til at dette er en utdøende trend akkurat. ;D ;D